Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
- Da Big Boss
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Kyllä itse olen ollut tyytyväinen kauppaan. Devastaattorit saapuivat viidessä päivässä, tosin tämän hetkinen tilaus ei ole vieläkään saapunut, ja pian on mennyt viikko :( Noh, ei se itseäni haittaa paljoa, sainpahan wanhat metalliset nobit jotka meinasivat loppua kaupasta.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Teonanacatl
Sanokaas, miten tuonne rekisteröityessä pitäisi nuo osoitetiedot tarkalleen ottaen pistää? Edessä on pitkä lista numeroituja address linejä, niin tinttaabko vain ensimmäiseen kotiosoitteen ja kotikaupungin? Maahan tulee erillisestä country-sarakkeesta, samoin postinumero postcode-sarakkeesta?
Ei ole tullut ulkomailta ennen tilattua, niin pitää kattoa ettei kuse koko hommaa heti alkuun. :)
Ei ole tullut ulkomailta ennen tilattua, niin pitää kattoa ettei kuse koko hommaa heti alkuun. :)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Tuolla on hieman tavallista sekavampaa tuo tietojen laittaminen. Adress line 1: kohdassa itselläni on talon, rapun ja asunnon numerot ja kirjaimet. kakkosessa kadun nimi. Postcodeen oma postinumerosi ja maaksi Finland. Alunperin laitoin osoitteen, kuten suomessa ja muuallakin on tapana, mutta tuohon muotoon laitoin oikestaan siksi, että tilausta tehdessä saa eteensä seuraavanlaisen:
house number / name:* (talon numero)
street name:* (kadun nimi)
town:
city:* (kaupunki)
county:* (lääni. Olen viimeaikoina laittanut tuohon viivan ja on hyvin tullut perille)
country:* (maa)
postcode:* (postinumerosi)
*merkityt ovat pakollisia. Lääni on myös laitettu pakolliseksi, mutta tuo - merkki on ihan hyvin toiminut. Toki tuon house numberin ja street namen voisi sisällöt vaihtaa toisin päin, mutta on hyvin toiminut vaikka paketissa onkin talon numero kadun nimen yläpuolella. Tiedä sitten aiheuttaako tuo postille mitään lisävaivaa.
house number / name:* (talon numero)
street name:* (kadun nimi)
town:
city:* (kaupunki)
county:* (lääni. Olen viimeaikoina laittanut tuohon viivan ja on hyvin tullut perille)
country:* (maa)
postcode:* (postinumerosi)
*merkityt ovat pakollisia. Lääni on myös laitettu pakolliseksi, mutta tuo - merkki on ihan hyvin toiminut. Toki tuon house numberin ja street namen voisi sisällöt vaihtaa toisin päin, mutta on hyvin toiminut vaikka paketissa onkin talon numero kadun nimen yläpuolella. Tiedä sitten aiheuttaako tuo postille mitään lisävaivaa.
Miau.
Ite kun koetin laittaa tilausta menemään tonne, kehtasi herjata pankkikortin tiedoista (visa electron, pitäisi toimia kun kaverillakin sujui), luulin kyllä laittaneeni tiedot oikein... Murr. Noilla alennuksilla melkein tekis mieli jo tilailla.
Electronin kun naittaa yhteen Paypalin kanssa, niin sen jälkeen koko elämä sujuu kuin leikki ;).Oberon_ kirjoitti:Ite kun koetin laittaa tilausta menemään tonne, kehtasi herjata pankkikortin tiedoista (visa electron, pitäisi toimia kun kaverillakin sujui), luulin kyllä laittaneeni tiedot oikein... Murr. Noilla alennuksilla melkein tekis mieli jo tilailla.
Ainakin aikoinaan joidenkin pankkien myöntämä visa electron pitää erikseen aktivoida verkkomaksuja varten; kannattaa tarkastaa omasta pankista ettei kysymys ole siitä.Oberon_ kirjoitti:Ite kun koetin laittaa tilausta menemään tonne, kehtasi herjata pankkikortin tiedoista (visa electron, pitäisi toimia kun kaverillakin sujui), luulin kyllä laittaneeni tiedot oikein... Murr. Noilla alennuksilla melkein tekis mieli jo tilailla.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Tämmöinen kysymys olisi että käyttääkö maelstrom siis näitä virallisia euro - punta kursseja vai onko heilläkin joku oma laskuri? Tai jos muunnan noi sivun hinnat euroiksi tuolta sivusta niin vastaako se sitä hintaa mikä se tulee lopulta olemaan vai kannattaako itse muuttaa jollain laskurilla?
Kiitos jo etukäteen.
Kiitos jo etukäteen.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Ymmärtääkseni Maelstom laskuttaa luottokorttia punnissa, jolloin siis vaihtokurssi on se virallinen päivän kurssi. Suuntaa-antavina voi noita Maelstrommin €-arvojakin käyttää...Xenon kirjoitti:Tämmöinen kysymys olisi että käyttääkö maelstrom siis näitä virallisia euro - punta kursseja vai onko heilläkin joku oma laskuri? Tai jos muunnan noi sivun hinnat euroiksi tuolta sivusta niin vastaako se sitä hintaa mikä se tulee lopulta olemaan vai kannattaako itse muuttaa jollain laskurilla?
Kiitos jo etukäteen.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- Teonanacatl
No, pistinpäs tänään tilauksen menemään, katsotaan kestääkö miten pitkään ja ymmärtääkö Royal Mailin postiapinat ääkkösiä.
Kiitos punnan alhaisen kurssin ja 15% alennuksen sain noin 50€:llä saman verran kuin täällä saisi satasella hyllytavaraa. Is nice.
Kiitos punnan alhaisen kurssin ja 15% alennuksen sain noin 50€:llä saman verran kuin täällä saisi satasella hyllytavaraa. Is nice.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Noh tuo on englantilainen tapa. Samaan systeemiin piti laittaa englannissa asuessani kaikki osoitteet siellä.Vesihiisi kirjoitti: Alunperin laitoin osoitteen, kuten suomessa ja muuallakin on tapana, mutta tuohon muotoon laitoin oikestaan siksi, että tilausta tehdessä saa eteensä seuraavanlaisen:
Englantilaiset! Aina pakko tehdä kaikki eritavalla kuin suomessa ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kuten sanottua Maelstrom veloittaa puntina joten maksat sen puntahinnan virallisten kurssien mukaan aina(yey!). Sivun euro hintoja ei voi käyttää kuin suuntaa-antavina sillä siellä on vain oma kerroin joka päivitellään ties milloin. Voi siis olla havaittaviakin eroja jos on vähän päässy vanhenemaan.Xenon kirjoitti:Tämmöinen kysymys olisi että käyttääkö maelstrom siis näitä virallisia euro - punta kursseja vai onko heilläkin joku oma laskuri? Tai jos muunnan noi sivun hinnat euroiksi tuolta sivusta niin vastaako se sitä hintaa mikä se tulee lopulta olemaan vai kannattaako itse muuttaa jollain laskurilla?
Kiitos jo etukäteen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Jos talouskriisistä on näin mukavia lieveilmiöitä, niin tulkohon. :D
Ei vaines, ei lama kivaa ole. Jos saataisiin hirmuisella figujentilauskampanjalla nostettua maailman talous taas kantimiinsa, saisivat kaikki säilyttää työpaikkansa ja valittaa sitten rauhassa figujen kalliista hinnasta.
Ei vaines, ei lama kivaa ole. Jos saataisiin hirmuisella figujentilauskampanjalla nostettua maailman talous taas kantimiinsa, saisivat kaikki säilyttää työpaikkansa ja valittaa sitten rauhassa figujen kalliista hinnasta.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Itse tilasin tavaraa 15.12, tavarasta ei ole kulunut mitään, olen lähettänyt pari sähköpostiakin. Eivät vastaa.
Voihan olla että kestää kauemminkin toimitus, soittaa en ole vielä vaivautunut kun en britti englantia välttämättä täsin ymmärrä.
Voihan olla että kestää kauemminkin toimitus, soittaa en ole vielä vaivautunut kun en britti englantia välttämättä täsin ymmärrä.
Soi viulu
Cygnar card deckin kanssa meni yli kuukausi täällä...
Protector of nerds.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Onko tilaus milla statuksella? Voihan olla että tilaamaasi tavaraa ei ole saatavissa edes tukkurilla, joten toimitus viipyy. Jos taas on toimitettu, niin sitten jumi on Postissa (joko Royal Mailissa tai meidän Itellassa)Jeijo kirjoitti:Itse tilasin tavaraa 15.12, tavarasta ei ole kulunut mitään, olen lähettänyt pari sähköpostiakin. Eivät vastaa.
Careful what you wish - You just might get it...
Mulla on tasan sama tilanne (16.12. tilattu). En vielä olisi mitenkään huolissani, kannattaa ottaa huomioon, että tässä on ollut ensin jouluruuhkaa (muistelen, että lupasivat vielä noihin aikoihin tehdyt tilaukset britteihin perille ennen joulua, joten ne varmaan menivät jonon ohi) ja sitten noita pyhäpäiviä, joiden välissä maelstromin porukka on tuskin kovin paljoa ehtinyt töitä tehdä. Mun tilaus vaihtui eilen "packing" -tilaan, joten eiköhän se sieltä ensi viikon alussa lähde liikkeelle.Pyöveli kirjoitti:Onko tilaus milla statuksella? Voihan olla että tilaamaasi tavaraa ei ole saatavissa edes tukkurilla, joten toimitus viipyy. Jos taas on toimitettu, niin sitten jumi on Postissa (joko Royal Mailissa tai meidän Itellassa)Jeijo kirjoitti:Itse tilasin tavaraa 15.12, tavarasta ei ole kulunut mitään, olen lähettänyt pari sähköpostiakin. Eivät vastaa.
Piti kokeilla. Tähän mennessä on kynnyksenä ollut Suomen rajojen ylittäminen tilausta tehdessä. Täytyy kyllä sanoa, että osoitekaavake oli hyvin sekava ja olisi saattanut tilaus jäädä tekemättä sen vuoksi, ellei tätä ketjua olisi ollut. Visa electronilla maksaminen oli jopa yllättävän kivutonta ja luotettavan tuntuista.
Hinnat olivat todella mukavan oloisia, punnan kurssi tosiaan suotuisa ja alennuskoodi vielä ylimääräistä plussaa. Mielenkiintoisesti osa Privateer Pressin jalkaväestä oli muita edullisempia. Nappasin ihan siitä ilosta pari boksia Legion of Everblightin legioonalaisia, että niitä sai alle parillakymmenellä punnalla kappale.
Noh, kun tilaus tulee ajallaan - toivottavasti - olisi suuri kiusaus ostaa vielä armeijallinen Cryxiä.
Hinnat olivat todella mukavan oloisia, punnan kurssi tosiaan suotuisa ja alennuskoodi vielä ylimääräistä plussaa. Mielenkiintoisesti osa Privateer Pressin jalkaväestä oli muita edullisempia. Nappasin ihan siitä ilosta pari boksia Legion of Everblightin legioonalaisia, että niitä sai alle parillakymmenellä punnalla kappale.
Noh, kun tilaus tulee ajallaan - toivottavasti - olisi suuri kiusaus ostaa vielä armeijallinen Cryxiä.
- The Captain
- Valvoja
Näinpä kävi meikäläiselläkin. Ensi kertaa kokeillessani katsoin tuon osoitelomakkeen kohdalla, että mitä hel... ja painoin viime hetkellä Back-nappia. Tämä ketju sitten rohkaisi kokeilemaan, eikä valittamista ole ollut.Murhe kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa, että osoitekaavake oli hyvin sekava ja olisi saattanut tilaus jäädä tekemättä sen vuoksi, ellei tätä ketjua olisi ollut.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eipäs tuossa osoitekaavakkeessa mitään kovin erikoista ole... Ja vaikka sekava olisikin, ei virheillä ole niin suurta merkitystä, kunhan vain saat kirjattua koko osoitteen kenttiin. Kaikki kaavakkeen teksti nimittäin tulee paketin kylkeen ja itse ainakin luotan postin älyävän osoitteen, vaikka se olisikin väärässä järjestyksessä.
Itse olen maelstromin vaki asiakas ja tilaukset ovat aina tulleet perille ongelmitta. Pitkään aikaan en ole muualta figuja ostanut, niin hyvä kauppa on...
Itse olen maelstromin vaki asiakas ja tilaukset ovat aina tulleet perille ongelmitta. Pitkään aikaan en ole muualta figuja ostanut, niin hyvä kauppa on...
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
- The Captain
- Valvoja
Se on kyllä totta, Suomen posti tekee kaikenlaisia ihmeitä vastaanottajan löytämiseksi. Hienoin omakohtainen kokemukseni on, kun sain Irlannista postia, kuoren päällä luki vainzaruman89 kirjoitti:Eipäs tuossa osoitekaavakkeessa mitään kovin erikoista ole... Ja vaikka sekava olisikin, ei virheillä ole niin suurta merkitystä, kunhan vain saat kirjattua koko osoitteen kenttiin. Kaikki kaavakkeen teksti nimittäin tulee paketin kylkeen ja itse ainakin luotan postin älyävän osoitteen, vaikka se olisikin väärässä järjestyksessä.
Termu Pedpnen
Kouvola
Finland
- ja perille tuli! Enpä silti viitsi uhmata kohtaloa enempää kuin on pakko.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?