"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Servu kirjoitti:Hammereita, suklaata, 30€, stuffia ja kolme pyjamaa... taas.
Mahtaa sulla olla melkoinen kasa vasaroita, jos tänäkin jouluna tuli ihan hammereita. Mutta kuules, tämä on _Suomen_ suurin miniatyyripeliportaali, joten käytetään sitä suomea eikös juu.
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Oletpas Hyytsi tylynä tänään.^^

Minä en kerro teille mitä sain lahjaksi.
Kynä-ääliö
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

WHAM kirjoitti:Niin jos itse ostetuista lahjoista aletaan lesota niin ostin WII:n! HA!
Sinulla lienee vikaa vaihtonäppäimessä kun noin jumii. Mitäs sinne on tullut roiskittua?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Attila kirjoitti:
WHAM kirjoitti:Niin jos itse ostetuista lahjoista aletaan lesota niin ostin WII:n! HA!
Sinulla lienee vikaa vaihtonäppäimessä kun noin jumii. Mitäs sinne on tullut roiskittua?
Sosasolaa ja pikkusiskon mansikkamehuja?
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Attila kirjoitti:
Miten niin vikaa? HÄ?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pitäisiköhän joulun kunniaksi lukita tämä ketju?

Ei helvetti, troll slayerin ja necronlordin ansiosta joutuu taas häpeämään kouvolalaisuuttaan...

En voi kuin rukoilla hiljaa mielessäni (ja tällä foorumilla), että Grond järjestää jonkin ennakkokarsinnan niin, etä pahin saaste ei koskaan pääse kisaan asti. Minua häiritsisi, jos joutuisin ärtymään muutaman paskatarinan kanssa niin, että arviointikykyni hyvienkin suhteen hämärtyisi. Sikäli kuin näiden pe(e)lottavien tulokas-ääliöiden joukosta enää yhtään hyvää kirjoittajaa (itseni lisäksi - kyllä, fantasiatarina on jo kirjoitettu!) enää kisaan tuleekaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
WHAM
Viesti:

Onko tällaista ennakkovalitusta ilmennyt aikaisempina vuosina? Tämähän on suorastaan lapsellista kitinää, kun kisan todellisesta tasosta ei ole mitään hajua! Mäkin olisin voinut jauhaa täälä paskaa tasolla "I HAS A PENIS! PENISPENISPENIS!!!" ja silti kirjoittaa ihan yhtä kamalaa/hyvää juttua. petskules
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

WHAM kirjoitti:"I HAS A PENIS! PENISPENISPENIS!!!" l
[pilk.nus] I have a penis[pilk.nus]
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

WHAM kirjoitti:Onko tällaista ennakkovalitusta ilmennyt aikaisempina vuosina? Tämähän on suorastaan lapsellista kitinää, kun kisan todellisesta tasosta ei ole mitään hajua! Mäkin olisin voinut jauhaa täälä paskaa tasolla "I HAS A PENIS! PENISPENISPENIS!!!" ja silti kirjoittaa ihan yhtä kamalaa/hyvää juttua. petskules
Mitä mie olen katsellut, aikalailla tuontyylistä -ja tasoista juttuahan sie olet tänne suoltanutkin.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

huussi kirjoitti:
WHAM kirjoitti:Onko tällaista ennakkovalitusta ilmennyt aikaisempina vuosina? Tämähän on suorastaan lapsellista kitinää, kun kisan todellisesta tasosta ei ole mitään hajua! Mäkin olisin voinut jauhaa täälä paskaa tasolla "I HAS A PENIS! PENISPENISPENIS!!!" ja silti kirjoittaa ihan yhtä kamalaa/hyvää juttua. petskules
Mitä mie olen katsellut, aikalailla tuontyylistä -ja tasoista juttuahan sie olet tänne suoltanutkin.
Kaikkihan sitä tänne ovat suoltaneet. Paitsi sinä ja moderaattorit. Te puhutte aina asiaa.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

QQ3 kirjoitti:
WHAM kirjoitti:"I HAS A PENIS! PENISPENISPENIS!!!" l
[pilk.nus] I have a penis[pilk.nus]
[/b/]EPIC FAIL!!! GTFO![//b/]

The Captain kirjoitti:Pitäisiköhän joulun kunniaksi lukita tämä ketju?
Miksi - voi miksi et jo tehnyt sitä?
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Ghe'dahlg kirjoitti:
Koska Teh Kapteenikin haluaa seurata tätä paskaa suoltavaa ketjua. Hän ei vain voi myöntää sitä julkisesti.
WHAM
Viesti:

Huussi naputtaa ku nainen!

TITS OR GTFO! TITS OR GTFO!
PICS OR IT DID NOT HAPPEN!
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

QQ3 kirjoitti:
Ghe'dahlg kirjoitti:
Koska Teh Kapteenikin haluaa seurata tätä paskaa suoltavaa ketjua. Hän ei vain voi myöntää sitä julkisesti.
AHHAHAHAHAHA!!!

Luuletko todella että Captain jaksaa kiinnostua tästä paskasta tuon vertaa?
Kynä-ääliö
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Allath kirjoitti:
QQ3 kirjoitti:
Ghe'dahlg kirjoitti:
AHHAHAHAHAHA!!!

Luuletko todella että Captain jaksaa kiinnostua tästä paskasta tuon vertaa?

En. Kunhan vain spämmäilen pelkästä spämmäämisen ilosta, mutta hyvä että sain edes yhtä ihmistä nauratettua
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Kaikki ne järkevät henkilöt eivät kirjoittele (Ei koske huussia ja modeja) tähän topicciin, mutta lukevat kuitenkin katseilta piilossa meidän paskanjauhantaa... Eivätkä he tule ikinä myöntämään sitä julkisesti... ...elleivät ne tunnustavat henkilöt sitten saa siitä kieroutunutta nautintoa...
-Mikäpä pahan tappaisi?
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

DeathWizard kirjoitti:Kaikki ne järkevät henkilöt eivät kirjoittele (Ei koske huussia ja modeja) tähän topicciin, mutta lukevat kuitenkin katseilta piilossa meidän paskanjauhantaa... Eivätkä he tule ikinä myöntämään sitä julkisesti... ...elleivät ne tunnustavat henkilöt sitten saa siitä kieroutunutta nautintoa...
Minä en kyllä käsitä, miten tunnustamisesta voi saada nautintoa. Helpotusta ehkä, mutta että nautintoa. Minäkin lueskelin aluksi tätä topiccia ihan vain kaikessa hiljaisuudessa, kunnes keräsin tarpeeksi rohkeutta ja kirjoitin tänne.

Ps. Riimumestari on rasisti.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Menkää pois mun tarinakisathreadista :(

1337
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Ghe'dahlg kirjoitti:Menkää pois mun tarinakisathreadista :(

1337
Paraskin puhuja :D

1338:)
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Tyranni kirjoitti:
Ghe'dahlg kirjoitti:Menkää pois mun tarinakisathreadista :(

1337
Paraskin puhuja :D

1338:)
Me emme lähde täältä kulumallakaan.

1339
Lukittu