"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Runt »

Muistaakseni Tomi puhui jotain kahdesta characterista jotka aikoisi laittaa jalkaväki boxiin, kokeillakseen saisiko yksikkö siten jotain tuhoa aikaiseksi.
Neljä characteria men at arms yksikössä tuntuu jotenkin hullulta ajatukselta, koska komentoryhmä vie eturivistä jo kolme paikkaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joo, riippuu tietty muodostelmastakin. Ja voihan ne charrut olla 2 rivissäkin jos ei eteen mahdu. Mutta mulle kyllä kelpaa jos vaikka 2 pientä hentoa naisvelhoa liikkuisi itsenäisesti:)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Henkka1986 kirjoitti:olisko joissain 12 aikaa hyvä , ehtii hiukan heräileekin =)
Sopiiko mielummin yheltä. Ehtii sit kunnolla herätä, eikä sitten ekat pari vuoroa mene puskiessa joukkoja takaperin kohti vihollista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Lordi ja Pallu ovat yksikössä, en minäkään niin hullu ole että peluuttaisin niitä soolona, BSBllä ja toisella lordilla on ratsut(Virtue of Empathy on ainoa keino peluutta Bretti sankareita jalan), saatte arvailla mihin mä ne laitan :D. Ja mitä damseleihin tulee, ne ovat pelikohtaisia riippuen vahvasti siitä mitä loitsuja on käytössä ja sen hetkisestä taktiikasta.

Sekä komentoryhmää on vain 2, jätin sen 12 pistettä maksavan champan pois, kuten näkyy.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
syrja

Joo halusin vain varmistaa ettei ole mitää heppoja unohtunut merkitä listaan. Joo loordin ja pallun sijoitus paikkaa en epäillytkään. Mutta ihmetytti vaan, että meinaatkos laittaa myös velhottaret sinne. No laita vaan, siitä korista saa kerralla kivat pojot. Ja edelleen mulle sopii myös, että peluutat niitä yksinäisinäkin. Muista, että tällä kertaa et ole se nopein porukka....
ManAtArm

Taisteluissa en ole ollut missään vaiheessa se nopein, pitsi kääpiöitä vastaan. Mutta se yksiköittesi liike ala tarkoittaa vain sitä että minä joudun ennakoimaan enemmän kuin normaalisti, kuten myös tätä empire listaa vastaan.
Runt

Empirellä mobiilisuutta riittää tässä liigassa, toivotaan että siittä liikkeestä olisi myös jotain hyötyä tällä kertaa eikä vain juoksutettaisi joukkoja kohti kuolemaa. Viime liigassahan tapatin greatswordini suht tyhmästi, kun juoksin suoraa tietä minotauriboxiin kiinni edestäpäin. No hyvää tässä on se että viime liiga ainakin opetti jotain teorian tasolla, käytännöstä en sitten tiedä.

EDIT:Lueskelin tuossa joku päivä Kardinaalin blokia ja bongailin 40k liiga armeijan kuvan. Olihan se tätä ennenkin jo mielessä mutta nyt ajatus vain vahvistui entisestään. Pistetäänkö kaikki kuvaten liiga-armeijamme? Julkaistaan sitten kuvat täällä sotussa kun kaikki kuvat on saatu? Kuvat voitaisiin uppia nettiin ja yv:llä lähetellä linkit minulle niin lisäisen ne tänne ketjuun sitten yhteen ja samaan viestiin.
Myös edellisen liigan tiimoilta Furijin ehdoitteli että taisteluraportteja tekisimme peleistämme. Jos siis mahdollista niin tehkää peleistänne taisteluraportti, muistetaan myös että kuvat on plussaa. Tätä ei toki vaadita tekemään, mutta tuleehan liigasta mielekkäämpi kun sisältöä saadaan enemmän.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Hei tälle vois tehdä saman kun tolle 40k puolelle, että näkyisi armeijalistat ja pelien tulokset ja säännöt yhdessä topicissa, missä ei ole sitten miljoonaa muuta aihetta. Löytyisi tieto huomattavasti mukavammin.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Liskomiehet ja delffit ottivat yhteen tänään. Ensimmäinen juttu mitä havaittiin oli, että unohdin Harkkarille merkittyyn listaan merkitä kaksi poppoota Witch Elffejä. Elikkä jengissäni on kaksi kuuden Witchin poppoota. Sori kaikille mokastani.

Kuitenkin peli oli aika uskomatonta kädetystä omasta puolestani alkupelissä, eikä liskojen jäätävä noppakäsi auttanut kovinkaan. Onneksi kädetys loppu kun aloin funtsimaan siirtoja, eikä se liskojen noppakaan nyt kaikelta voinu pelastaa (Vaikka se tarjosikin mahiksen pistää peli toisinpäin, kun Temppelikaarti onnistui LD3 breikissä.), joten lopulta pöydällä oli enää delffejä.

2613-728 delffeille.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Oli mielenkiintoinen peli, kiitokset vielä pelistä . Mulla kaatui aikalailla siihenkin peli kun en saanut (TAIKOJA) läpi .Ja se dispell scroll (en ehtinyt käyttää) ja stegadon (en ehtinyt parantaa haavoja) jäi kyl harmittaa =)
syrja

Hienoa, että homma pyörähti käyntiin. Vai on sitä lisäilty yksiköitä. Multakin tais unohtua merkata parit jutut:) Ei vaan pääasia et homma korjattu heti alkuvaiheessa. Kylläpäs nyt liskoja on murjottu. Ajattelin, et saisivat kuitenkin hieman enemmän pojoja. Kai liskot muistivat, että temppelin vartiat ovat immune psykology ja stubborneja, kun slanni on mukana? Aatelin vaan, kun olivat joutuneet ld3;sta vastaan heittämään breikkiä. Mutta ilmeisesti sammakko oli jo isketty warppiin siitä yksiköstä.
Runt

Juu katsotaan jos jaksan tuohon aloitusviestiin jollain aikaa copypasteta nuo armeijalistat sekä pelin tulokset jne...

PS:Beastmen armeija lähtee vielä hieman jälkijunassa mukaan liigaan.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Kun nyt kerta peleissä on päästy alkuu ottaisiko joku tällä viikolla Ma-To peliä. Ajaksi käy lähinnä iltapäivät/illat. Keskiviikkona pääsen aloittamaan vasta myöhään.
Henkka1986

.
Viimeksi muokannut Henkka1986, Su 06.11.2011 21:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Henkka1986

Se on vähän aina hiukan hakemista , kun tuo oli ensimmäinen 2400pst peli , mut oikea syy siihen miksi en pärjänny oli kyllä allun taikominen , ja eri toten ne taiat mistä sai koko ajan lisää taika noppia =( ja sitten tietysti allu disspellas kaikki mun tait =( EI SILTI VIRHEISTÄ OPPII =)
nuuuubi

Viesti Kirjoittaja nuuuubi »

Joo tässä tulee vähä myöhässä mutta ollos huoleton, lista tehtiin jo aikaa sitte ja mä oon muutenki niin laiska etten mä jaksaisi alkaa muotoilemaan sitä tätä liigaa varte =) Mutta oon ehdottomasti sitä mieltä että kuvat ja raportit ja kaikki olis raju juttu! Ja aina jos joku teistä eksyy Parkanon suuntaan niin ilmoitelkaa ja pelataan, pidän pelihuoneen valmiina.

Lista:

Beastlord
Sword of Battle, Ramhorn Helmet, Ironcurse Icon, Talisman of Preservation, heavy armour, shield
234

Wargor
BSB, Gnarled Hide, Uncanny Senses, Gouge Tusks, Beast Banner, heavy armour, shield
231

Bray-Shaman
2lvl, Earthing Rod, additional hand weapon
137

30 Gor
Full Command
265

30 Gor
Full Command
265

5 Ungor Raiders
30

5 Ungor Raiders
30

5 Ungor Raiders
30

5 Ungor Raiders
30

5 Warhounds
30

5 Warhounds
30

Tuskgor Chariot
80

6 Harpies
66

Razorgor
55

6 Minotaurs
Musician
340

24 Bestigor
Full Command
318

Giant
225

2396 pistettä
Runt

Nyt on muokkauksia tehtynä
Aloitusviestiin on nyt lisätty kaikki armeijalista (myös beastmenit), pelin tulokset ja sarjataulukko. Sarjataulukossa ensimmäinen numero kertoo pelattujen pelien määrän ja jälkimmäinen numero pisteiden määrän.
syrja

Mielenkiintoisen näköinen beastlista. Jotenkin osasin odottaa, että bestigoreja tulee. Hienoa, että myös minoja. Yllättävää oli: noin monta pientä häröpallo yksikköä, minot ilman mitään uppia, giantti (voi kyllä olla yllärituki tuossa porukassa), onkohan bestigoreja liian vähän, vain yksi shamaani, eikä chalisea ja/tai scout uppia harpyilla. Niin ja Bray-shamaanilla vissiin beastlore käytössä? vai? Oli jäänyt merkkaamatta.
No pääasia on, että liigaan saatiin petoja jatkamaan jo tehtyä menestyksen tietä. Tällä kertaa kyllä vaan 2 sijalla. Mutta tärkeintä on, että "mitaleilla" tulevat olemaan. Siis heti demonien jälkeen:)

Olipas taas kiva "uhota"...........
Runt

Lore of Beast on nyt lisätty Beastmanien listaan.
Mielenkiintoinen lista kyllä, itsellekkin pisti silmään tuo pienten yksikköjen suuri lukumäärä. Tällä hetkellä ei vielä kyllä osaa sanoa onko se hyvä vai huono veto tässä liigassa.
Syrja taisi tarkoittaa että Beastmenit pääsevät sj.3 Demonit sj.2, poijaat unohtivat meinatin Empiren joka tulee ja korjaa koko potin tässä liigassa.
ManAtArm

Juu juu, ei ne ritarit sulla nyt niin paljon hyvää ole ennenkään tehnyt ;) katotaan nyt kuitenken pari peliä miten listat ja pelaajat toimii, voi tulla yllätyksi tai ei. Uhotaan sitten :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”