Juu pistin jo tilauksen eilen meneen. Oli tosin kaikki pakat loppunut ym. joten joutuu tässä toisen tilauksen tekemään piakkoin joka tapauksessa ni pitää sitten kattella. :)Hammerheart kirjoitti:Tuo on validi vaihtoehto. Jos jotain pientä haluaa kylkeen, niin yhden Austringerin kanssa ei oikein voi mennä pieleen - ne toimivat aika pitkälti aina.Xenon kirjoitti:Oolrait.. No ehkä mä tilaan vain noi perusboxin figut näin alkuun ja kattelen sit lisää nappuloita tarkemmin kun on vähän tutustunut peliin.
Malifaux
Re: Malifaux
Onko porukoilla päivästä toiveita?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ei päällekäin WM/H-toiminnan kanssa. :)Silveri kirjoitti:Onko porukoilla päivästä toiveita?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ruinauskirjeet palkinnoista lähetetty asianomaisille tahoille.
- Hammerheart
No niin, nyt julkaisivat ilmaiset PDF-säännöt, joissa pitäisi nyt sitten olla kaikki errata yksissä kansissa:
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... al2011.zip
Lisäksi tuli turnaussäännöt:
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... nd2011.pdf
Ja printer-friendly versio samasta:
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... 1print.pdf
Pitää vissiin lueksia noi jossain vaiheessa.
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... al2011.zip
Lisäksi tuli turnaussäännöt:
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... nd2011.pdf
Ja printer-friendly versio samasta:
http://www.wyrd-games.net/Upload/Malifa ... 1print.pdf
Pitää vissiin lueksia noi jossain vaiheessa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Kaapelikala
Kewl :D
Uuu säännöt ilmaiseksi, kutkuttavaa... Nyt kun vielä olisi aikaa ja kerkeäisi jossain välissä maalaamaan nuo modellit.. :'<
Suosittelisin itse disparity-pisteytystä ja printattujen korttien sallimista, kunhan ne vain ensin esitarkastetaan. Saatavuus kuitenkin Suomeen on hieman vajaata, kun käytännössä pitäisi tilata wyrdiltä suoraan.
- Hammerheart
Eikö Domination olisi parempi kuin Disparity? Disparityssä kun yksi murskavoitto (tai -tappio!) on niin kovin dominoiva. Lisäksi se kannustaa ehkä turhan voimakkaasti juuri hakemaan murskalukuja, kun tasaisemmat matsit kuitenkin ovat yleensä kivempia.Silveri kirjoitti:Suosittelisin itse disparity-pisteytystä ja printattujen korttien sallimista, kunhan ne vain ensin esitarkastetaan. Saatavuus kuitenkin Suomeen on hieman vajaata, kun käytännössä pitäisi tilata wyrdiltä suoraan.
Wyrdin foorumeilla mutistiin (mm. minä) noista printattujen korttien sallimattomuuksista ja virallinen ilmoitus tulikin, että toistaiseksi printatutkin hyväksytään.
Sinällään voisi kyllä harkita jotain yhteistilausta noista v2 korteista - Ropeconissa saisi helposti säädettyä jakamisen, niin jos saisi useamman ihmisen mukaan jenkkipostikuluja jakamaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hyviä näkemyksiä. Tota tilausta voisi alkaa järjestelemäänkin ja päästäisiin kieltämättä tuokin kommervenkki silä ohittamaan. Euromääräisesti kun eivät tainneet olla isoja investointeja.
Saisko nyt jonkinlaisen alustavan ilmoittautumislistan tuohon turnaukseen, että karkeasti saisi arvion pelaajamäärästä turnauksen kestoa, pisteytysasioita ym. ajatellen? Minä ja Matias varmaan ainakin järjestämässä, tuleeko Roope järkkäri- vai pelaajapuolelle mukaan?
Saisko nyt jonkinlaisen alustavan ilmoittautumislistan tuohon turnaukseen, että karkeasti saisi arvion pelaajamäärästä turnauksen kestoa, pisteytysasioita ym. ajatellen? Minä ja Matias varmaan ainakin järjestämässä, tuleeko Roope järkkäri- vai pelaajapuolelle mukaan?
- NorjanPaavi
Mie ilmottaudun korttien yhteystilaukseen mukaan.Hammerheart kirjoitti: Sinällään voisi kyllä harkita jotain yhteistilausta noista v2 korteista - Ropeconissa saisi helposti säädettyä jakamisen, niin jos saisi useamman ihmisen mukaan jenkkipostikuluja jakamaan.
Jos ilmoittautuminen koskee nyt Ropeconia voisin ilmoittautua alustavasti mukaan. Kesän tarkkaa kalenteria kun on mahdoton vielä tietää.Silveri kirjoitti:Saisko nyt jonkinlaisen alustavan ilmoittautumislistan tuohon turnaukseen, että karkeasti saisi arvion pelaajamäärästä turnauksen kestoa, pisteytysasioita ym. ajatellen? Minä ja Matias varmaan ainakin järjestämässä, tuleeko Roope järkkäri- vai pelaajapuolelle mukaan?
Onneksi figujen määrä on aika rajallinen verrattuna massiivi peleihin. Ihme kyllä itsekkin sain jopa jonkin oloisen porukan maaleihin.Xenon kirjoitti:Uuu säännöt ilmaiseksi, kutkuttavaa... Nyt kun vielä olisi aikaa ja kerkeäisi jossain välissä maalaamaan nuo modellit.. :'<
No se on kyllä totta.. Surullista vaan kun on niin hienoja modelleja että ei kehtaa huonosti maalata.. Pitää yrittää nysvätä siis normaaliakin enemmän.NorjanPaavi kirjoitti:Onneksi figujen määrä on aika rajallinen verrattuna massiivi peleihin. Ihme kyllä itsekkin sain jopa jonkin oloisen porukan maaleihin.Xenon kirjoitti:Uuu säännöt ilmaiseksi, kutkuttavaa... Nyt kun vielä olisi aikaa ja kerkeäisi jossain välissä maalaamaan nuo modellit.. :'<
Eli nyt alustavasti imoittautuneita olisi:
Järjestäjät:
Silveri
Hammerheart
Fängi
Pelaajat:
Norjanpaavi [lista ok]
Morze [lista ok]
Team Oulu (3 hlöä)
Molja [lista ok]
--
8 alustavaa ilmoittautumista. Ehkä tästä turnaus saadaan aikaiseksi.
1.7.2011 Fängi lisätty organisaattoriksi
Järjestäjät:
Silveri
Hammerheart
Fängi
Pelaajat:
Norjanpaavi [lista ok]
Morze [lista ok]
Team Oulu (3 hlöä)
Molja [lista ok]
--
8 alustavaa ilmoittautumista. Ehkä tästä turnaus saadaan aikaiseksi.
1.7.2011 Fängi lisätty organisaattoriksi
Viimeksi muokannut Silveri, Su 24.07.2011 10:16. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Voisihan tuota osallistua, pitäisi vain hieman joukkiota laajentaa. Nykyinen taitaa olla hieman liian pieni ja pitäähän nostovaraakin olla.
Täältä Oulun suunnalta voidaan saada hyvällä lykyllä kolmisen pelajaa mukaan.
Loistavaa! Vielä yksi, niin "kipukynnys" ylittyy.
Ja tässä tulee vielä yksi. Mukana ollaan. Olettaen tietenkin, ettei mitään yllätystyövuoroa satu päälle...
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Jahas, turnausta pitää näköjään alkaa sitten järkkäilemään.
- NorjanPaavi
JES! Pääsee ottamaan pataan ihan kansallisessa mittelöissä. :P Okei sitten asiaan. Kuinka noiden turnaus sääntöjen kanssa? Tuleeko infoa myöhemmin vai mennäänkö huuto äänestyksellä?Silveri kirjoitti:Jahas, turnausta pitää näköjään alkaa sitten järkkäilemään.
Asiat jotka itseäni kiinnostavat ovat:
1. Kuinka toimitaan figujen kanssa jotka eivät ole/ehdi ilmestyä turnaukseen mennessä? Kesäksi on luvattu aika iso setti figuja, mutta aikataulut tuppaavat välillä venyä. Onko tuo korvaavien figujen käyttö minkälaisella pohjalla? Esimerkiksi itselläni olisi suuri hinku pelta Arcanistien Gunsmithiä. Näillä näkymin näyttäisi hieman huonolta. Varmaa julkausu ajankohtaa ei vielä taida olla? Ajatuksena olisi käyttää korvaavana figuna: Kyseistä figua
2. Kuinka tarkasti noudatetaan muita Wyrdin turnausmittelöiden sääntöjä?
3. Tarkempi aikataulu varmaan tulee joskus?
PS.
4. Onko tuota V2 korttien yhteistilausta tulossa?
5. Onko järjestäjillä kaikki tarvittava? Eli siis onko tarvetta talkoohengelle?
Team Oulu pyytäisi ettei turnaus mene päällekkäin jos tuolla vielä tänä vuonna järjestetään Vtes turnaus
kun meikäläisistä ainakin kaksi menee siihen.
Millä pisterajalla tuo muuten pelataan?
kun meikäläisistä ainakin kaksi menee siihen.
Millä pisterajalla tuo muuten pelataan?