FOW pelipäivät Helsingissä
-
taistelukenguru
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Takaisin remmiin .
Löytyiskö mu suomalaisille ( jaakon omani vaiheessa ) ;)vastustajaa lauantaina 1750 scenaario?
Löytyiskö mu suomalaisille ( jaakon omani vaiheessa ) ;)vastustajaa lauantaina 1750 scenaario?
take drugs kill a bear!
Pääsen kyllä tuolloin, mutta 13:00 olisi parempi?Earnest kirjoitti:Lauantaista klo 12 oli alkuperäsesti kyse kun tosiaan olen avaamassa ovia. Ehditkö silloin?ameaney kirjoitti:Jep, milläs muullakaan. Pelataanko huomenna vai sunnuntaina?
Jos et pääse, niin voin ottaa Säkki haasteen vastaan joko tiikereillä tai SS jalkaväellä.
Unkarilaista tuontirautaa rajalle!
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
-Vandeleur
Riippuu miten aikataulut menee Earnestin kanssa, kun matsataan Unkarilaiset vs Straf. Mut toisaalta, jos aikaa jää niin voin kyllä toisenkin pelin säätää. Aika epähistoriallinen, mutta axis vs. allies asetelma kuitenkin.Säkki kirjoitti:Heitellään nyt sitten vähän haastetta:
1500 pisteen peli Irish Guardsejani vastaan, löytyiskö lauantaille vastustajaa?
-Vandeleur
-Vandeleur
Mahtaisko joku olla kiinnostunut pelaamaan nyt tän viikon perjantaina? Mulle kävis itse asiassa mihin aikaan tahansa. 1500/1750 pinnaa FJ:tä tarjolla vastaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aikataulut sen verran tiukilla että klo 15 pitäis tehdä jo lähtöä, joten klo 12 olis hyvä aloittaa jotta voisi vielä nauttiakkin pelistä :)ameaney kirjoitti:Pääsen kyllä tuolloin, mutta 13:00 olisi parempi?Earnest kirjoitti:Lauantaista klo 12 oli alkuperäsesti kyse kun tosiaan olen avaamassa ovia. Ehditkö silloin?ameaney kirjoitti:Jep, milläs muullakaan. Pelataanko huomenna vai sunnuntaina?
Jos et pääse, niin voin ottaa Säkki haasteen vastaan joko tiikereillä tai SS jalkaväellä.
Jos et kerkeä niin nappaan säkin vastustajaksi.
Kerkeän paikalle kyllä klo 12:00, niin pidetään asiaa sovittuna. Säkki vois kaartillaan röykyttää noita yllä mainittuja FJ:tä.Earnest kirjoitti:Aikataulut sen verran tiukilla että klo 15 pitäis tehdä jo lähtöä, joten klo 12 olis hyvä aloittaa jotta voisi vielä nauttiakkin pelistä :)ameaney kirjoitti:Pääsen kyllä tuolloin, mutta 13:00 olisi parempi?Earnest kirjoitti:Lauantaista klo 12 oli alkuperäsesti kyse kun tosiaan olen avaamassa ovia. Ehditkö silloin?ameaney kirjoitti:Jep, milläs muullakaan. Pelataanko huomenna vai sunnuntaina?
Jos et kerkeä niin nappaan säkin vastustajaksi.
-Vandeleur
-Vandeleur
Huom mä en kerkeä lauantaina pelaamaan, vaan perjantaina. Edelleen vapaana!ameaney kirjoitti: Kerkeän paikalle kyllä klo 12:00, niin pidetään asiaa sovittuna. Säkki vois kaartillaan röykyttää noita yllä mainittuja FJ:tä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Luftwaffe kaipailee vastustajaa la 15. tai su 16. 1500 pojosta ylöspäin tarjolla, voin säädellä fortificationeilla vaikka 2000 asti.
Olen tulossa pelaamaan nyt lauantaina 8.10 kerholle klo 15 aikaan ennalta sovittua matsia, jos joku haluaa tulla pelaamaan myöhemmin. Ovet ovat siis auki iltapäivälläkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Jos sulla Sappi ei vielä ole huomiselle vastustajaa niin voisin ottaa matsia briteillä.Sappi kirjoitti:Luftwaffe kaipailee vastustajaa la 15. tai su 16. 1500 pojosta ylöspäin tarjolla, voin säädellä fortificationeilla vaikka 2000 asti.
Ovet ovat auki jo klo 11 jos on intoa tulla aikaisemmin pelailemaan.
Tervetuloa!
Tervetuloa!
Niin siis tarkotin vasta ensi viikonloppua, en tänään alkavaa!Säkki kirjoitti: Jos sulla Sappi ei vielä ole huomiselle vastustajaa niin voisin ottaa matsia briteillä.
Ai joo, tosiaan en huomannukkaan tuota :DSappi kirjoitti:Niin siis tarkotin vasta ensi viikonloppua, en tänään alkavaa!Säkki kirjoitti: Jos sulla Sappi ei vielä ole huomiselle vastustajaa niin voisin ottaa matsia briteillä.
- Sotalammas
Heikun keikun !!
Tässä on yritetty huudella pelia jo pariviikkoa. Tehdään uusi yritys jälleen. Minulla on vapaana Torstai ja Perjantai, joten jos jollain on aikaa ja halua pelata FoW:ia kerholla mihin tahansa aikaan noina päivinä laita viestii YV:llä tai soita 040-7436344
Lammas
Tässä on yritetty huudella pelia jo pariviikkoa. Tehdään uusi yritys jälleen. Minulla on vapaana Torstai ja Perjantai, joten jos jollain on aikaa ja halua pelata FoW:ia kerholla mihin tahansa aikaan noina päivinä laita viestii YV:llä tai soita 040-7436344
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Vois ottaa matsia pitkästä aikaa?Sappi kirjoitti:Luftwaffe kaipailee vastustajaa la 15. tai su 16. 1500 pojosta ylöspäin tarjolla, voin säädellä fortificationeilla vaikka 2000 asti.
Tuun avaamaan ovet jälleen klo 12 aikoihin, voidaan toki aloittaa aikasemmin jos sulla on iltamenoja.
Shtraffia olisin tuomassa kentällä n. 1500-1600 pisteellä.
Ensi lauantaille etsisin pelikaveria klo 12 eteenpäin, olisin tuomassa brittipanssaria 1000-1750p
Jos Sappi ei nappaa, niin pelataan me vaan. Turnaus listojen testaus esim 1750 pojoa?Säkki kirjoitti:Ensi lauantaille etsisin pelikaveria klo 12 eteenpäin, olisin tuomassa brittipanssaria 1000-1750p
Turnauslistaa en vielä pysty testaamaan 1750, muutama shermanni puuttuu vielä (18:sta), mutta voin pelata vaikka 1500 pistettä.Earnest kirjoitti:Jos Sappi ei nappaa, niin pelataan me vaan. Turnaus listojen testaus esim 1750 pojoa?Säkki kirjoitti:Ensi lauantaille etsisin pelikaveria klo 12 eteenpäin, olisin tuomassa brittipanssaria 1000-1750p
Ok, Sturmdivision vs Shtraf vai Brittipanssasrit vs SS jalkaväki tai tiikerit? 1500 pojoa.Säkki kirjoitti:Turnauslistaa en vielä pysty testaamaan 1750, muutama shermanni puuttuu vielä (18:sta), mutta voin pelata vaikka 1500 pistettä.Earnest kirjoitti:Jos Sappi ei nappaa, niin pelataan me vaan. Turnaus listojen testaus esim 1750 pojoa?Säkki kirjoitti:Ensi lauantaille etsisin pelikaveria klo 12 eteenpäin, olisin tuomassa brittipanssaria 1000-1750p
Vois ottaa tuon Sturmdivision vastaan Shtraf match-upin, kunnon itärintama meininkiä. Jos tahdot mielummin pelata länsirintamaa niin sekin käy, en ole pitlään aikaan päässy pelaamaan briteillä