Voi mutta se ei luultavasti ole kirjoittamisen arvoinen saatikka kiinnostava juttu.Demension kirjoitti:Määrittele katastrofi.
Kyllähän jollekin yhden figun jalan hajoaminen voi olla suurikin menetys.
Katastrofeja figujen maailmassa
-
Demension
Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.Minorith kirjoitti:Voi mutta se ei luultavasti ole kirjoittamisen arvoinen saatikka kiinnostava juttu.Demension kirjoitti:Määrittele katastrofi.
Kyllähän jollekin yhden figun jalan hajoaminen voi olla suurikin menetys.
Niin, muistuihan tässä yksi vähän suuremman luokan figuonnettomuus. Olin kuljettamassa miniatyyreja kotiin kerhoillan jälkeen, oli talvi. Kiitos jään tarjoaman liukkauden laatikko lipsahti käsistäni, kun horjahdin vähän, ja kaikki figut lensivät männikköön. Suurin osa löytyi mutta pari ukkoa jäi sille tielle.
Voi näitä haikeita muistoja
.... vaan jätettiin kirjoittajien oman arviointikyvyn varaan se, mistä kannattaa edes kirjoittaa.Demension kirjoitti:Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.
Edit: Yhdyn alas.
Viimeksi muokannut Draktaron, Pe 09.06.2006 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Ja ilmeisesti moderaattoreiden arviointikyvyn varaan, kannattaako ketjua lukita vai ei. Oma toleranssini alkaa olla sillä rajalla, että seuraava turha posti tuomitsee ketjun kuolemaan.Minorith kirjoitti:.... vaan jätettiin kirjoittajien oman arviointikyvyn varaan se, mistä kannattaa edes kirjoittaa.Demension kirjoitti:Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
EI! Ei voi olla näin kamalaa, minulla on jäänyt liimaa noin 200 kertaa sormiin, ja jätkä pitää "onnettomuutena" sitä, että liimaa jäi kerran sormenpäähän. hyi hitto.voi kirjoitti:Liimaa tais kerran jäädä sormenpäähän..
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Tämä oli nyt se Kapteenin jo mainitsema viimeinen naula arkkuun. Turhanpäiväinen bashaaminen takaa lukon.leevizer kirjoitti:EI! Ei voi olla näin kamalaa, minulla on jäänyt liimaa noin 200 kertaa sormiin, ja jätkä pitää "onnettomuutena" sitä, että liimaa jäi kerran sormenpäähän. hyi hitto.voi kirjoitti:Liimaa tais kerran jäädä sormenpäähän..