Jatkokertomus-Idea
Kaamoskääpiö kuulostaa muuten hyvältä, mutta ainakaan minulla ei ole kovinkaan paljon taustatietoa heidän fluffistaan, ei viitsisi ostaa wanhaa cirjjaa tämän takia, Ravening hordes läpyskässä ei taida olla muuta kuin listat, tarkistan. Far North olisi oikeastaan melko helppo aihe, tosin ovatko kaikki postKuusikeiju-fluffin ajatukseen tutustuneet. Empiren alueella riehuvasta salamurhaajasta (delf vai skaven?) voisi saada melko mielenkiintoisen ja haastavan tarinan aikaiseksi, annan ääneni sille. Kuulostaa vielä versin realistiselta(?)kin. Kyllä Andromedus vielä mielestäni mukaan mahtuu, mutta johonkin on laitettava stoppi. Muuten tarina paisuu liian valtavaksi. Palautetaanko tarina ensimmäiselle, vai päättääkö viimeinen?
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Terve taas! Onpas tullut postia, kun viikonlopun olin poissa.
Mielestäni ympyrä voisi sulkeutua siten, että aloittanut lopettaa (siirrän vain taakkaa Runelle, hehheh!).
Aihe on minulle oikeastaan se ja sama. En kuitenkaan muiden fluffia tunne, kuin örkkien niin aika sama mistä kirjoittaa. Mukava että saatiin Andromeduskin mukaan. Laatu vain paranee, mutta moni kokki sopan pilaa. Eiköhän jätetä tämä kirjoittajien määrä tähän.
PEACE UP A-TOWN Down!
Mielestäni ympyrä voisi sulkeutua siten, että aloittanut lopettaa (siirrän vain taakkaa Runelle, hehheh!).
Aihe on minulle oikeastaan se ja sama. En kuitenkaan muiden fluffia tunne, kuin örkkien niin aika sama mistä kirjoittaa. Mukava että saatiin Andromeduskin mukaan. Laatu vain paranee, mutta moni kokki sopan pilaa. Eiköhän jätetä tämä kirjoittajien määrä tähän.
PEACE UP A-TOWN Down!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Andromedus pääsee vielä rimaa hipoen mukaan, mutta uusia ei enää oteta mukaan, PISTE.
Homman voisi hoitaa niin, että Grond lähettää yv:nä seuraavalle kirjoittajalla viestiä, että nyt näppäimistö sauhuamaan. Acoparaptor voisi kasata nyt lopulliset lista yhdeksi viestiksi, joka voitaisiin pistää tiedotteeksi (samaan tiedotteeseen myös ne "säännöt") jos Grond ehtisi tuonkin tehdä.
Homman voisi hoitaa niin, että Grond lähettää yv:nä seuraavalle kirjoittajalla viestiä, että nyt näppäimistö sauhuamaan. Acoparaptor voisi kasata nyt lopulliset lista yhdeksi viestiksi, joka voitaisiin pistää tiedotteeksi (samaan tiedotteeseen myös ne "säännöt") jos Grond ehtisi tuonkin tehdä.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Täällä ei oikein saada mitään aikaiseksi (anteeks vaan). Vieläkään ei ole selvillä aihe. Päättääkö Rune sen itse? Minusta voitaisiin tehdä niin, että jokainen kirjoittaja joka osallistuu tähän, esittää tälle topicille NYT (NYT, aivan, sanoin NYT) oman ehdotuksensa, ja yhteistuumin niistä sitten valitaan sopivin, josta Rune sitten alkaa kirjoittaa ja lähettää tekstin yv:nä Grondille joka laittaa sen esille kommentoitavaksi ja antaa yv:tä seuraavalle kirjoittajalle että alapas hommiin, jne. kunnes Grom sitten vie tarinan loistokkaaseen päätökseen. 40K-puoli menetelkööt miten huvittaa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Öö... tota... minä, niin, siis... Emmietiä. Onko pakko aloittaa? Tällä viikolla ei ole ainakaan aikaa tasan yhtään, on niin sairaalloisesti kouluhommia, mutta voin katsoa jos tänään nopsaan saisin jotain pikkuista aikaiseksi. Mutta aihe pitää rukata vielä, voin katsoa mitä saan aikaiseksi. Mutta varautukaa että tulen kirjoittamaan Empirestä, en minä muusta osaa.
Ei että kun salamurhaajastakin on vaikea kirjoittaa... Pitää katsoa, tai toisaalta on myös mahdollisuus että päätätte jonkun muun aloittamaan. Mutta ehdottaisin kyllä että keisarikunnasta kirjoitetaan, nimittäin mikä tahansa muu saattaa olla pääasiallisesti vähän hämärää, ainakin kaaoskääpiöt ovat minulle sama kuin ei mitään fluffin kannalta. Katson mitä keksin.
Rune kirjoitti:Öö... tota... minä, niin, siis... Emmietiä. Onko pakko aloittaa? Tällä viikolla ei ole ainakaan aikaa tasan yhtään, on niin sairaalloisesti kouluhommia, mutta voin katsoa jos tänään nopsaan saisin jotain pikkuista aikaiseksi. Mutta aihe pitää rukata vielä, voin katsoa mitä saan aikaiseksi. Mutta varautukaa että tulen kirjoittamaan Empirestä, en minä muusta osaa.Ei että kun salamurhaajastakin on vaikea kirjoittaa... Pitää katsoa, tai toisaalta on myös mahdollisuus että päätätte jonkun muun aloittamaan. Mutta ehdottaisin kyllä että keisarikunnasta kirjoitetaan, nimittäin mikä tahansa muu saattaa olla pääasiallisesti vähän hämärää, ainakin kaaoskääpiöt ovat minulle sama kuin ei mitään fluffin kannalta. Katson mitä keksin.
Aloita kun aloitat, kunhan sitten joskus edes sen teet. Eihän tässä mitään kiirettä ole, eikä se olisi hauskaa jos joutuisit kirjoittelemaan hätäisesti ilman inspiraatiota.
Muuten Empirestä on mielestäni hyvä kirjoittaa. Kuitenkin suurin osa foorumin jäsenistä on ihmisiä, right? *Hiljentää kaksi huutavaa saturnuslaista pesäpallomailalla*. Ihmisistä on kuitenkin helppo kirjoittaa, niistä saa niin monenlaisia. Kaaoskultisti? Kuka tilasi Kaaoskultistin. Entäs kenelle hyväntahtoista soturipappia? Ah tämä on suosikkini, miten olisi salamurhaaja? See, paljon vaihtoehtoja. Pick Empire, pick Empire!
Viimeksi muokannut Jesh, Ma 03.05.2004 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesh, vastaan nyt ennen kuin käy huonosti. Sarja on lisensoitu ja täten sen levittäminen on laitonta. Ja yleensä kaiken maailman p2p ohjelmat joilla sellaisia sarjoja ladataan, myös jakavat sitä tiedostoa. Täten kysymyksesi on laiton ja Sotavasaran sääntöjen vastainen, eli mikäli tiedon haluat kysy YV:llä. Mutta sitäkin omallla vastuullasi, älä yleisesti. Sitä ei aina katsota hyvällä.
Nonniin leikittiin taas iskää hetkinen
VD kirjoitti:Jesh, vastaan nyt ennen kuin käy huonosti. Sarja on lisensoitu ja täten sen levittäminen on laitonta. Ja yleensä kaiken maailman p2p ohjelmat joilla sellaisia sarjoja ladataan, myös jakavat sitä tiedostoa. Täten kysymyksesi on laiton ja Sotavasaran sääntöjen vastainen, eli mikäli tiedon haluat kysy YV:llä. Mutta sitäkin omallla vastuullasi, älä yleisesti. Sitä ei aina katsota hyvällä.
Ohhoh, ei Jesh taas miettinyt kauankaan ennen kuin avasi ison suunsa ja alkoi leukoja loksuttamaan. *Lyö itseään* Bad me, bad me... Noh se on poistettu, ottakaa opiksenne Jeshin typeristä toimista. Sitten vain bänniä odottamaan...
Hei! Sinä partainen ilkeä mode! Ei, et sinä, Kapu! Grond!
Alappas sinäkin nyt jotain kirjoittaa, niin päästään alkuun. Ja minun puolestani saatte kirjoittaa 40K puolella ihan mistä tykkäätte. Mahdollisimman hämärä ja vanha aihe, josta ei uudemmilla pelaajilla ole hajuakaan, koska eivät ole wanhaan fluffiin tutustuneet.
Vähän haastetta, nääs.
Alappas sinäkin nyt jotain kirjoittaa, niin päästään alkuun. Ja minun puolestani saatte kirjoittaa 40K puolella ihan mistä tykkäätte. Mahdollisimman hämärä ja vanha aihe, josta ei uudemmilla pelaajilla ole hajuakaan, koska eivät ole wanhaan fluffiin tutustuneet.
Onko Grondilla parta? No aina oppii uuttaJarLoz kirjoitti:Hei! Sinä partainen ilkeä mode! Ei, et sinä, Kapu! Grond!![]()
Alappas sinäkin nyt jotain kirjoittaa, niin päästään alkuun. Ja minun puolestani saatte kirjoittaa 40K puolella ihan mistä tykkäätte. Mahdollisimman hämärä ja vanha aihe, josta ei uudemmilla pelaajilla ole hajuakaan, koska eivät ole wanhaan fluffiin tutustuneet.Vähän haastetta, nääs.
Ja tarinat voisi minun puolestani aloittaa. Mutta ei kuitenkaan millään aivan törkeän hämärällä aiheella. En minä mistään tiedä mitään.
Ja et sinä JarLozkaan kovinkaan paljoa tiedä. Mitä nyt omistat =][= sääntökirjan
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Montakos sivua tänne ilmestyy tekstiä aina kun hieman vilkaisee muualle?
Joka tapauksessa, tälle viikolle olisi noin 50+ tuntia työ-/tilaustyö-/opiskeluhommia, eli valmiin tekstin tuottamisen kanssa on hieman heikompaa. Periaatteessa paketti on siinä mielessä kasassa, että aloitus on suunniteltuna ja hahmoteltuna, vaatii vielä muutaman asian tarkistamisen ja kirjoitustyön ja oikoluvun. Viikonloppuna luultavasti pääsen paremmin asiaan. Kohtuullisen perinteistä 40k-kamaa olen tuohon aloitukseen ideoinut, eli en kaivellut mukaan mitään turhan eksoottista.
Joka tapauksessa, tälle viikolle olisi noin 50+ tuntia työ-/tilaustyö-/opiskeluhommia, eli valmiin tekstin tuottamisen kanssa on hieman heikompaa. Periaatteessa paketti on siinä mielessä kasassa, että aloitus on suunniteltuna ja hahmoteltuna, vaatii vielä muutaman asian tarkistamisen ja kirjoitustyön ja oikoluvun. Viikonloppuna luultavasti pääsen paremmin asiaan. Kohtuullisen perinteistä 40k-kamaa olen tuohon aloitukseen ideoinut, eli en kaivellut mukaan mitään turhan eksoottista.
No hjuva. Ei kiirettä, että meitsikin pääisisi sitten kesälomalla rustailemaan... Ah, puutarhatuolissa päivänvarjon alla lintujen konserttia sivukorvalla kuunnellen ja inspiraatio tulvien paperille. Mikä sen ihanampaa.
Toivottavasti ei mene vuoden 2005 puolelle
. Minulle - kuten aikaisemmin sanoin - kelpaa aihe kuin aihe, sillä kaikista tiedän yhtä vähän, mutta aina jollakin keinolla saan taustatietoa enemmän kuin laki sallii
. Älkääkä kysykö miten. Juuh, tällasta.
- PEACE UP, A-TOWN Down -
- PEACE UP, A-TOWN Down -
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Mitäs? Kyseenalaistat 40K fluffi-tietouteni? Minut, jolle Fluff Bible on oikeasti pyhä kirja? Minut, joka olen lukenut aika helvetisti juttua erinäköisistä sääntökirjoista ja nettisivuilta?huuhkaja kirjoitti:Ja et sinä JarLozkaan kovinkaan paljoa tiedä. Mitä nyt omistat =][= sääntökirjan....
Ja kaikilla modeilla on parta, se kuuluu univormuun.
Siis puhutaanko täällä tiedosta? No joo, kaikkihan tietävät Kuka "Naurava Jumala" on? Tai sen että squatit vihasivat örkkejä pääasiassa Grunhag the Flayer:n tekemän yllätys invaasion takia, jossa monia squatteja kuoli ja monet vanhat linnoitukset tuhoituivat?
Tiedättehän te Gargantit?
Ja kukas lausui näin: "Against the Great Enemy the Eldar have no hope of victory. They hang on to existence, yet their grip upon the universe is slipping, their hold becomes more precarious with every passing year."
No joo
Tiedättehän te Gargantit?
Ja kukas lausui näin: "Against the Great Enemy the Eldar have no hope of victory. They hang on to existence, yet their grip upon the universe is slipping, their hold becomes more precarious with every passing year."
No joo
Noh, tuon ainakin tiedän. Eikös ole Harlekiinien jumala "Laughin God", jonka uskotaan myös olevan C'tan DeceiverVD kirjoitti:No joo, kaikkihan tietävät Kuka "Naurava Jumala" on?
Ei tietoa - ei väliä.VD kirjoitti:Tai sen että squatit vihasivat örkkejä pääasiassa Grunhag the Flayer:n tekemän yllätys invaasion takia, jossa monia squatteja kuoli ja monet vanhat linnoitukset tuhoituivat?
Eivätkös nuo ole örkkilöiden titaaneja?VD kirjoitti:Tiedättehän te Gargantit?
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."