Tulevat tapahtumat
Re: Tulevat tapahtumat
Juuri saamani tiedon mukaan Turkulaisilla on random menoa 11.-12.8, joten ei pidetä silloin.
Näillä näkymin laitetaan se tuohon elokuun viimeiseen viikonloppuun, eli 25.-26.8.
Näillä näkymin laitetaan se tuohon elokuun viimeiseen viikonloppuun, eli 25.-26.8.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Ihme_apina
No Juhol on jotku valotikku ravet.. ei koko turulla :)
Mut oha se pappa iha kiva saada mukkaan.
Mut oha se pappa iha kiva saada mukkaan.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Olikos tää joku hiljanen vihjaus ettet ole osallistumassa häähumuun?Ihme_apina kirjoitti:No Juhol on jotku valotikku ravet.. ei koko turulla :)
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Tää on pieni vihje, et ketä kannattaa kutsua ja ketä ei..Swordie kirjoitti:Olikos tää joku hiljanen vihjaus ettet ole osallistumassa häähumuun?Ihme_apina kirjoitti:No Juhol on jotku valotikku ravet.. ei koko turulla :)
Mä muuten muistin ton päivän, vink vink...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Kuulostaa tosi hyvältä ! Viiminen kesälomaviikon viikonloppu, mut enköhän saa maanantain vapaaksi, ettei tarttis yötämyöten ajaa tänne hevon-*****-jiiraanpetskules kirjoitti:Juuri saamani tiedon mukaan Turkulaisilla on random menoa 11.-12.8, joten ei pidetä silloin.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Sipoo. The final frontier... explore strange new worlds, seek out new life and new civilizations, boldly go where no man has gone before.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=102230
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=102230
Jyväskylän Fantasiapeleillä pienimuotoinen 25 pojon turnaus tiedossa. Erityisen toivottuja on paikalliset ja lähialueen osallistujat, mutta ei suljettu keneltäkään poiskaan :)
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 8#p1178068
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 8#p1178068
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Turku Fanatic 2012, 13.-14.10. sisältää myös masiinaturnauksen:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=102613
Viikko OETCn jälkeen, tervetuloa piiskaamaan euroopanvalloittajakokelaat maanrakoon...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=102613
Viikko OETCn jälkeen, tervetuloa piiskaamaan euroopanvalloittajakokelaat maanrakoon...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Olikos masinisteille taas privaatti-jatkot?
EDIT: ja hei, oisko jollain lainata RÖKkiä turnaukseen?
Luenkos oikein kun en näe character limittiä? Saako yhdellä tai kahdella listalla tulla paikalle?TheEmu kirjoitti:Turku Fanatic 2012
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Character restrictions on suoraan Steamroller2012:a sääntö. Jos ei erikseen mainittu, niin se on voimassa. Ja mun silmään tuolla vaaditaan 3 listaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo. Se olikin pyyntö. Ainakin ennen on saanut yhdellä listalla tulla.Celebdae kirjoitti: mun silmään tuolla vaaditaan 3 listaa.
Jees. Tosin jos 2 listalla saa tulla, niin hyvin vaikea nähdä mitään järkeä kenenkään ottaa kolmea listaa. Siis varsinkin, kun noi character restrictionit kusee hommaa. Yksi lista kahden listan turnaukseen on mun mielestä hyvin ok taasen, kun tolla rajoittaa omia valintojaan ja vastustaja pääsee suoraan valitsemaan oman paremman listansa vastaan. Mut ihan miten vaan järkkärit haluavat.
Se pitää viel ite sanoa, et mua vähän risoo reinforcementtien hylkiminen, kun ne oikeesti tuo uutta ja oleellista mielenkiintoa peliin. Ok, kolmen listan kanssa tuo alkaisi jo rajoittaa osallistujia kun vielä maalauspakkokin on. Tai no rajoittaa varmaan kolmekin listaa jo suoraan melkein yhtä paljon. Ja sit toki viel se roudausaspekti.
Se pitää viel ite sanoa, et mua vähän risoo reinforcementtien hylkiminen, kun ne oikeesti tuo uutta ja oleellista mielenkiintoa peliin. Ok, kolmen listan kanssa tuo alkaisi jo rajoittaa osallistujia kun vielä maalauspakkokin on. Tai no rajoittaa varmaan kolmekin listaa jo suoraan melkein yhtä paljon. Ja sit toki viel se roudausaspekti.
Joo, paikka on vielä auki mutta kyllä me jotku jatkobileet löydetään. Rökkiä ei löydy :(JArrow kirjoitti:Olikos masinisteille taas privaatti-jatkot?
Charrulimitit on tosiaan SRn oletus nykyään. Ideana oli, että kaikki pelais kolmella listalla, mutta jos kolmen listan tekeminen ja maalaaminen muodostuu ongelmaksi, sallitaan yhdelläkin listalla pelaaminen. Mieluummin kuitenkin jengiä pelaamaan kuin ei. Kahdella listalla ei saa sitten taas pelata; joko jumitat sen yhden kanssa tai sitten käytät kolmea. Kuulostaako reilulta?Merimetsä kirjoitti: Luenkos oikein kun en näe character limittiä? Saako yhdellä tai kahdella listalla tulla paikalle?
Oon ite ihan reinforcement-fani, mutta tällä kertaa päätin jättää pois, koska 3x50p+reinforcementit on jo aika tosi paljon maalattavaa ja kannettavaa. Toinen vaihtoehto ois ollu 2x50+reinforcementit, mutta tällä kertaa houkutti toi kolmen listan formaatti, joten päädyttiin tähän. Lisäksi löyty vähän synergiaa sieltä, että valittiin OETC-skenuja; eli kaikki voi treenata samoja skenuja vaikka treenikohteena toisilla oiskin Itävallan karkelot ja toisilla Fanaticci.Celebdae kirjoitti:Se pitää viel ite sanoa, et mua vähän risoo reinforcementtien hylkiminen, kun ne oikeesti tuo uutta ja oleellista mielenkiintoa peliin. Ok, kolmen listan kanssa tuo alkaisi jo rajoittaa osallistujia kun vielä maalauspakkokin on. Tai no rajoittaa varmaan kolmekin listaa jo suoraan melkein yhtä paljon. Ja sit toki viel se roudausaspekti.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Eiköhän tällä pärjätä.TheEmu kirjoitti: Kahdella listalla ei saa sitten taas pelata; joko jumitat sen yhden kanssa tai sitten käytät kolmea. Kuulostaako reilulta?
Miten olisi tulevaisuudessa (Post fanatic) tuo Teron popularisoima 42+8 pinnaa reinforcementteja?
Joo, toi Sipoon 42 oli tosi siisti pistekoko, eiköhän sitä jossain muodossa nähdä ihan piankin tulevissa turnauksissa. (Reinforcementteja Sipoossa ei ollut kun pelattiin OETC-skenuja, mutta näyttäis silleenkin kivalta että reinforcementtien kanssa tosta tulis just normaali 50p).Merimetsä kirjoitti:Miten olisi tulevaisuudessa (Post fanatic) tuo Teron popularisoima 42+8 pinnaa reinforcementteja?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Toi on siis toki mun keksimä toi pistekoko. Jossain Saksassa sitä on kuulemma ruvettu jo plagioimaan.Merimetsä kirjoitti:Miten olisi tulevaisuudessa (Post fanatic) tuo Teron popularisoima 42+8 pinnaa reinforcementteja?
Voi olla, että täytyy taas ulkoiluttaa eKruegerin hullua tierlistaa, jos kerran saa kolmella listalla pelata, eli sitä ei tartte oikeasti pelata..
Ei ois huono turnaus, jossa kaikissa skenuissa on reinforcementit ja pistekoko just toi 42+8.
Jepa. Tuo 42pts on aika mukava pistekoko. Siihen saa kivasti jo porukkaa, mutta silti joutuu karsimaan pois kaikkea tärkeää.
Mites Teemu, onko jatkopaikasta vielä saatu tietoa irti? Ajattelin jos maksaisin tuon ilmoittautumisen, mutta mahdollinen nukkumapaikka olisi kiva varmistaa ennen sitä. Vain 13 modelia maalattavaa tuohon, joten tämä puoli onnistuu kivasti. :)
-Mig
Mites Teemu, onko jatkopaikasta vielä saatu tietoa irti? Ajattelin jos maksaisin tuon ilmoittautumisen, mutta mahdollinen nukkumapaikka olisi kiva varmistaa ennen sitä. Vain 13 modelia maalattavaa tuohon, joten tämä puoli onnistuu kivasti. :)
-Mig
Rats keep running!
-
Der Dexter
jouh, ite oon kerranki pääsemässä suomalaiseen turneseen, hell yeah
oon jopa osannu ilmotakin ajoissa, uskomatonta.
ja komppaan kans, että onks meillä taasen joku masinistien kokoontumisajo, vai pitääkö ihan omatoimisesti olla liikkeellä.
ei siis paineita kuiteskaan, ihan vaan tiedustelumielessä.
oon jopa osannu ilmotakin ajoissa, uskomatonta.
ja komppaan kans, että onks meillä taasen joku masinistien kokoontumisajo, vai pitääkö ihan omatoimisesti olla liikkeellä.
ei siis paineita kuiteskaan, ihan vaan tiedustelumielessä.
Aliquando Insanire Iucundum Est