Huomenna/tänään tiistaina masiinaa Lauttasaaressa? Count me in. Pääsen klo18 paikalleChade kirjoitti:Olisko huomenna kiinnostusta/mahdollisuutta saada ovia auki ottaa jotain Kiltapallo- tai Masiina-matsia tai pelata jotain lautapeliä?
[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Make love, not peace.
- nice2beatU
Mäki voisin tulla kattelee , jos löytys peli seuraa ja tilaa.
Skorne is love, Skorne is life.
Laittelinkin jo noppasaitilla, mutta spämmätään nyt tännekin; olisin torstaina tulossa pelaamaan kiltapalloa. Pelejä alla 0, olisi kiva jos löytyisi joku demottamaan.
Paikalle vaan! Kerholla on pelattu yhteensä kolme peliä tätä lajia tähän mennessä, mutta pelaajia taitaa olla jo kymmenkunta, joten aloittelijoita on kyllä muitakin. Katotaan sit paikan päällä et kaikille saadaan pelit aikaan. Osa toki pelaa masiinaakin siinä sivussa.anwil kirjoitti:Laittelinkin jo noppasaitilla, mutta spämmätään nyt tännekin; olisin torstaina tulossa pelaamaan kiltapalloa. Pelejä alla 0, olisi kiva jos löytyisi joku demottamaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
''Voihan tota masiinaa tollain harrastuksenomaisesti pelailla kiltapallon rinnalla'' sanoo Jaakko ja venyttelee maailmanmestaruusvyötään.Celebdae kirjoitti:Paikalle vaan! Kerholla on pelattu yhteensä kolme peliä tätä lajia tähän mennessä, mutta pelaajia taitaa olla jo kymmenkunta, joten aloittelijoita on kyllä muitakin. Katotaan sit paikan päällä et kaikille saadaan pelit aikaan. Osa toki pelaa masiinaakin siinä sivussa.anwil kirjoitti:Laittelinkin jo noppasaitilla, mutta spämmätään nyt tännekin; olisin torstaina tulossa pelaamaan kiltapalloa. Pelejä alla 0, olisi kiva jos löytyisi joku demottamaan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
https://www.youtube.com/watch?v=tiTBUT0uqQo meet the union. Vinkvink hp.
Dexter, Barri, Tuomas & muut: Mulla on lelut mukana ja olen menossa varmaan about viiden aikaan kerholle. Huudelkaa omista aikatauluistanne jos pääsette mestoille aiemmin. En kyllä tiedä milloin ovet on auki, mutta luotan, että viimeistään tuolloin viideltä.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
- nice2beatU
Mul on aikaa vaik heti jos oot viidelt nii vois koittaa sillo keretä.
Kyllä mä aiemminkin ehtisin kun sovitaan vaan. Pitäis vaan saada tiedää milloin siellä on ovet auki. Yritän selvittää kuka on tulossa availemaan FoWia varten...
-
Der Dexter
viideksi on yleensä ollut historiallisia jengi pelailemassa tiistaisin, kun ollaan infinityä mentyä leikkimään, eiköhän nytkin...
Mulla ei oo ollut vielä kauhean ahkera kusti, kun ei polkenut vielä täksi päiväksi leluja paikalle, joten proxyillä mennään. Mun auto veitiin just alta, enkä oo varma saanko ajoissa takas, joten voi olla että oon sit julkisilla ja epämääräseen aikaan ~17 paikkeilla, tarkentuu myöhemmin.
EDIT: Lähetys ei ole mahtunut pakettiautomaattiin. Saat saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Pahus
Mulla ei oo ollut vielä kauhean ahkera kusti, kun ei polkenut vielä täksi päiväksi leluja paikalle, joten proxyillä mennään. Mun auto veitiin just alta, enkä oo varma saanko ajoissa takas, joten voi olla että oon sit julkisilla ja epämääräseen aikaan ~17 paikkeilla, tarkentuu myöhemmin.
EDIT: Lähetys ei ole mahtunut pakettiautomaattiin. Saat saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Pahus
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mulla on avain, pääsen varmaankin neljäksi (kilta)palloilemaan.
- nice2beatU
Mäki voisin sit 15:56 tulla jos sillo saapui avain :D
Noni, tämähän selvisi. <3 Mä tulen sitten myös neljän nurkkiin paikalle.
Mä luulen että jos ne on lähtenyt samaan aikaan ku muillakin ni tullee huomenna. Mulla ainakin tuli siis ilmotus että pakattu perjantaina klo 18 vai 19 mikä tarkoittaa että maanantaina postissa ja tiistaina / keskiviikkona perillä.Der Dexter kirjoitti:Mulla ei oo ollut vielä kauhean ahkera kusti, kun ei polkenut vielä täksi päiväksi leluja paikalle.
EDIT: Katsoin, että mulla paketti on "lajiteltu. Rekisteröinti: 13.10.2015 klo 10:47:03 Paikka: Posti Logistiikkakeskus 01010" eli tossa 100 m päässä duunista postitalolla. Päivän kahden päästä mulla Espoossa. Huoh....
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Toi toki on Vantaalla.petskules kirjoitti: EDIT: Katsoin, että mulla paketti on "lajiteltu. Rekisteröinti: 13.10.2015 klo 10:47:03 Paikka: Posti Logistiikkakeskus 01010" eli tossa 100 m päässä duunista postitalolla. Päivän kahden päästä mulla Espoossa. Huoh....
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Der Dexter
no kattellaan selviinkö neljäks jo paikalle siisen...
Ja oli Terppa ne mulle kuitenkin 10.40 yrittäny tunkee tilausta pakettiautomaagiin tänään, eli kyl ne on espoossa ne lelut, mutta saapumisilmotus kun jaetaan vasta huomisen postissa, niin...
Ja oli Terppa ne mulle kuitenkin 10.40 yrittäny tunkee tilausta pakettiautomaagiin tänään, eli kyl ne on espoossa ne lelut, mutta saapumisilmotus kun jaetaan vasta huomisen postissa, niin...
-
Der Dexter
Ei avainta näy ei...
- nice2beatU
Löyty avain.
Meni varmaan päivät sekaisin, tossa omassa aiemmassa postissa mainitsin tulevani tosiaan torstaina, johon joku jotain samansuuntaista replysikin. En hoksannut että osa oli jo tänään menossa pelailemaan. Sorry jos tämän takia olitte turhan aikaisin paikalla.
@anwil: Juu kyllä me oltiin, mutta päästiin lopulta sitten kahden tunnin odottelun jälkeen pelaamaan. Kaikki muutkin ~neljä tyyppiä luuli, että tarkoitit tätä päivää ja lisäksi Jaakko antoi vielä väärää tietoa FoWista... Kiusallinen viestintämoka, mutta ei mahda mitään. Mä yritin soitella myös sulle, jos ihmettelet tuntematonta numeroa.
Toivottavasti uudella paikalla tää avainhomma on jotenkin paremmin hoidettu. Tänään n. 16-18 jäsenmaksu tuntui helvetin suurelta suhteessa palvelun laatuun...
Toivottavasti uudella paikalla tää avainhomma on jotenkin paremmin hoidettu. Tänään n. 16-18 jäsenmaksu tuntui helvetin suurelta suhteessa palvelun laatuun...