Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
tuplapostaus
liigaketju pystyssä
armeijalistat 1.11. kello 23.59 mennessä
Jos joku fabailija tai muu tahtoo toimia armeijalistakerääjänä, niin hienoa. Jos ei niin kerään ne sitten varmaan itse, koska herrasmiesliiga.
liigaketju pystyssä
Jos joku fabailija tai muu tahtoo toimia armeijalistakerääjänä, niin hienoa. Jos ei niin kerään ne sitten varmaan itse, koska herrasmiesliiga.
- Kardinaali
- Viesti:
Super bretzel -game mode on kun kaikki objectivet ovat bretzel-objectiveita. Me likes. :D
Mää lähetän listan ainaki sulle. Saat sit kertoo onko herrasmiesmäinen vai ei. Muokkaan tarvittaessa (ehkä)Furinji kirjoitti:tuplapostaus
liigaketju pystyssä
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vaik herrasmiesmäisyyttä liputetaankin, niin kyllä kaikki voi ihan rauhassa oman listansa väkertää miten tykkää. Vaikka herrasmiesmäisesti pelaisinkin, niin kyllä tuota liigalistaa tehdessä on silkkihansikkaat muualla kuin kädessä. duh codexini on ikäloppu pakko koittaa rutistaa jotain irti vielä.syrja kirjoitti:Mää lähetän listan ainaki sulle. Saat sit kertoo onko herrasmiesmäinen vai ei. Muokkaan tarvittaessa (ehkä)
Mutuiluni mukaan kahdeksan pelaajaa jo tulossa liigaan. Rohkeasti joukon jatkoksi lisää vaan... Tätä EI tarvitse ottaa niin vakavasti, jos joku ei sitä vieläkään ole hahmottanut ;)
Kelles se lista laitetaan ja mihin päivään mennessä? vai tehdäänkö kuten edellinen faba liiga ja kaikki vaan laittavat listansa esille sinne aihheeseen?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
No syrja jo miehekkäästi lähetti mulle aikoja sitten. Joten kai sit allekirjoittaneelle yv:nä ja tosiaan 1.11. kello 23.59 mennessä.
Joo kato mul on varaa paljastaa lista vaikka julkisesti. Niin on vahva tunne:)
Jaaha panokset kovenee ja kohta paljastuu salaisuudet...Mulla alkaa olemaan jengi hyvällä mallilla. Pian armeija maaleissa :)
Ja vi***ut se mitään valmis oo. Mut 98% porukasta täyttää "gwkriteerit" eli kolme värii löytyy. Et ei tartte vastustajan ihan harmaata/pohjamaalia pelkästään kattella. Baseista ei nyt tietty puhuta mitään. Koittanu tos yhtä kaveria kans hiukan houkutella mukaan kaaoksensa kanssa. Asuu hiukan pitemmällä eikä sit tiedä aina miten ehtii Poriin pelaileen. Et katotaa miten käy.
Ja vi***ut se mitään valmis oo. Mut 98% porukasta täyttää "gwkriteerit" eli kolme värii löytyy. Et ei tartte vastustajan ihan harmaata/pohjamaalia pelkästään kattella. Baseista ei nyt tietty puhuta mitään. Koittanu tos yhtä kaveria kans hiukan houkutella mukaan kaaoksensa kanssa. Asuu hiukan pitemmällä eikä sit tiedä aina miten ehtii Poriin pelaileen. Et katotaa miten käy.
Nii pitänytkin kysyä, et ootko saanu nukuttua. On meinaan sen verran kovalista, et olet varmaan saanu päänsärkyä....ai ei ole...on se...vähän ainakin...Furinji kirjoitti:No syrja jo miehekkäästi lähetti mulle aikoja sitten. Joten kai sit allekirjoittaneelle yv:nä ja tosiaan 1.11. kello 23.59 mennessä.
Ai samperi siitäkös se muuten johtuukin vähän on huonosti tullut nukuttua ainakin viikon verran. No ei en mä niitä kauheesti oo viitsinyt ihmetellä, ettei tule kiusausta optimoida omaa listaa niiden perusteella :D Kunkin laatikkoon tipahtaneen listan (joita on hurjat kolme) olen avannut ja katsonut, että kyllä siellä on lista enkä ole sen enempää tutkinut. Että minen etsi kenenkään puolesta virheitä niistä sitten luetaan ne porukalla sitten julkaisupäivänä ja katsotaan onko tullut lapsuksia.syrja kirjoitti:Jaaha panokset kovenee ja kohta paljastuu salaisuudet.Nii pitänytkin kysyä, et ootko saanu nukuttua. On meinaan sen verran kovalista, et olet varmaan saanu päänsärkyä....ai ei ole...on se...vähän ainakin...Furinji kirjoitti:No syrja jo miehekkäästi lähetti mulle aikoja sitten. Joten kai sit allekirjoittaneelle yv:nä ja tosiaan 1.11. kello 23.59 mennessä.
Saatoin oman listani saada eilen illalla kuntoon...saatoin.. se on ollut niin tuskainen jonglööraus se synnytysprosessi, että pahaa tekee.
tup tup tup tuplapostaus..
btw ens viikonloppuna olisi todennäköisesti heti liigapelimahdollisuuskimaraa tarjolla en viel tie kumpi päivä todnäk lauantai.
btw ens viikonloppuna olisi todennäköisesti heti liigapelimahdollisuuskimaraa tarjolla en viel tie kumpi päivä todnäk lauantai.
Sopii, ilmoitelkaa sitten aikaa, niin en ole siellä ovella enenkuin isäntä edes herää :D
No mut mikäs sen parempi aika piestä se ;)ManAtArm kirjoitti:Sopii, ilmoitelkaa sitten aikaa, niin en ole siellä ovella enenkuin isäntä edes herää :D
Mulla on 1749p, 1750p ja 1751p versiot listastani. Pää hajoaa. Oliskin kyse jostain yhden kahden pisteen päivityksen heittämisestä suuntaan tai toiseen mutku eiiiiiiiiih
Heitä noppaa 1-2 1749, 3-4 1750 ja 5-6 1751. Noppia/kolikkoa mä ainakin käytän jos en osaa päättää. Ja ei mitään pras kolmesta touhua!
Mä helpotan sua hiukanFurinji kirjoitti:Mulla on 1749p, 1750p ja 1751p versiot listastani. Pää hajoaa. Oliskin kyse jostain yhden kahden pisteen päivityksen heittämisestä suuntaan tai toiseen mutku eiiiiiiiiih
Olet kova kaveri joten enää kaksi josta valita...Tai jos et ole niin sulla on vain yksi vaihtoehto.Furinji kirjoitti:- 1750 pisteen armeijalistat. Yhden(1) pisteen ylitys sallitaan, koska herrasmiesliiga, mutta kovat kaverit ei ylitä.
Ja Tomi, elä ny herrajumala sinä käytä noppia päätöksen teossa.....Haahhahaa...Tomi onkin kyl muuten saanu olla rauhassa hetken...
En ole ollenkaan vakuuttunut kummankaan perusteluista... onko kellään lainata kukkoa ja metsästyspuukkoa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mä ainakin ignoraan kaikki noi pistejutut. Tuon kaikki ukkoni mitä löytyy. Jos siitä tulee 1750, niin sitten tulee.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei huono idea. Kaikki mariinit voitas liigassa rajottaa siihen pistemäärään mitä kapu saa kasaan. Kaikki muut ennakkoilmoittautuneet kapua lukuunottamatta on tainneet tosin jo laittaa listansa.
Saattaisin antaa Jyrille(?) lisäaikaa, jos viisi tuntia listan tekoon ei riitä. Vihj vihj vihj vihj ;) ;) ;) ;) ;)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei juma.
1 Mariini ja 3 Scouttia vajaa, että olisi kaikki nappulat pelissä. Perkeleen perkele. Mullahan on kuin onkin enemmän kuin 1750p näitä Marsuja. Siis Haloja. 9p vajaa oleva lista hätäisesti laskettuna. En ala uudestaan ynnäilemään.
Voittajalista on lähetetty. En uskalla laittaa suoraan tähän aiheeseen. Kastelin jo Fabailijoiden pöksyt. Nyt tehdään vain se Petterin housujen kohdalla.
1 Mariini ja 3 Scouttia vajaa, että olisi kaikki nappulat pelissä. Perkeleen perkele. Mullahan on kuin onkin enemmän kuin 1750p näitä Marsuja. Siis Haloja. 9p vajaa oleva lista hätäisesti laskettuna. En ala uudestaan ynnäilemään.
Voittajalista on lähetetty. En uskalla laittaa suoraan tähän aiheeseen. Kastelin jo Fabailijoiden pöksyt. Nyt tehdään vain se Petterin housujen kohdalla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti