"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Hän itse kirjoitti:Mitä ihmettä, ulkona kylmä? Onko tämä merkki ikisuomalaisen valkea Joulun tulosta? Oi kuimpa, musta synkkyy käy jo mielelle. Joulumielelle.
Turussa sentään satoi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä viiden minuutin ajan räntää, mutta valomerkkiin mennessä sekin oli jo sulanut pois :(
Grond kirjoitti:Tää ketju voi olla ihan kivaa luettavaa huomenna, JOS mie käväisen mäyriksen ja alan siivota - siis ketjua eikä kotia.
Tsemppiä siivoukseen
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Meillä oli sunnuntaina ja maanantaina semmoset 20 astetta pakkasta. Tarkoittaako tämä sitä, ettei se lumi enää sula pois, kuten viimekerralla?

DeathEdit:/ Niin ja lunta satoi.
-Mikäpä pahan tappaisi?
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Täälläkin on pakkasta oikeen reippaasti, ja lumi valaisee pikkaisen maata. Tosin ovat luvanneet sadetta(vesi) loppuviikoksi.. (!)
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Älä usko ilkeitä joulumielen tuhoavia metereologeja! Niillä on joku maanlaajuinen suunnitelma joulumielen tuhoamiseksi!
-Mikäpä pahan tappaisi?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

huoh, ja nyt vastoin kaikkia odotuksia alan taas kirjoittamaan tänne. tajusin että en voi elää ilman teitä. :) mutta taas vastoin kaikkia odotuksia yritän kirjoittaa nyt hillityn arvokkaasti ja siististi.
sori Rune, Thela, muut...
Rune kirjoitti:Mutta hei, entä jos - nyt kun oikeiden ihmisten herjaamaksi olet päässyt ja joku on sinut huomioinut - kysyisitkin seuraavalla kerralla siltä kivalta tytöltä miten hän viettää joulua tai uuttavuotta, etkä tuhlaa sitä aikaasi täällä? ;)
Kappas kehveliä... samantapaisen kysymyksen kysyin siltä "kivalta tytöltä" pari kuukautta sitten. typsy ilmoitti että ei halua enää keskustella kanssani ja kohtelee kuin ilmaa. tuloksena keskitason masennus, lääketieteellisesti todettu.

MUTTA LUMESTA! Täällä pohjanmaalla sitä on vähän. tosin luvattiin että keskiviikoksi se sulaa pois. nyyh
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

On täällä lunta jo viiden sentin verran. Pakkanenkin pyörii seitsemäntoista molemmin puolin, joten aika talvelta tuntuu.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Nyt loppu, alkaa tulla jo fiksuakin tekstiä.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Menisit sinä bläkkis oikeasti sinne pelloille kasvamaan ihmisenä.
- Kynä-ääliö
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Thelacan kirjoitti:Menisit sinä bläkkis oikeasti sinne pelloille kasvamaan ihmisenä.
Sehän on pellolla. Vai mikä senytoli miksi sitä teilläpäin sanotaan... Etelä-Suomessa?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

hankin nyt itselleni siis tuollaisen kivan avataran... kommentia kiitos.

Tonttulakkia en sille päähän saa, ylittää yli 2kb. ei voi mitään
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Tonttulakit onkin tontuille. :)

Pelasin hammereita!!:O Nelkkaripelkkaria, eka kerta vissiin puoleen vuoteen. Ja voitin. Koska olen Paras.

Joskus käy niin.
Kynä-ääliö
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

No nyt on sitten niin valkeaa, että. Kyllä sen verran korotti mielialaa, että voisi mennä vaikka kouluun kun on jouluruokailu ja kaikki.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Itse väänsin tänään Filosofian kokeessa paskaa, jonka yritin saada kuulostamaan pohtivalta ja viisaalta paskalta... Enkä edes jaksanut lukea koko kokeeseen.
Olihan meilläkin koulussa nt jouluruokailu. Tosin tuli pakosta mieleen työpaikan mahtavat ruuat... Vain 4€ koko työpäivän ruuat... Nam...
Siis työpaikka on Iso-Syötteen hotelli ja olen osa-aikainen tiskaaja. Nyt joulun jälkeen olisi kyllä uuteen vuoteen asti töitä...
-Mikäpä pahan tappaisi?
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

DeathWizard kirjoitti:Itse väänsin tänään Filosofian kokeessa paskaa, jonka yritin saada kuulostamaan pohtivalta ja viisaalta paskalta... Enkä edes jaksanut lukea koko kokeeseen.
Olihan meilläkin koulussa nt jouluruokailu. Tosin tuli pakosta mieleen työpaikan mahtavat ruuat... Vain 4€ koko työpäivän ruuat... Nam...
Siis työpaikka on Iso-Syötteen hotelli ja olen osa-aikainen tiskaaja. Nyt joulun jälkeen olisi kyllä uuteen vuoteen asti töitä...
Pitkästä aikaa sain kokeita takaisin, ja oli aika hassua heti.

Yhteiskuntaopinkokeesta 2/12 pistettä, arvosanaksi 5. Jee! Noh, en mie siihen tosin lukenutkaan. Äikän prelikään ei tosin mennyt niin hyvin, kuin olisin toivonut, mutta sen mie teinkin hutasemalla.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Maanantaina oli Englannin koe. olin saanut kuuntelusta täydet pisteet, joten odotukset ovat korkealla. Siiten kokeenpalautuksessa tipahdan takaisin maanpinnalle.
Perjantaina taas oli Äidinkielen koe. Aiheeksi valitsi "MItä tapahtuisi jos internet romahtaisi?"... Odottelisin numeroksi 8-9, koska en jaksanut keskittyä siihen kovin paljoa.
-Mikäpä pahan tappaisi?
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

DeathWizard kirjoitti:Maanantaina oli Englannin koe. olin saanut kuuntelusta täydet pisteet, joten odotukset ovat korkealla. Siiten kokeenpalautuksessa tipahdan takaisin maanpinnalle.
Perjantaina taas oli Äidinkielen koe. Aiheeksi valitsi "MItä tapahtuisi jos internet romahtaisi?"... Odottelisin numeroksi 8-9, koska en jaksanut keskittyä siihen kovin paljoa.
Missä oppilaitoksessa sie olet, kun saatte numeroarvosanana aineista arvosanan? Yläasteellako? Kun mie just kävin vaan musitelemaan, saatiinkohan myö muinoin tuolla tyylillä.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Enköhän ole ihan lukiossa.
-Mikäpä pahan tappaisi?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

huussi kirjoitti:
DeathWizard kirjoitti:Maanantaina oli Englannin koe. olin saanut kuuntelusta täydet pisteet, joten odotukset ovat korkealla. Siiten kokeenpalautuksessa tipahdan takaisin maanpinnalle.
Missä oppilaitoksessa sie olet, kun saatte numeroarvosanana aineista arvosanan? Yläasteellako? Kun mie just kävin vaan musitelemaan, saatiinkohan myö muinoin tuolla tyylillä.
Minä olen ainakin kasilla, eli yläasteella, ja kyllä me ainesta ihan arvosana saadaan numeroina...

Sain juuri pari päivää sitten aineesta muuten 9+, aiheeksi otin viestintä ja ujutin siihen sitten päälle 40k: stoorin. Tarinassa oli Pimeiden Enkeleiden kapteeni Albarus joka taisteli kaaosta vastaan Medusa ties-kuinka-monennella. Tarinassa hän höpötti kenttäradioon, ja näin olikin sitten tuotu tämä viestintä mukaan. Loppujen lopuksi tarkistimme kaverin kanssa koko tarinan, ja huomasimme että fluffillisessa mielessä tarina oli päin persettä. Onneksi opettaja ei tuntenut koko 40k:oon maailmaa. No mutta optimismiä, se oli hyvä ottaen huomioon etten ollut pelannut koko peliä kertakaan.

Vai ajelevatko Fallen Angelit muka oikeasti Planet Killerillä Cypher mukanaan?

IRIADedit: DeathWizard, vai Iso-Syötteellä tiskarin hommissa? oltiin siellä pari vuotta sitten leirikoulussa. Oli kyllä pirun kivaa. Varsinkin leipä oli maukasta, viitsitkös kähveltää reseptin ja lähettää yv:llä.
Viimeksi muokannut IRiaD, Ti 19.12.2006 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Sain itse tänään biologian kokeeni takes ja numero kymmenen tuli pienoisena yllätyksenä. Positiivisena tietenkin. Mukavalta se tuntui, totta kai, kun voi olla mahikset ihan hyvin kymppiin todistukseen.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Nilarakh kirjoitti:Sain itse tänään biologian kokeeni takes ja numero kymmenen tuli pienoisena yllätyksenä. Positiivisena tietenkin. Mukavalta se tuntui, totta kai, kun voi olla mahikset ihan hyvin kymppiin todistukseen.

-Nilarakh
Onnea, paremmin kuin minulla.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”