*ahem* Scylla on toisen linjan 'Mech, ei Omni...Peace kirjoitti:TUHOTTU Henrik "Aacheron" Hansson, Clan Star Adder, Scylla Prime, 100 tonnia, BV 3646
Todellakin. Ensi kerraksi ei tällaisia aivokuolleita hyväksytä ellei ole todella hyviä perusteluja... Jotain Netikettiä, Bollströmin pojat!Peace kirjoitti:AIVOKUOLLUT Jan-Patrick "Jamppis" Bollström, ComStar, KGC-001 King Crab, 100 tonnia, BV 1714
Tomi Korhonen ja Dan Hansson, respectively. Taistelivat Draconis Combinen ja Word of Blaken puolesta, respectively. Tai noh, Tomi puhui aluksi Lyrasta, mutta vaihtoi eettistä vakaumusta pelin aikana...Peace kirjoitti:??? GRN-D-01 Grand Crusader, 80 tonnia, BV 1197
??? DVS-2 Devastator, 100 tonnia, BV 2093
Ketkäs noiden pilotit olivatkaan... :/
Selviytyivät molemmat kunnialla koitoksesta.
*rehentelee* Molemmat Scyllan LB 10-X:n toimesta, yksi solidcore suoraan cockpitistä molemmilta - ja minä olin sentään rampa! Gyro tohjona, yksin kolmea rynkkyä vastaan. Heroic last stand...Peace kirjoitti:...matkalla Atlaksen ja Warhammerin pilotit päättivät maallisen vaelluksensa...
Grond - pääseehän sitä spektaattoriksi.
Yleisesti voin sanoa, että oli todella hauskaa, lukuunottamatta Jan-Patrickin ja Rasmuksen sähläilyä. Kerpele, pojat - jos osallistutte, voisitte edes teeskennellä omaavanne käytöstapoja. Mutta muuten oli todella hauskaa, kyllä. Scylla on tappokone... *murr*
Pitää vielä mainita Rasmuksen AC-20-osuma, läpi-panssarin kriittinen minun täysin ehjästä Scyllastani. Kriittisheittoon 12 - kolme osumaa. Moottoriin kaksi ja gyroon yksi. Siitä lähtien olin todella liukkaalla jäällä...
Ai niin, jos haluatte enemmän toimintoja (esim. T-comp jolla voi tähdätä, FASCAM-LRMt (ja miinat yleensä), tykistö, jne., jne.), ladatkaa MegaMek-sivuilta dev-versio; uusin development-koodi, eli vähän kuin beta-versio. Kaatuilee enemmän kuin stable 10, mutta peli on nopeampi, kauniimpi, ja siinä on enemmän toimintoja. Plus, itselläni se toimii vasta-asennetulla Sun Microsystemsin Javalla, eikä Microshitin karmealla tönkkö-Javalla...