Niin eikös pahoille ollut vara pelaajaa, kun puolestani hän voi minut korvata. Olen säännöt ehtinyt unohtaa jo noin 75% varmuudella. Ei se ole kuitenkaan kivaa teistä jos joudutte selittäään hero asioita. Kyllähän minä perus jamppojen säännöt jotenkin muistan mutta... edit- kyllähän minä sinne peliin tulen, mutta varautukaa siihen pieneen "mitens tää menikään" juttuun
Minähän olen paikalle tulostani niin varmakuin voi vain olla.... nyt jopa olen saannut päähäni tuon alkamis ajan joten en varmastikkaan unohda tulla paikalle. Ja tottakai me neuvomme jos ei kaikkia sääntöjä osaa, se vie vain hetken kun jonkin tietyn asian selostaa. Eri asia onkin sitten jos ei osaa mitään sääntöjä.
Sovimmekos me, että Sauronia ei lasketa kenekään armeijan pisteisiin? Jos teemme niin, että hyviksillä otetaan vaikka sotakone yms. 450 pisteellä? Joku joka milloinkin kerkeää voi niitä ohjailla. Jos vaikka kerään jotain erikoisempaa, ei mitään juustoa .
Noh ainakin 100 pistettä tuosta 450 menee Isilduriin. Linendail tulee haltioilla, Santtu ottaa molemmat Gondorin herot. Toinen niistä vähennetään tuosta 450.
Onko kukaan varannut vielä elrondia? sehän olisi mukava saada peliin myös (kyseinen herra kuitenki oli yksi haltioiden johtajista). Itselläni ei ole figua tälle joten en saa sitä listaani gil-galadin seuraksi.
bottiins kirjoitti:Onko kukaan varannut vielä elrondia? sehän olisi mukava saada peliin myös (kyseinen herra kuitenki oli yksi haltioiden johtajista). Itselläni ei ole figua tälle joten en saa sitä listaani gil-galadin seuraksi.
Ekalta sivulta näkee. Orchidealla näyttää olevan Elrond listassaan.
Laittakaa kaikki osallistujat sähköpostiini oikeat nimenne, kännykkänumeronne ja sähköpostiosoitteenne osoitteeseeni [email protected]. Tämä vain, ettei tarvitse ihan paniikissa miettiä, kukakohan herra Oberon mahtaa olla. Tämä vain esimerkkinä.
Ja nyt vielä semmoinen ilmoitus että olen viikon maalla. Tulen takaisin elokuun 7. päivänä maantaina. Sitä ennen voitte ilmoitella Jonille eli bottinsille. Kaikki voisivat ilmoittaa nimensä ja puhelinnumeronsa viimeistään 9. päivä keskiviikkona, eli kaks päivää ennen Ropeconia. Näin tiedämme ketkä ovat tulossa ja ketkä eivät. Nyt pitäisi alkaa olla jo melko varma osallistumisesta.
Jos ette muuta viestiä jaksa lukea lukekaa edes tämän. LAITTAKAA KAIKKI NIMENNE JA KÄNNYKKÄNUMERONNE ENNEN 9.7 KESKIVIIKKOA MINULLE TAI BOTTINSILLE. Kiitos!