Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
:D
Minen oo vielä harrastanu dippailua. Eikä se oo necrokaan. Sitä paitsi mun "undead" delffi porukka odottaa rauhas, et saa vetää toisiakin sisiliskoja lättyyn...:D
Minen oo vielä harrastanu dippailua. Eikä se oo necrokaan. Sitä paitsi mun "undead" delffi porukka odottaa rauhas, et saa vetää toisiakin sisiliskoja lättyyn...:D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
noo......mä ainakin luotan mun eliittijoukkoihini, niihin joita sä kutsuit tuolla turnausosiossakin "skinkkipaskaksi" :D toivottavasti seuraava liigalistani on vielä skinkkisempi kuin tämä nykyinen, ne skinkkihordet joita joskus käskit mua tekemään niin idea kytee koko ajan.....
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Umm no nyt olis näköjään luvassa apokkia Pelikaupalla 16.3. Miten tämä käytännössä toimii, niin ei mitään hajua "yksinkertaisista säännöistä" huolimatta.
Boom! Porin Pelikauppa osallistuu maailmanlaajuiseen Big Game III Apocalypse 40k -peliin! Nyt on mahdollista olla osana valtavaa taistelua jota käydään yli 22 kohteessa ympäri maailman. Ilmottautuminen liikkeellä, tämän ilmoituksen kommenttiosioon tai puhelimitse! Peli pelataan lauantaina 16.3 ja säännöt ovat yksinkertaiset:
Forces of light vs Forces of dark
1 Objective per 10. 000 pistettä.
peli kestää neljä vuoroa
maalatut miniatyyrit ( wysiwyg, epävirallisia yksikköjä saatetaan karsia)
Peli tulee kestämään koko päivän joten varaa sopivasti aikaa. Lisäinfoa löytyy mm. täältä
https://www.facebook.com/groups/263128683703639/
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Epävirallisia yksiköitä saatetaan karsia.

Allu on viimeinkin löytänyt sukulaissielun. Heitä on kaksi. Ooooohhh!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Virallisempaa infoa ensi maanantaista:
maalauskilpailun äännestys päättyy 11.03 maanantaina klo 17:00 toivon että kaikki kilpailuun osallistuneet olisivat silloin paikalla kun ääniä lasketaan niin voidaan keskustella seuraavasta kilpailusta
T:juha
Vaikeuksia ehtiä joka paikkaan
Porin Pelikauppa facebookissa kirjoitti:30.3 voitaisiin aloittaa bloodbowl liiga. Liigan turnausmaksu on 10 €. Tarkemmat säännöt tulevat ensi viikolla. Osallistumisia otetaan vastaan liikkeessä.
Cool Blood bowl. voisko joku näyttää ja peluutta mun kanssa jonku demomatsin, et pääsis mukaan noihin sääntöihin.
Hirveen hyvä kysymys onks ketään kartalla säännöistä tällä hetkellä :D
Joo mää voin Jyri. Ei ensiviikolla, mutta sitten. Ota Snufa mukaan, niin saatte vääntää vastakkain.
Kalat meni kotio...
- Half-breed
Mistä lähtien minä olen ollut epävirallisia figuja vastaan? Olen paskasti setvittyjä epävirallisia figuja vastaan, sekä aidan ylittämistä siitä mistä se on poistettu.El Capitan kirjoitti:Allu on viimeinkin löytänyt sukulaissielun. Heitä on kaksi. Ooooohhh!
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mä en nää eroo noiden kahden välillä.
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
En osaa edelleenkään siirtää viestejä ketjusta A ketjuun B. Joten vastaan näin.
Se sulkeutumisaika on enemmän Cittarista kiinni kuin itse pelikaupasta. Mulle se on yhä Cittari. Mikäli Juha kuitenkin on itse toiminnassa mukana, niin on mahdollista venytellä tuota pelien lopettelua. Tai näin oli ainakin joskus alkuvuodesta kun minä tuumin, riittääkö meillä pelaamiseen aika laisinkaan.Hapid kirjoitti:ihan mielenkiinnosta, kun tuo blood bowl liiga alkaa niin millon ne pelit on ku noi kaupan aukiolo-ajat on ihan paskoja? arkisin lyödään ovet säppiin jo klo 18 ja lauantaina vielä aikasemmin ja sunnuntai joka olisi monelle varmaan parhaimpia pelipäiviä ni mokoma on kiinni.
- Sinitähti
- Sinitähti
ensinnäkin siin rakennuksessa ei ole ollut sittaria enää miesmuistiin, ja toiseks, sen kaupan aukiolo-ajat näin nopeesti miettien on suurella todennäköisyydellä 8-21, 8-18 ja 12-18. mutta ymmärrän toki että jos kaupassa on vaan yks myyjä ni tarvii sillä jtn muutaki elämää olla, mutta ei se koskaan tuu sillä bisnestä tekemään. itse olisin jopa valmis maksamaan pelipaikasta koska nyttenki on monta liigapeliä mulla vielä edessä ja pelikaupassa ei tarvi yhtäkään peliä pelata koska sen aukiolo-ajat ei mene yksiin meikäläisen kanssa. mä oon ilta-ihmisiä. ja eikö iltasin ole muutenkin kivempi pelailla?
off topic. onko anton tuo sun avatarin kuva turtles? miettiny sitä jo pitkään
off topic. onko anton tuo sun avatarin kuva turtles? miettiny sitä jo pitkään
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
http://www.youtube.com/watch?v=xxHB3TN80hw
45-vuotias, sokea jos minun mielipiteeni haluaa, Leonardohan se siinä katselee. Mää olisin halunnut Mickeyn, koska yksikätisenä se oli ihan helvetin pähee kaveri, mutta kun photoshopatessa tuli ongelmia tuon postimerkin kanssa. Toi oli ainoa minkä sain mahdutettua kun sähläsin näiden kanssa kauemmin kuin kehtaan myöntää.
Ole huoleti. Kuhan uusi kisu laskeutuu kauppoihin kaksi kuukautta myöhässä toivonmukaan, se vaihtuu Kirkassydämeen.
El edit: Tai jospa en sittenkään spoilaa 2k3-sarjan yhtä parasta jaksoa.
45-vuotias, sokea jos minun mielipiteeni haluaa, Leonardohan se siinä katselee. Mää olisin halunnut Mickeyn, koska yksikätisenä se oli ihan helvetin pähee kaveri, mutta kun photoshopatessa tuli ongelmia tuon postimerkin kanssa. Toi oli ainoa minkä sain mahdutettua kun sähläsin näiden kanssa kauemmin kuin kehtaan myöntää.
Ole huoleti. Kuhan uusi kisu laskeutuu kauppoihin kaksi kuukautta myöhässä toivonmukaan, se vaihtuu Kirkassydämeen.
El edit: Tai jospa en sittenkään spoilaa 2k3-sarjan yhtä parasta jaksoa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Myyjiä on kolme, mutta kuka niitä laskee...
missä on myyjiä kolme. ei Pelikaupassa ainakaan enää.
- Half-breed
Paska epävirallinen säätö, ja hyvää yritystä oleva epävirallinen säätö.El Capitan kirjoitti:Mä en nää eroo noiden kahden välillä.
Olen noista ensimmäistä vastaan, sillä joku roti nyt pitää olla. Juosten ei kusta. Toisessa on nähty vaivaa, eikä vain menty siitä missä aita on matalin. Jos et vieläkään näe eroa, niin käy hankkimassa ne lasit. Korjaantuu samalla moni muukin ongelma.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Toisen maalauskisan tuloksia figuseuran blogissa.
Aika jänniä juttuja kehittyi keskusteluissa kisan jälkeen ja niistä kait kuullaan virallisemmin piakkoin, mutta pikayhteenvetona kansa tahtoi seuraavan kisan aiheeksi tankit/isot monsterit ja näillä näkymin 1.6. olisi luvassa kaupan oma apoc-peli hieman helpommin lähestyttävin pistemäärin.
Aika jänniä juttuja kehittyi keskusteluissa kisan jälkeen ja niistä kait kuullaan virallisemmin piakkoin, mutta pikayhteenvetona kansa tahtoi seuraavan kisan aiheeksi tankit/isot monsterit ja näillä näkymin 1.6. olisi luvassa kaupan oma apoc-peli hieman helpommin lähestyttävin pistemäärin.
Heh, eipä tarvi osallistua ensikerrallakaan :D tankit ja muut isot pömpelit ja möllit on sitä vihoviimeistä maalattavaa omaan makuun.
Onnea triplavoittajille! Löytyihän se minunkin äänestämäni ehdokas sieltä kärjestä.
Onnea triplavoittajille! Löytyihän se minunkin äänestämäni ehdokas sieltä kärjestä.
Kalat meni kotio...