huussi kirjoitti:DeathWizard kirjoitti:Maanantaina oli Englannin koe. olin saanut kuuntelusta täydet pisteet, joten odotukset ovat korkealla. Siiten kokeenpalautuksessa tipahdan takaisin maanpinnalle.
Perjantaina taas oli Äidinkielen koe. Aiheeksi valitsi "MItä tapahtuisi jos internet romahtaisi?"... Odottelisin numeroksi 8-9, koska en jaksanut keskittyä siihen kovin paljoa.
Missä oppilaitoksessa sie olet, kun saatte numeroarvosanana aineista arvosanan? Yläasteellako? Kun mie just kävin vaan musitelemaan, saatiinkohan myö muinoin tuolla tyylillä.
Minä olen ainakin kasilla, eli yläasteella, ja kyllä me ainesta ihan arvosana saadaan numeroina...
Sain juuri pari päivää sitten aineesta muuten 9+, aiheeksi otin viestintä ja ujutin siihen sitten päälle 40k: stoorin. Tarinassa oli Pimeiden Enkeleiden kapteeni Albarus joka taisteli kaaosta vastaan Medusa ties-kuinka-monennella. Tarinassa hän höpötti kenttäradioon, ja näin olikin sitten tuotu tämä viestintä mukaan. Loppujen lopuksi tarkistimme kaverin kanssa koko tarinan, ja huomasimme että fluffillisessa mielessä tarina oli päin persettä. Onneksi opettaja ei tuntenut koko 40k:oon maailmaa. No mutta optimismiä, se oli hyvä ottaen huomioon etten ollut pelannut koko peliä kertakaan.
Vai ajelevatko Fallen Angelit muka oikeasti Planet Killerillä Cypher mukanaan?
IRIADedit: DeathWizard, vai Iso-Syötteellä tiskarin hommissa? oltiin siellä pari vuotta sitten leirikoulussa. Oli kyllä pirun kivaa. Varsinkin leipä oli maukasta, viitsitkös kähveltää reseptin ja lähettää yv:llä.