Kiitokset turnauksesta myös täältä :). Pienenä palautteena toivoisin, että vastaisuudessa turnaus alkaisi toisena pelipäivänä eli sunnuntaina "vasta" kello 10.00 tai edes 9.45, jolloin meikäläinenkin pysytyisi hyödyntämään busseja hieman paremmin. Joka tapauksessa turnaus oli taattua Ordo-laatua ja Fanaticiin olisi tarkoitus sitten lokakuussa saapua ellei sitten purppura aurinkoja tai komeettoja eteen tipahda :D.
Kiitokset myös vastustajille ja jokainen peli oli todellakin rahansa arvoinen, vaikka ogret nyt turpaan ottikin. Eivätkä re-roll huijaukset omia pelejäni pilanneet ja ensimmäisen pelini Sebastianin liskoja vastaan ne oikeastaan pelastivat, sillä Tyrantti hieman epicfailas "Ota strenght-testi tai kuole"-heitossaan ensimmäisellä vuorolla.
Hyväntekeväisyysturnaus Turussa 21.-22.8.2010
Re: Hyväntekeväisyysturnaus Turussa 21.-22.8.2010
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Re: Hyväntekeväisyysturnaus Turussa 21.-22.8.2010
Kiitos turnauksesta täälläkin. Masiinaturnaus typistyi lopulta yhden päivän mittaiseksi, mutta se ei menoa haitannut. Hyvät pelit saatiin aikaan. Uusintaheitot eivät merkittävästi näihin peleihin vaikuttaneet lukuunottamatta yhtä Rahnin telekinesiaa, joka muuttui hudista osumaksi ja voitti mulle ekan pelin. Masiinaan ehkä muutenkin sopivat nuo uusintaheitot paremmin kun on vähemmän juttuja, joihin häviää suoraan jos heittää vähän huonosti noppaa tyyliin Faban Miscast 2-4. Esim. yksi uusintaheitto per peli voisi olla ihan mielenkiintoinen kokeilu.
Sunnuntaina sain sitten leachata 40K-turnaukseen mun harmaalla kaartilla. Pikkuhäviö obleista ja iso voitto jalkaörkeistä. Oli hauskaa pelailla taas totakin peliä. Tässähän alkaa suorastaan innostua taas GW:n peleistä.
Kiitämme erityisesti majoituksen patjavalikoimaa! Fanaticissa saatetaan hyvinkin jatkaa.
Sunnuntaina sain sitten leachata 40K-turnaukseen mun harmaalla kaartilla. Pikkuhäviö obleista ja iso voitto jalkaörkeistä. Oli hauskaa pelailla taas totakin peliä. Tässähän alkaa suorastaan innostua taas GW:n peleistä.
Kiitämme erityisesti majoituksen patjavalikoimaa! Fanaticissa saatetaan hyvinkin jatkaa.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu