Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
Hail Hydra nerffattiin jo.
Sitten hirvee kasa Cepalyx julkaisuja.
Sitten hirvee kasa Cepalyx julkaisuja.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
UIJUIJ!Merimetsä kirjoitti:Sitten hirvee kasa Cepalyx julkaisuja.
Olin eka vähän meh, mut SIT LUIN NE LÄPI!
Ton casterin tierlista kiinnostaa. Mitään muuta jännää siinä ei kai voi olla, mut mitähän merkkuyksiköitä siihen saa. Contractissa voi pelata kaikkia, mut tierlistassa ei tietenkään voi pelata mitään, jos ei sitä erikseen sallita. Tota Dominator UA:takaan ei saa tietty pelata jos ei mitään ei-cephalyx merkkuja oo sallittu.
Ekana mieleen tulee pelata cephalyxiä gunlinena, jossa 17/13 nyssit ja 16/15 overlordit pyssyttelee kaiken jalkaväen. Jos joku isompi tulee skenualueelle tai muuten vaan lähelle, sitä voi ampua tykistöllä, eli flingata drudgeja vaiks 14 tuumaa (vastaan kävelleeseen, fiitattuun ja telekinesoituun kohteeseen).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ainakaan vielä ei näy mitään millä saisivat panssaria ruttuun urakalla. Halvat isot möröt ovat aika jänniä kyllä.petskules kirjoitti:Olin eka vähän meh, mut SIT LUIN NE LÄPI!
On muuten hemmetin hienoa, että kaikki Monstrosityt tulee samasta muotista. Kyllähän se oiski ankeeta jos ois eri asennoissa olevia otuksia kentällä. :=
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
Wreckerillä on chain weapon ja P+S17 pohjilla ja agitaattori voi auttaa siihen. Sit tietty adrenal floodatut drudget voi chargeilla p+s17 kanssa (19 jos taiot jostain siihen agitaattorin vielä) 12,5 tuumaa. Sen lisäksi sulla on hex blasti ja arkki nodeja et otat armori buffit pois, ilmaset charget monstereilla, telekinesis threat rangeihin, chargelinjoihin, backstrikeihin jne. Plussana pistooli wraithit death chillailemaan ärsyttäviä heavyjä/colossaaleja. Sit jos ei vieläkään tunnu et riitää voit nappaa vaik forge guardia messiin dominaattorilla tai croet hordesia vastaan.Merimetsä kirjoitti:Ainakaan vielä ei näy mitään millä saisivat panssaria ruttuun urakalla. Halvat isot möröt ovat aika jänniä kyllä.petskules kirjoitti:Olin eka vähän meh, mut SIT LUIN NE LÄPI!
Kyl noi mun mielestä puree panssariin aika kovaa.
Pora on miehen sielu.
Tää on kyl ankeeta. Muutenkin noi monstrosityt on vähän meh. On niillä ihan kivoja juttuja mut en usko et ne paljon tekee. Ei ne toki paljoa maksakaan. Wreckerin aattelin ite ottaa eyeless sight nodeksi ja wardenin shield guardaamaan. Ei ne ketään ainakaan mulla oo suunnitellu lyövänsä.TheEmu kirjoitti:On muuten hemmetin hienoa, että kaikki Monstrosityt tulee samasta muotista. Kyllähän se oiski ankeeta jos ois eri asennoissa olevia otuksia kentällä. :=
EDIT: Katoin kuvia niistä, ni oiskohan noilla muillakin Eyeless sight?
EDIT2: Oisko sulla H-P, tai ihan kuka vaan muukin tietty, jotain lihaisia heavyn osia vaihdettavaksi noille, et sais vähän eri asentoja? (Ei sil et mua ees kiinnostais toi faktio)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Aika paljon vaikuttavat esikuviltaan nuo muovipeikot, tai sitten PP on laiskana laittanut vaan metallisten kuvat sivulle :P

http://privateerpress.com/hordes/galler ... dire-troll

http://privateerpress.com/hordes/galler ... uneshapers
Muovinen posse sentään eroaa alkuperäisestä:

http://privateerpress.com/hordes/galler ... rmen-posse
Sitten Alexian uudelleen paketointi:

http://privateerpress.com/warmachine/ga ... -the-risen
Ja Legioona kiittää:

http://privateerpress.com/hordes/galler ... -bloodseer

http://privateerpress.com/hordes/galler ... dire-troll

http://privateerpress.com/hordes/galler ... uneshapers
Muovinen posse sentään eroaa alkuperäisestä:

http://privateerpress.com/hordes/galler ... rmen-posse
Sitten Alexian uudelleen paketointi:

http://privateerpress.com/warmachine/ga ... -the-risen
Ja Legioona kiittää:

http://privateerpress.com/hordes/galler ... -bloodseer
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
- GreenMeanie
Jahas. Nättejä muovipeikkoja runesiin, eiköhän mun seuraava faktio oo sillä selvä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Uudet krokot ovat hienoja. Mitä nyt johtaja polkee jalkaa. "Eijeiejei EI!'"
Meinasin et EI MUOVISIA RUNESHAPEREITA, mut H-P:lle kyl suosittelen.GreenMeanie kirjoitti:Jahas. Nättejä muovipeikkoja runesiin, eiköhän mun seuraava faktio oo sillä selvä.
Vois muutenkin joku alkaa pelaamaan Runes of Waria Suomessakin niin ei tarttis ekan kerran WTC:ssä kohdata.
Nyt pitäis siis varmaan päättää, että aionko Runes of Warin tehdä. Ennen kuin metalliset shaperit poistuu valikoimista... Tosin on ne kyllä aika suolaisen hintaisia...petskules kirjoitti:Meinasin et EI MUOVISIA RUNESHAPEREITA, mut H-P:lle kyl suosittelen.GreenMeanie kirjoitti:Jahas. Nättejä muovipeikkoja runesiin, eiköhän mun seuraava faktio oo sillä selvä.
Vois muutenkin joku alkaa pelaamaan Runes of Waria Suomessakin niin ei tarttis ekan kerran WTC:ssä kohdata.
Ei muovisille! Oonko mä ihan yksin tässä, kun musta tuntuu, että niiden valusaumojen siivoukseen ja osien vääntelyyn tuhrautuu noilla muovisilla ikä ja terveys.
Tosin noi krokot näyttää aika kivoilta.
Jos tekee Riimuja, niin kannattaa napata metalliset jostain talteen, ne on hienoja.
Ps. mulla on napit Runessiin, jos joku haluaa joskus pelata. Tero, tosin Cryxä vastaan pelatessa ei riimuja vedetä esiin.
Tosin noi krokot näyttää aika kivoilta.
Jos tekee Riimuja, niin kannattaa napata metalliset jostain talteen, ne on hienoja.
Ps. mulla on napit Runessiin, jos joku haluaa joskus pelata. Tero, tosin Cryxä vastaan pelatessa ei riimuja vedetä esiin.
Rats keep running!
Mä luulen, et vois vetääkin. Seinien takan olevat runeshaperit nappaa kyl baneja vastaan ihan mielellään ku niin harva pääsee lyömään. Sit banishing wardattu Mulg on mahdoton loppupelistä tappaa ilman baneja (ei saa ees baneja sisään).Charad kirjoitti:Tero, tosin Cryxä vastaan pelatessa ei riimuja vedetä esiin.
Mä oon kuullu et cryx on just niitä RoW:in hyviä matseja.
OH...MY...GOD.
eGaspyn cephalyxtierissä saa ottaa:
-Cephalyx units ja
-Cephalyx solos
Mulla meni WTC-metailut ihan uusiks. eGaspyn tieriinkin saa cephalyxohjuksia. Ja ne saa kaikki AD:n. Ja tietty lyö kovempaa ku satyxikset. Kuka haluu pelata gaspyn kanssa mitään Satyxiksiä ja bilejä ku voi pelaa kolmea tai viittä yksikköä Cephalyxiä..
-Cephalyx units ja
-Cephalyx solos
Mulla meni WTC-metailut ihan uusiks. eGaspyn tieriinkin saa cephalyxohjuksia. Ja ne saa kaikki AD:n. Ja tietty lyö kovempaa ku satyxikset. Kuka haluu pelata gaspyn kanssa mitään Satyxiksiä ja bilejä ku voi pelaa kolmea tai viittä yksikköä Cephalyxiä..
Sori vaan, mut toi ei _luultavasti_ tule toimimaan. Toki noi tier-listojen sallivuudet on aika hämäriä, mutta syy tohon on etteivät Cephalyxit ole faktio-modeleita. Jos tuo ei olisi lähtökohtaisesti vaatimus, niin CoC:in Axiksen tier-lista sallii "small-based units"... siis ilman mitään muita määrittelyjä.petskules kirjoitti:OH...MY...GOD.
-Cephalyx units ja
-Cephalyx solos
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
DarkLegacy PG-foorumilla kirjoitti:Rules aren't released yet. Once the rules are officially released, you'll get an answer after.
DC kolme tuntia myöhemmin kirjoitti:Everything listed in the "Models Allowed" section must be a legal Faction army choice.
When a Theme Force includes any models from outside that pool, then it is a listed Theme Force Benefit.
See Zerkova's Hunting Wolves or Ashlynn's Viva la Resistance for examples.
-> Sadface..DarkLegacy kaksi minuuttia siitä kirjoitti:Or DC will do it now.
Watwat. Muovi posse, komei viel. Täytyy vissiin ostaa 4 posse. :O
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Mikä ihme lieneekään? Joku druidi kai...

Sehä on iha selkeesti Blackclad millä on Hunter's Markin tilalla Wall of Stone.
TheEdit: Kivimuuri on muuten ihan hyvä spelli Rotterhornin animuksella!
TheEdit: Kivimuuri on muuten ihan hyvä spelli Rotterhornin animuksella!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joo, circle sai oman Janissan, kun tero on sitä niin paljon kironnut. Kivimuuri olisi tosi kova spelli animuksella, joten jos sillä sellainen on, niin modelin pitää olla ihan pahvia. Tectonic shift on aika todennäköinen spelli (eli se janissan liikutus loitsu) ja toki rock hammer joka jo löytyy circlenkin puolelta.
Edit: PP:n foorumeilla veikkaillaan myös, että voisi olla soolon sijaan myös eMoshar
Edit: PP:n foorumeilla veikkaillaan myös, että voisi olla soolon sijaan myös eMoshar