Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
eli raahaan figut sitten mukaani..
Kova ois tarkotus mullakin tulla, varmaan viiden jälkeen aikasintaan...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
On Terolla paineet kun jää aina sen vastuulle varmistaa että me aikaisin liukenevat keretään pelata yks. En tiedä tosin, kerkeätkö Tero, haluaisin ottaa turpaan eMorhvanalta.
Jaa että saitte sitten SFinnishiin sen possu teamin.. Warlock + 2 beast possua + 60 possua... aikas jäätävää...
No se ei kauaa kestä. Niine rerolleineen se on vaan kiinni SPD:stä et koska eka model pääsee sun warcasteriin kiinni. On se vaan niin OP. Mut hotsittais ehkä pelaa mieluummin pKayaa :PHilarius kirjoitti:On Terolla paineet kun jää aina sen vastuulle varmistaa että me aikaisin liukenevat keretään pelata yks. En tiedä tosin, kerkeätkö Tero, haluaisin ottaa turpaan eMorhvanalta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tehään mirror matsi, mulla on yks pKaya ja yks perus argus. Helposti voitan minkä tahansa listan kun occultoitu Argus on OP. Mieti nyt sillä on 360 vision!petskules kirjoitti:No se ei kauaa kestä. Niine rerolleineen se on vaan kiinni SPD:stä et koska eka model pääsee sun warcasteriin kiinni. On se vaan niin OP. Mut hotsittais ehkä pelaa mieluummin pKayaa :PHilarius kirjoitti:On Terolla paineet kun jää aina sen vastuulle varmistaa että me aikaisin liukenevat keretään pelata yks. En tiedä tosin, kerkeätkö Tero, haluaisin ottaa turpaan eMorhvanalta.
Pääsen taas paikalle 3 maissa, ja yhen pelin kerkeän just ellei oo joku 2 turnin casterkill. Ilmottelee jos oot tulos ennen kolmea, niin uskallan vaeltaa sinne asti.
Vaimo sano et ei tartte ennen neljää mennä.. :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä voisin tulla joskun illemmalla pelaamaan yhden pelin. Kasin aikaan tai jotain sinnepäin. Voin vaikka soitella ennen kuin lähden liikkeelle ja varmistaa peliseuran (tai saa mullekin päin soitella), mutta pistäkää jotain infoa jos teillä on mahdollisuus jäädä iltaan asti.
Tulossa, varmaankin jossain neljän-viiden aikoihin.
Mä vapaudunkin tässä puolen tunnin sisään. Saa soittaa, jos joku haluaa pelaamaan jo tähän aikaan.
- GreenMeanie
Mä skippaanki tältä päivältä ja luotan siihen et listat on ihan parhaat eniveis.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hmm, täällä viikolla voisin vaikka kattoa yllätyksien varalta threadia. Pääsisin ehkä pelaamaankin.
En pääse huomenna paikalle (Jaakko on kyllä luvannut ehtiä), mutta perjantaina mulla on koko päivä aikaa pelailla jos jollekin sopii.
Ovet auki viideltä, jos joku ilmoittaa tulevansa silloin mestoille.
Torstai on hankala, mutta heitä mulle aloitusaika perjantaille Tero niin tuun käyttään Ollin wraithengineä warlockina vaihteeksi. Mikä vaan aika käy.
12.00Hilarius kirjoitti:Torstai on hankala, mutta heitä mulle aloitusaika perjantaille Tero niin tuun käyttään Ollin wraithengineä warlockina vaihteeksi. Mikä vaan aika käy.
Joo voisin tulla tänään viideks.
Eli ovet avautuvat tänään viideltä. Muutkin tervetuloa.Drakthar kirjoitti:Joo voisin tulla tänään viideks.
Tulossa. 17.30->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
Olen paikalla jossain puoli viiden paikkeilla varmaan, katotaan kuin lujaa bussit kaahaa...
Että jos ois sillon jotkut avaimet paikalla, ois kiva ja silleen, mut voin vaiksnlukee sitnkirjaa tjs...
Että jos ois sillon jotkut avaimet paikalla, ois kiva ja silleen, mut voin vaiksnlukee sitnkirjaa tjs...
Aliquando Insanire Iucundum Est