Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Tänä torstaina pääsen todennäköisesti kyllä ajoissa. Tarkennellaan myöhemmin viikolla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Mä voisin kanssa tulla ajoissa paikalle torstaina (vaikka kahelta), turnaustulosten perusteellahan Ilari vois vaik opettaa mua pelaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mää oon kans vapaana koko torstain, elikkäs saapunen paikalle heti kun muita kiinnostaa aloitella.
voisin tulla myös torstaina paikalle, vaikka 1400 aikaan (kun on vapaa päivä ja kaikkee)
Pitkästä aikaa ehtii masinoimaan (tai oikeeastaan hordesoimaan). Joskus viiden ja kuuden välissä varmaan paikalla.
Protip, tupla crit decapitate just kun tarvitset sen. Ja aktivoi kaikki unitit kokonaisuudessaan. Profit. Oli mulla hienoja derppejä siellä, niistä kerron sitten torstaina, jos Tero sallii.GreenMeanie kirjoitti:Mä voisin kanssa tulla ajoissa paikalle torstaina (vaikka kahelta), turnaustulosten perusteellahan Ilari vois vaik opettaa mua pelaa.
-
Der Dexter
Ihan hyvin se meni, sain sun ansiosta kuitenkin just sopivan SOS:in 3. Sijaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ihan paskasti meni, sun takia Tatu sai just sopivan SOS:in 3. Sijaan...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
tero hei, katkera päivä vanhentaa 3kk ikää, ja sun vuosilla ei oo montaa päivää ole enää varaa olla katkera...
Sun pitää vaan siirtyä pelaamaan Legioonalla. Tai no Skornekin saattais auttaa =)GreenMeanie kirjoitti:Mä voisin kanssa tulla ajoissa paikalle torstaina (vaikka kahelta), turnaustulosten perusteellahan Ilari vois vaik opettaa mua pelaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Tää on nyt varmaan väärä hetki sanoo et tilasin vähän possui?Celebdae kirjoitti:Sun pitää vaan siirtyä pelaamaan Legioonalla. Tai no Skornekin saattais auttaa =)GreenMeanie kirjoitti:Mä voisin kanssa tulla ajoissa paikalle torstaina (vaikka kahelta), turnaustulosten perusteellahan Ilari vois vaik opettaa mua pelaa.
Saako sulta haettuu avaimen ennen kahta jos Tero on vaik nössö ja satsaa johonki muuhun kun mun masiinapelaamiseen?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joo voin kyl lainata avainta. Nyt tosin just tällä hetkellä on vähän heikko olotila, et en ihan saletti oo selviänkö duuniin asti huomenna. Tässä tapauksessa (ja Teron feidatessa) Tatu voi toki kävästä täällä. Raportoin huomenna puolen päivän maissa missä oon.
Ja joo on väärä hetki =)
Ja joo on väärä hetki =)
Mikä vaan hetki on väärä hetki sanoa aloittaneensa possut ... paitsi jos samalla sanoo ostaneensa 90 grinderiä...
;D
;D
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
oon tosiaan 14.00 asti töissä, jonka jälkeen starttaan kohit lauttasaarta suoraan. pakkaan just figuja kantoon, ettäjotta pääsen nopeammin liikkeelle heti töitten jälkeen.
Jos mun noi avaimet pitää vielä hakea, niin mulla menee siinä sitten sellaset 45 min melkeen, mulla on kamat kannossa niin vaappuminen on astetta hitaampaa, että siinä tapauksessa olen lauttasaaressa vasta joskus neljän paikkeilla jos pitää kiertoreittejä harjoittaa, joten tämäkään ei mikään maailman nopein ratkaisu ole.
Jos mun noi avaimet pitää vielä hakea, niin mulla menee siinä sitten sellaset 45 min melkeen, mulla on kamat kannossa niin vaappuminen on astetta hitaampaa, että siinä tapauksessa olen lauttasaaressa vasta joskus neljän paikkeilla jos pitää kiertoreittejä harjoittaa, joten tämäkään ei mikään maailman nopein ratkaisu ole.
-
Der Dexter
Älä Teemu masenna poikaa, eihän niitä tarvinnu kun 82, on meillä pari jo valmiiksi maalattuna...TheEmu kirjoitti:Mikä vaan hetki on väärä hetki sanoa aloittaneensa possut ... paitsi jos samalla sanoo ostaneensa 90 grinderiä...
;D
H-P:n ois pitäny olla kuuntelemassa meidän lauantain timanttista possumetaa.
Tuun joskus litapäivästä paikalle.
EDIT: Tuun joskus yhden aikaan.
EDIT: Tuun joskus yhden aikaan.
Viimeksi muokannut Prkl, To 21.03.2013 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GreenMeanie
Odotan innolla, vaikka metasinkin possut jo parhaiks kaikkeen, paitsi tietty jos vastas on korkeet defensee tai toinen pelaaja. Ilmottakaa tänne vaik sit ku ovet aukee. Nyt on varmaan hyvä aika mennä nukkuun.petskules kirjoitti:H-P:n ois pitäny olla kuuntelemassa meidän lauantain timanttista possumetaa.
Tulossa 17.30->
Edgen ja Hilariuksen laukut matkassa. Rahat mukaan.
Edgen ja Hilariuksen laukut matkassa. Rahat mukaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mä oon kipeenä himassa, että saatte tyytyä Teroon avainten suhteen, kun ehtinee mestoille kuitenkin ennen Tatua.
- GreenMeanie
Eikun tosi näppärää et editoit sen tonne aikasempiin. Suihkun kaut tulee.petskules kirjoitti: EDIT: Tuun joskus yhden aikaan.