Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mites oliko huomiselle vielä kiinnostuneita? Oon saatavillq klo 12eteenpäin, infoa tänne.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kävin eilen Lauantaina Ollin demotettavana, jos huomenna saan lainata armeijaa ja joku jaksaa pelata aloittelijaa vastaan, niin voin ilmestyä 18 maissa paikalle.Celebdae kirjoitti:Mites oliko huomiselle vielä kiinnostuneita? Oon saatavillq klo 12eteenpäin, infoa tänne.
- GreenMeanie
Ilmeisesti konsensus on abaut se, että Henry, Tero ja mä tulossa varmaan päivällä johonkin aikaan. Ihan tohon 12 en kyl taivu mutta varmaan kaheksi kerkeän.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
No tuun sit kahelta mestoille ellei joku aiemmin elonmerkkejä puhelimella tai muulla ilmoittele.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Jees, enköhän itsekin sit paikalle siirry jossain vaiheessa iltapäivää, en varmaankaan ihan kahdeksi, vaan kolmen-neljän aikoihin.
Mäkin tuun varmaan vähän illemmasta, eli joskus neljän aikoihin..?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Haluaisiko joku avaimellinen ihminen tulla perjantaina pelaamaan Warmachinea? En torstaina valitettavasti pääse.
In other news, ostin Legioona figuja. Joten offically päätin ruveta pelaamaan. Sigh.
In other news, ostin Legioona figuja. Joten offically päätin ruveta pelaamaan. Sigh.
- GreenMeanie
Hyvä! Itse olen jo sen verran legioonapelien puutetta valitellut että hauska päästä harjottelemaan niitäkin. Lähditkö warpackista vai?
Taitaa vaan nyt perjantai olla vähän huono sinänsä, että meitä lähtee ainakin pelailemaan masiinaa ruotsiin jo perjantaina iltapäivällä.
Taitaa vaan nyt perjantai olla vähän huono sinänsä, että meitä lähtee ainakin pelailemaan masiinaa ruotsiin jo perjantaina iltapäivällä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tervetuloa porukkaan! Se kirja on hyvä ostos fiilistelyä ja metailua varten.. Tai warroom (iPhone ja android -sovellus) jos tykkää hifistellä. Ainakaan Teemun vessassakäynti ei ole kuulemma ennen warroomia ollut yhtä antoisaa.Hilarius kirjoitti:Haluaisiko joku avaimellinen ihminen tulla perjantaina pelaamaan Warmachinea? En torstaina valitettavasti pääse.
Joo meitä lähtee neljä perjantaina Tukholmaan, ml. varmaan kaikki avaimelliset (?), mutta avaimia voi lainailla jos pelit järjestyy. Luulisi sikäli järjestyvän, kun kyllä tänne aikalailla porukkaa jääkin.. ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
mäkin voisin tulla PE pelaileen, jos joku avaimellinen on paikalla.. (Ite pelaan Cygnaria).
Voisin olla paikalla jossain 1830 aikaan.
Voisin olla paikalla jossain 1830 aikaan.
Warroom on nyt vienyt yöunet, ja kohta vessakäynnitkin, ostin nimittäin legioonan kortit siihen. Itse figut tulee briteistä, joten tällä viikolla lainaan varmaan vielä figuja mistä saan vain niitä revittyä.
Ostin 2 player boxin, oli turhan paljon säästöä, niin en voinut vastustaa. Ompahan Circle armeijan pohjat sitten jossain jos faktiota haluaa vaihtaa. Lainaan tutulta legioonaa, niin enköhän saa jotain sen faktion saralta aikaiseksi ensi viikolla, jos vaikka viikonloppu olisi tyhjä pelaamiselle, ja saan figuja ajoissa.
Jos kerran joku muukin olisi tulossa PE, niin miten avaintenlainaus ruljanssi saataisiin hoidettua järkevästi?
Toivottavasti Ruotsissa menee hyvin!
Ostin 2 player boxin, oli turhan paljon säästöä, niin en voinut vastustaa. Ompahan Circle armeijan pohjat sitten jossain jos faktiota haluaa vaihtaa. Lainaan tutulta legioonaa, niin enköhän saa jotain sen faktion saralta aikaiseksi ensi viikolla, jos vaikka viikonloppu olisi tyhjä pelaamiselle, ja saan figuja ajoissa.
Jos kerran joku muukin olisi tulossa PE, niin miten avaintenlainaus ruljanssi saataisiin hoidettua järkevästi?
Toivottavasti Ruotsissa menee hyvin!
Jos jompikumpi käy torstaina niin onnistuu helpoiten. Toisaalta olen kyllä kertsillä perjantaina johonkin 17.30 asti, jos jommalta kummalta onnistuu saapua perjantaina jo siihen aikaan. Siitä lähden sitten hakemaan Ruotsinreissulaisia.
Eikös meidän porukan avaimet ole siis Jaakolla, mulla ja Tatulla? Onko Tatulla avaimet? Onko jollain muulla?
Eikös meidän porukan avaimet ole siis Jaakolla, mulla ja Tatulla? Onko Tatulla avaimet? Onko jollain muulla?
Ja ruotsin matkasta.. sieltähän ei oo takasin tulemista jos otatte perse edellä vastapalloon..
-
Der Dexter
ei mulla avaimia ole, pelkkä lätkä, enkä muutenkaan torstaina ole pääsemässä pippaloihin, iltavuoro...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Miks mä lähtisin ruotsiin jos en peppuun ottamaan? Mä voisin kanssa tulla perjantaina iltapäivällä pelaileen tai ainakin soittaan Terolle musaa jonka tahdissa sutia paniikissa ennen ku lähtään.
Mie ainakin pääsen tulemaan 11 jälkeen aamusta, että määritelkääs iltapäivä ja mie tulen siihen aikaan. Perjantaina ei ole juuri mitään tällä viikolla.
Mä voin kopata avaimet, mut pääsen perjantaina kertsille vasta joskus 18petskules kirjoitti:Jos jompikumpi käy torstaina niin onnistuu helpoiten. Toisaalta olen kyllä kertsillä perjantaina johonkin 17.30 asti, jos jommalta kummalta onnistuu saapua perjantaina jo siihen aikaan. Siitä lähden sitten hakemaan Ruotsinreissulaisia.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mut mä en tietenkään ole enää sillon paikalla.
Huomenna mä olen paikalla joskus iltapäivästä, ehkä kahdesta eteenpäin. Liimaan pari figua baselle ja sit voisin ownata jo porukkaa.
Huomenna mä olen paikalla joskus iltapäivästä, ehkä kahdesta eteenpäin. Liimaan pari figua baselle ja sit voisin ownata jo porukkaa.
Tarkennan:petskules kirjoitti:Mut mä en tietenkään ole enää sillon paikalla.
Mä voin kopata avaimet huomenna, mutta olen perjantaina kertsillä vasta 18
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Joo, mäkin olen tulossa vasta joskus 18.30 pintaan. Tuon sun merkit.The_Edge kirjoitti:Mä voin kopata avaimet huomenna, mutta olen perjantaina kertsillä vasta 18
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell