Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Eeeli kerrataas nyt. Mihin aikaa porukkaa on menossa pelaamaan? Edge ja Merimetsä klo 18->, mites nyt muut? Mulla olis potentiaalisesti vapaa ilta.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Mut jos sä koppaat mun avaimet ni mä en pääse kertsille ja mun figut jää kesken.. ;)The_Edge kirjoitti:Tarkennan:petskules kirjoitti:Mut mä en tietenkään ole enää sillon paikalla.
Huomenna mä olen paikalla joskus iltapäivästä, ehkä kahdesta eteenpäin. Liimaan pari figua baselle ja sit voisin ownata jo porukkaa.
Mä voin kopata avaimet huomenna, mutta olen perjantaina kertsillä vasta 18
Jonkun muun avaimet tietty joutaa.. Tai mä voin jättää sit perjantaina ne jollekin lainaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Eli tulen huomenna neljän jälkeen ja perjantaina voisin tulla vaikka 2-3 välillä jos Hilarius haluaa pelailla ja kerkeisin keräilemään kamanikin ennen meidän lähtöä?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuun paikalle tänään noin viiden maissa, huominen varmaan myös mahdollista, mutta sitä lienee parempi pohtia iltasella.
-
Der Dexter
Muista HP sitten pakata kaikki munkin napit mukaan, eli ne Uhlanit mitkä mulle maalasit, sen pollevladin ja ne vanhat tutut eliminatorit =)
ainaskin yhdet eliminatorit tarttisin, ei nää mulla valmiiksi tule, kun pitää toi ratsuväki laitta muka maalatuksi, niin voisin taas lainaa niitä, en tartte kun yhden yksikön...
ainaskin yhdet eliminatorit tarttisin, ei nää mulla valmiiksi tule, kun pitää toi ratsuväki laitta muka maalatuksi, niin voisin taas lainaa niitä, en tartte kun yhden yksikön...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jos tulen 14.30 perjantaina sit. Silloin sitten.
Multa jääkin huominen väliin :/
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tässä vaiheessa voisin kysellä onko perjantaina ketään avaimellista ja muita vapaana? Silloin ja lauantaina voisi pelata.
Voisin tulla pelaileen Torstaina, jos löytyis avaimellista ja vastustajaa.
Torstaina on toki taas pelit. Katellaan huomenna kerkeenkö ennen viittä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pyrkimys on tulla huomenna.
Btw, ompas tutut nyssit tässä kuvassa. Saa lainata kunhan sanoo asiasta ensin. Onkohan niiden kortti lainaajalla ja?
Btw, ompas tutut nyssit tässä kuvassa. Saa lainata kunhan sanoo asiasta ensin. Onkohan niiden kortti lainaajalla ja?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Tällä viikolla pitäisi taas ehtiä. Jossain viiden ja kuuden välillä.
Joo, mulla oli tällä kertaa vähän semmonen ongelma että en edes tiennyt kenen kaikkien figuja lainasin. Sitä paitsi sen kerran kun niitä pelissä käytin niin viimeinen nyssi zonella mokasi command testin ja antoi Rickardin eDennylle 2 CP:tä ja sitä kautta voiton..Merimetsä kirjoitti:Pyrkimys on tulla huomenna.
Kiitos ja anteeksi.
Huomenna tuun kertsille joskus iltapäivällä. Kahden kolmen aikaan maybe?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
oon tosiaan lomalla, ja voin pistää vaiks herätyskellon (gasp) soimaan tarvittaessa.
mutta alottelen mielellään mahd aikaseen, niin ehtii sitten tinanappeja pyöritellä koko päivän.
mutta alottelen mielellään mahd aikaseen, niin ehtii sitten tinanappeja pyöritellä koko päivän.
mullakin olis vapaapäivä huomenna (to) olis jees jos peliä olis mahdollista pelailla vaikka ammusta saakka. tulis useampi peli vyön alle.
Tulossa varmaan joskus kolmen ja viiden välillä paikalle.
-
Der Dexter
jos tuuttaan itteni paikalle 14 => niin onko ovelle avaajaa?
aattelin että käyn kaupassa ostaan illaksi ruuat ja linnottautua kertsille, ehtii ainaskin sen 8h pelaa putkeen =)
aattelin että käyn kaupassa ostaan illaksi ruuat ja linnottautua kertsille, ehtii ainaskin sen 8h pelaa putkeen =)
Mä tuun klo 14.
Osta kanssa jotain pientä sun huomiseen kisastudioon.. ;)
Osta kanssa jotain pientä sun huomiseen kisastudioon.. ;)
Löytyykös huomiseksi peliseuraa jo päivällä/iltapäivällä? Meikäläinen olisi saatavissa, kun illalla pitää olla jo poissa...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- GreenMeanie
Mä en ainakaan pääse ennen kuin joskus viideltä kun pitää vielä säätää noiden figujenkin siirtelyä. Tosin illalla pelaan sitten mielellään myöhempäänki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.