"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LOTR- megabattle Ropeconissa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Nyt olisi kiva, että tämä osku_da_king vai kuka olikaan ilmoittaisi onko tulossa. Haluaisin olla varma, onko hän tulossa vai ei.
Lalalaa
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Ei tule
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
pikkupoika

Niin eikös pahoille ollut vara pelaajaa, kun puolestani hän voi minut korvata. Olen säännöt ehtinyt unohtaa jo noin 75% varmuudella. Ei se ole kuitenkaan kivaa teistä jos joudutte selittäään hero asioita. Kyllähän minä perus jamppojen säännöt jotenkin muistan mutta...
edit- kyllähän minä sinne peliin tulen, mutta varautukaa siihen pieneen "mitens tää menikään" juttuun
Valtsu
Viesti:

Perskele jos joku muu kuin Himulus ei ole varma tulostaan ilmoittakaa heti. Tässä on täysityö etsiä muutenkin varapelaajia.
Lalalaa
pikkupoika

Kyllä minä olen paikalle tulossa, mutta säännöt on ruosteessa siinä kaikki
Valtsu
Viesti:

pikkupoika kirjoitti:Kyllä minä olen paikalle tulossa, mutta säännöt on ruosteessa siinä kaikki
Nopeasti opettelemaan siitä. Hushus!
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Minähän olen paikalle tulostani niin varmakuin voi vain olla.... nyt jopa olen saannut päähäni tuon alkamis ajan joten en varmastikkaan unohda tulla paikalle. Ja tottakai me neuvomme jos ei kaikkia sääntöjä osaa, se vie vain hetken kun jonkin tietyn asian selostaa. Eri asia onkin sitten jos ei osaa mitään sääntöjä.
pikkupoika

Voiskos joku tulla pelaamaan pelin lohikäärme luolaan(vaikka ukkoja joutuu lainaamaan), kun se on nyt vähän noloa mennä demo peliä pyytämään
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Mä voin pelata pelejä sun kanssa. Lähetä vaan YV:tä niin sovitaan.
pikkupoika

Ok, nyt pitää vielä hommata jonkulaiset porukat jostain
Valtsu
Viesti:

Sovimmekos me, että Sauronia ei lasketa kenekään armeijan pisteisiin? Jos teemme niin, että hyviksillä otetaan vaikka sotakone yms. 450 pisteellä? Joku joka milloinkin kerkeää voi niitä ohjailla. Jos vaikka kerään jotain erikoisempaa, ei mitään juustoa ;).
Lalalaa
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

kuulostaa hyvältä...
Valtsu
Viesti:

Noh ainakin 100 pistettä tuosta 450 menee Isilduriin. Linendail tulee haltioilla, Santtu ottaa molemmat Gondorin herot. Toinen niistä vähennetään tuosta 450.
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Onko kukaan varannut vielä elrondia? sehän olisi mukava saada peliin myös (kyseinen herra kuitenki oli yksi haltioiden johtajista). Itselläni ei ole figua tälle joten en saa sitä listaani gil-galadin seuraksi.
Valtsu
Viesti:

bottiins kirjoitti:Onko kukaan varannut vielä elrondia? sehän olisi mukava saada peliin myös (kyseinen herra kuitenki oli yksi haltioiden johtajista). Itselläni ei ole figua tälle joten en saa sitä listaani gil-galadin seuraksi.
Ekalta sivulta näkee. ;) Orchidealla näyttää olevan Elrond listassaan.
Lalalaa
pikkupoika

Niin Valtsu annatko tarkan määrän lainattavissa olevista örkeistä, vai käykö että voin tehdä Örkki&Gobbo sekoituksen?
Valtsu
Viesti:

pikkupoika kirjoitti:Niin Valtsu annatko tarkan määrän lainattavissa olevista örkeistä, vai käykö että voin tehdä Örkki&Gobbo sekoituksen?
Voit tehdä. Teetkö listasi itse? Jos ilmoitan siis mitä minulla on maaleissa.
Lalalaa
pikkupoika

niin, ilmoita mitä sinulla on maaleissa
Valtsu
Viesti:

Laittakaa kaikki osallistujat sähköpostiini oikeat nimenne, kännykkänumeronne ja sähköpostiosoitteenne osoitteeseeni [email protected]. Tämä vain, ettei tarvitse ihan paniikissa miettiä, kukakohan herra Oberon mahtaa olla. Tämä vain esimerkkinä.

Jos ette sähköpostia omista, laittakaa YVllä.
Lalalaa
Valtsu
Viesti:

Ja nyt vielä semmoinen ilmoitus että olen viikon maalla. Tulen takaisin elokuun 7. päivänä maantaina. Sitä ennen voitte ilmoitella Jonille eli bottinsille. Kaikki voisivat ilmoittaa nimensä ja puhelinnumeronsa viimeistään 9. päivä keskiviikkona, eli kaks päivää ennen Ropeconia. Näin tiedämme ketkä ovat tulossa ja ketkä eivät. Nyt pitäisi alkaa olla jo melko varma osallistumisesta.

Jos ette muuta viestiä jaksa lukea lukekaa edes tämän. LAITTAKAA KAIKKI NIMENNE JA KÄNNYKKÄNUMERONNE ENNEN 9.7 KESKIVIIKKOA MINULLE TAI BOTTINSILLE. Kiitos!
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”