"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja Runt »

Henkka1986 kirjoitti:Kaikista kummallisinta oli että ville ei juurikaan tehnyt virheitä pelissä
Enkös mä just luetellut kasan pieniä virheitä =D Mielestäni tuossa on ihan liikaa pieniä virheitä joihin pelini kaatui. Toki yksistään mikään virhe ei tappiota minulle tuonut.

Mutta nähtäväksi jää miten suoriudun delffi pelistä ja miten delffit ja bretit vetävät liigan, taktikoimalla pääsette parhaimmillaan pelaamaan minut pudotuspelien ulkopuolelle.
Tosin tilastojen valossa kaikki haluaisi jäättää taktikoimalla Jarkon pudotuspelien ulkopuolelle ja Tomi puolestaan halutaan pudotuspeleihin mukaan. Nyt siis toivotaan että delffit epäonnistuu niin saatte taktikoida delffit pihalle.

EDIT:toisaalta eipä tässä vielä ketään ole paikkaansa varmistanut pudotuspeleihin joten mitä vain voi tapahtua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Mielenkiintoinen tulos kyllä. Vai aletaan sitä jo taktikoimaan :) no katotaan,katotaan...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Minä mitään taktikoi, lähinnä yritän saada muut taktikoimaan mutta omaan pussiin pelataan kuitenkin ;) Eipä lähtenyt tämä liiga itseltäni käyntiin toivotulla tavalla, no on tässä viellä yksi peli aikaa korjata tilanne. Delffi lista tosin taitaa olla itselleni se vaikein lista näistä kaikista mutta voitettavissa oleva armeija delffitkin on jos vain hyvä päivä sattuu eteen. Viime pelistä opin jotain ja ehkä osaan taktikoida nyt hieman eri tavalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Liiga alkaa 14-6 voitolla toisesta ritarijyrästä ja ei olla iloisia? Mie valittaisin Ville sinun kohdallani jatkosta enkä alusta.

On se kyllä jännää miten sitä tuo Henkka ei usko minkään armeijan voittoon. Muistelenko mie omiani vai tokaisitko sie samallaisia sanoja myös liskoilla pelatessasi? Ei TK mikään super dyper turneejuustojyrä ole, mutta ei se huonokaan ole missään nimessä. Kyllä niitä huonompiakin armeijoita tästä pelistä löytyy ainakin se 2kpl. Itse laittaisin Biistien ja Welffien sekaan vielä örkitkinkin. Ihan kuraa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

El Capitan kirjoitti: Itse laittaisin Biistien ja Welffien sekaan vielä örkitkinkin. Ihan kuraa.
Kiva elikkä sun mukaas Bretit on rautaa(eli mä en). No Ensi viikolla nähdään miten käy liskoja ja haltijoita vastaan(eli voitte aloittaa vedon lyönnin siitä kuinka pahasti saan lättyyn) Joko tää kääntyy hyväks tai jatkan vanhalla linjalla. No ainakaan en ole nollille tästä liigast jäämäs.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Juu siis menihän tuo oma Bretti pelini hyvin, sitä ei voi kieltää. Ainoa mikä pelissä jäi harmittamaan oli että pystyyn jäi 2*Glail Knightiä ja kenu jotka pitivät pisteitä todella paljon kiinni, viellä kun minulla oli hyvät mahdollisuudet poistaa nämä kentältä mutta noppa ei pyörinyt ja Tomilla taas pyöri. Joka tapauksessa hyvin se meni, mutta bretti lista oli itselleni se helpoin näistä 4:stä joten 14 pistettä helpoimmasta vastustajasta on liian vähän jos jälkimmäiset pelit häviän tälläisillä tuloksilla.

Tulosveto
Bretonnia VS Dark Elf 2-18
Bretonnia VS Lizardmen 16-4

Hurjat veikkaukset laitettiin kehiin, eikä vedetty edes hatusta.
Liskopeliä on hieman hankala arvioida koska pelissä on monta asiaa mitkä voivat kääntää pelin jommalle kummalle, luotetaan kuitenkin Bretteihin tällä kertaa.
Delffi peli tulee puolestaan kaatumaan delffien moni unittiseen armeijaan yhdistettynä armeijan moniin kikkoihin joihin breteillä ei ole mitään millä vastata. Breteiltä kun ei ampumista löydy niin ahtaalla ovat elleivät pegasukset pääse sitten liiaksi häröilemään.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Bretonnia vs Delfit 20-0
Bretonnia vs Liskot 20-0

Kaikki on mahdollista jos minä pärjään turnauksessa.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Tomia aliarvioimatta delffit ja liskot on vaan sen verran kovia !!!

Bretonnia vs Delfit 3 - 17
Bretonnia vs Liskot 5 - 15

oma arvaus =)
Henkka1986

Juu sanoin samaa liskoilla ja alkohan se sitten loren vaihdon jälkeen toimia kun tuli hiukan enemmän peli kokemusta =) ja ei tombbarit ny ihan kuraa oo mut ei kyl kärki päässäkään . Mut täytyyhän jonkun olla se musta hevonen ketä yllättää=)
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Minä voin ottaa rahaa vastaan, jos täällä vetoa lyödään.
Soi viulu
syrja

Mitäs ihme lukemia mulle povataan? Siitähän lähdetään et tulosten pitää päättyä 20-0...........joko voittoon tai turpiin. Mut 20-0 :)

Tomi millainen aikataulu sulla ois sunnuntaina?
Henkka1986 kirjoitti:Tomia aliarvioimatta delffit ja liskot on vaan sen verran kovia !!!
Ketään aliarvioimatta delffien pisteluku on kuitenkin 0
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jees. Peli päättyi juuri Tomin kanssa ja tässä näin hänen siivotessa vähäpätöisiä joukkojaan, kerronpas teille jotain kivaa. En tii missä on vikkaa, mutta on siinä jotain väärää veikata minun häviöni puolesta. Vai pitäisiköhän minun sanoa olevani kiitollinen teille antaessanne minulle suuren nerd ragen ja halun todistaa taitoni.

Muistatteko mitä sanoin Villen kanssa? Luojalle kiitos Dwelleristä. Nyt kun on enemmän ritareita, niin mites nyt suu pannaan? Suu pantiin sitten silleesti, että kerran vain heitin dwellerin ja tappoipas se vain 4 graalin ritaria. Mää oon niin kova skinkkieni kanssa, että vedin lättyyn ihan reilulla pelaamisella ja awsm-ultra-hyper skilzzeillä, jota Allu kutsuu iloisesti (tryy trii tryy) "operaatio Qapla":ksi.

20-0 Liskoille bitches.

2745.5p saatiin hakattua ja menettiin siinä sivussa vain 475.75p edestä joukkoja. Vain yksi yksikkö koki tarpeelliseksi antaa puolet pisteistään. Skirmarini ja halvempi chieffi eivät halunneet tulla takaisin kotiviidakkoon. I'm awsm.

Oli muuten kanssa todella omituinen peli. Ei saaneet skinkit oikeastaan kuin Laitista buustia ja hakkasivatpas kaksi ritariyksikköä kumoon ja vielä kakun päälle trebunkin. juma kun isi on teistä ylpeä nyt. Brettipeli, jossa eka klosis tulee aloittajan 3:lla vuorolla on myös siististi kool. Ehdottomasti myös paras peli liigassa tähän mennessä. Ihan vaikka laskettaisiin teidänkin pelinne. Nih.
- Sinitähti
ManAtArm

Ei ne skinkit muuta tehneet kun pitivät ne Kroxigorit poissa etu rivistä= en saanut niihin osuttua. Tuttuun tapaan haavoja ei mene sisään edes chargen aikana kovin montaa, täydestä peitsestä ja ali arvioin vastustajan magian tehon. syy chargejen venymiseen vuorolle 3 oli että omalla 2 vuorolla olisin joutunut skirmarien vuoksi keskelle ansaa jos olisi nrynnäköinyt. Pelin lopussa mulla oli pöydällä trebu ja yksi Knight of the realm...

Magias oli kyllä hyvin rauhallinen molemmat sai viskoa kunnolla noppia,m utta ei ainuttakaan tupla kutosta. Tappo loitsut ei paljoa tehneet, Lightilla sai muutaman irto haavan pekasuksiin ja 3/4 viiimeisestä ritaristani, dwelleri vei sen edellä mainitut 4 graalin ritaria, henkiin jäi 4+lordi.

Muuten saako Korxigorit pysyä siellä yksikön keskellä ja lasketaanko ne 2 rankiksi?
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

ManAtArm kirjoitti: Muuten saako Korxigorit pysyä siellä yksikön keskellä ja lasketaanko ne 2 rankiksi?
kyllä saa koska ne hakkaa great weaponeilla niiden yli. jossakin vaiheessa kun skinkkejä kuolee liikaa niin kroxit astuu eturiviin.

ja saa niistä ne rankkibonukset. armeijakirjas on aika selkeetä tekstiä ja kuvaa näistä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

ManAtArm kirjoitti:Ei ne skinkit muuta tehneet kun pitivät ne Kroxigorit poissa etu rivistä= en saanut niihin osuttua.
Kyllähän minä siinä ensimmäisen taistelun aikana mainitsin, että siekin voit iskeä kroxeja kun katselin, että onko se yksi kontaktissa ritarisi kanssa. Mie luulin, että olet hakemassa vain helppoa resoa skinkeistä kun niihin kohdistat kaikki iskusi ja viet stedfastini pois.

Sitten kun ne skinkit ovat poissa, kroxit lakkaavat ainakin minun ymmärryksestäni olemasta infrantyä vaan muuttuvat takaisin monstroussiksi. Niin kauan kuin niitä skinkkejä on elossa, niin kauan kroxien ison basen helpottamasta rank boonuksien keräämisestä on iloa.
- Sinitähti
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Skroxit on unique, ne ei oo infantrya/ monstorous infantryä kunnes siinon pelkästään skinkkei tai kroxeja jälellä
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Henkka1986

Odotettu voitto liskoille . Taidat olla antton jo jatko peleissä mukana saas nähdä millai meidän toinen peli menee (liiga peli ) =)
ManAtArm

El Capitan kirjoitti: Kyllähän minä siinä ensimmäisen taistelun aikana mainitsin, että siekin voit iskeä kroxeja kun katselin, että onko se yksi kontaktissa ritarisi kanssa. Mie luulin, että olet hakemassa vain helppoa resoa skinkeistä kun niihin kohdistat kaikki iskusi ja viet stedfastini pois.
Sitä mä aluks hain kunnes tajusin mitä tuha ne pedot tekee mun miehille.Ja mä luulin että katsoit saako oma kroxigorisis lyödä, en oikein kuunneelu ssinä vaiheessa kun mietin jo mitä tekis tän jälkeen. No tiedämpähän paremmin vastaisuudessa. Jaa että niitäkin saa lyödä. Yleensä kun ei sitä toisessa rivissä piilottelevia sankareita saa lyödä niin ajattelin logiikan olevan sama.

Ja Hapidil tiedoks, Luotin capun sanaan joten ei sitä tullut kirjasta vilkaistua.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

no kapun kirja oli varmaan .pdf tiedostona läppärissä, mutta tunnetustihan anton on rehellisin mies tällä pallonpuoliskolla mitä mä tunnen.

mutta siinä voi ihan normaalisti lyödä joko skinkkiä tai kroxigoria jos base kontaktit on samalla kohdalla. sitte taas ampumisis ja impact hiteis ne osumat randomisoidaan d6:lla; 1-4 skink ja 5-6 krox.

eikö ollu tomi muuten pirullisia ne liskojen ld heitot, ei hevin pakene.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
syrja

No niin kylläpäs caputsino jatkaa jyräämistään. Jatkopaikka on varma. Mites sais taktikoituu et sais heti revanssin pleijareis...hmm toisaalta mukavempaa se on otaa revanssi finaalissa:)

Ja kyllä Antonilla on ihan oikee kirja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”