WTC 2013 Belgiassa / joukkue(id)en karsinta
-
Der Dexter
Re: WTC 2013 Belgiassa / joukkue(id)en karsinta
eli eiköhän aleta comppaamaan tiimikoon kasvattamista ensi vuosille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jep kompataan tässä toisena valitsijana tätä. Kaikkien mainittujen osalta oli olemassa erittäin pätevät perusteet ottaa mukaan tiimiin. Kun valintatapa oli tämä niin painotus eri asioille tuli sitten valitsijoiden tekemänä, enemmän tai vähemmän tietoisesti. Toivottavasti kellekään ei jäänyt pahasti hampaankoloon ja lohduttautua voi toki sillä, että tää nyt onneksi on vaan yksi turnaus - joka mitä luultavimmin toistuu taas ensi vuonna!TheEmu kirjoitti: Viimeisen pelaajan valinta oli, kuten jo mainittua, tosi vaikea päätös. Tatun lisäksi paikassa oli kovaa kiinni myös Sami ja Olli, mutta tällä kertaa päädyttiin tämmöiseen ratkaisuun. Kiitos kaikille innokkaille ja pahoittelut niille jotka eivät tiimiin mahtuneet. Mielellään oltais valittu vaikka toi seitsemänkin heppua tiimiin, mutta eipä siihen mahdu kuin viisi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
hienosäätöä ehkä, mutta kyllä circlestä saa kaksi kovaa settiä aikaseks, joten ei pääfaktioita tartte vaihtaa, vaikka voinkin kyllä vaihtaa legioonaan tai Tero cryxiin, jos tuntuu että joukkuecomppi sitä kaipaa.
eMorvy on muutenkin sellanen casteri, jota on hieman vaikea sulkea tai counteroida, joten sopii hyvin alrrounderiksi, ja me nyt Swinnishin jälkeen metattiin jo sen tierikin, jossa voi olla kovastikin potentiaalia jos se klikkaa laudalla yhtä hyvin kun väsyneenä metailtuna ruotsinreissun jälkeen...
Teemun kanssa privailtiin kanssa, ja kuten sanoin, nin uskoisin saavani jopa cassiuksesta pelin aikaseks, joka samalla puolivahingossa olisi hyvä countteri cryxille, kunhan treenaa nyt sen 4kk tiukasti sillä.
eMorvy on muutenkin sellanen casteri, jota on hieman vaikea sulkea tai counteroida, joten sopii hyvin alrrounderiksi, ja me nyt Swinnishin jälkeen metattiin jo sen tierikin, jossa voi olla kovastikin potentiaalia jos se klikkaa laudalla yhtä hyvin kun väsyneenä metailtuna ruotsinreissun jälkeen...
Teemun kanssa privailtiin kanssa, ja kuten sanoin, nin uskoisin saavani jopa cassiuksesta pelin aikaseks, joka samalla puolivahingossa olisi hyvä countteri cryxille, kunhan treenaa nyt sen 4kk tiukasti sillä.
-
Der Dexter
hienosäätöä ehkä, mutta kyllä circlestä saa kaksi kovaa settiä aikaseks, joten ei pääfaktioita tartte vaihtaa, vaikka voinkin kyllä vaihtaa legioonaan tai Tero cryxiin, jos tuntuu että joukkuecomppi sitä kaipaa.
tosin en kyllä keksi, että tarviiko joukkue Cryxi'ä ihan vaan cryxin takia, ja sama legioonaan.
Teemun kanssa privailtiin kanssa jossain välissä metaa, ja kuten sanoin, nin uskoisin saavani jopa cassiuksesta pelin aikaseks, joka samalla puolivahingossa olisi hyvä countteri cryxille, kunhan treenaa nyt sen 4kk tiukasti sillä.
Eli hyvää listakomppia varmasti löytyy vaikka oiskin 2 circleä joukkueessa.
tosin en kyllä keksi, että tarviiko joukkue Cryxi'ä ihan vaan cryxin takia, ja sama legioonaan.
Teemun kanssa privailtiin kanssa jossain välissä metaa, ja kuten sanoin, nin uskoisin saavani jopa cassiuksesta pelin aikaseks, joka samalla puolivahingossa olisi hyvä countteri cryxille, kunhan treenaa nyt sen 4kk tiukasti sillä.
Eli hyvää listakomppia varmasti löytyy vaikka oiskin 2 circleä joukkueessa.
Paree voittaa tää reissu sit kans! :PTheEmu kirjoitti:Pitkän ja yllättävänkin hankalan mietinnän jälkeen Suomen ykköstiimi WTC:hen on valittu. Maailmaa lähtee valtaamaan tällä kertaa viisikko:
Jaakko Uusitupa
Teemu Aro
Teppo Aro
Tero Särkijärvi
Tatu Purhonen
Faktiot on varmaan hyvin pitkälti ennalta-arvattavissa, mutta viimeisen kahden valitun kohdalla on vielä pientä hienosäätöä.
Viimeisen pelaajan valinta oli, kuten jo mainittua, tosi vaikea päätös. Tatun lisäksi paikassa oli kovaa kiinni myös Sami ja Olli, mutta tällä kertaa päädyttiin tämmöiseen ratkaisuun. Kiitos kaikille innokkaille ja pahoittelut niille jotka eivät tiimiin mahtuneet. Mielellään oltais valittu vaikka toi seitsemänkin heppua tiimiin, mutta eipä siihen mahdu kuin viisi.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Jotenkin haiskahtaa siltä, että lopullinen peruste joukkueen valintaan oli kuitenkin etunimen alkukirjain.
Toinenkin kirjain vaikutti. Siksi Tatu olikin niin vaikea valinta.JArrow kirjoitti:Jotenkin haiskahtaa siltä, että lopullinen peruste joukkueen valintaan oli kuitenkin etunimen alkukirjain.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
joo, voin taat kyllä että en anna tuon swinnishin fiaskon toistua kyllä näissä karkeloissa...
Ehkäpä avain saksalaisten haastamiseen on nyt siinä, että saadaa sopiva volyymi pelejä alle, ja omat casterit melko hyvin lukkoon ja kilo treeniä alle.
Ehkäpä avain saksalaisten haastamiseen on nyt siinä, että saadaa sopiva volyymi pelejä alle, ja omat casterit melko hyvin lukkoon ja kilo treeniä alle.
Jooh, koitetaan lukita faktiot ja casterit varmaan parin kuukauden sisään ja sitten vaan mahdollisimman paljon erilaisia pelejä alle. Listan hienotuunaamista voi toki jatkaa melkeen listadeadlineen asti ja toisaalta on hyvä pitää silmät auki uusille releaseille josko sieltä tulis jotain uutta eMorvahnan kaltaista.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kakkostiimin viimeinen valinta on Sami Suikki. Hermanni on puhunut.
Kakkostiimin jäsenet:
Mikko Kulmala
Mikko Heinola
Hermanni Raatevaara
Sami Suikki
Henry Hyttinen (varalla vielä toistaiseksi)
Kakkostiimin jäsenet:
Mikko Kulmala
Mikko Heinola
Hermanni Raatevaara
Sami Suikki
Henry Hyttinen (varalla vielä toistaiseksi)
Ja ensimmäinen WTC-varamies on Olli Reunanen. Suomen joukkueiden kannalta kova juttu, että reservissäkin on todella hyvä pelaaja.
Ykköstiimin osalta jäseniltä kaivataan RAHAA turnausmaksun muodossa. Oon sen jo siis maksanut kaikkien osalta, eli paikkasi tiimissä varmistat sijoittamalla 150e mun Nordean tilille FI06 1347 3500 0187 53
Teemu makso ennakkomaksun, joten sieltä suunnasta odotan tulevaksi vain 50e.
EDIT: summat korjattu
Ykköstiimin osalta jäseniltä kaivataan RAHAA turnausmaksun muodossa. Oon sen jo siis maksanut kaikkien osalta, eli paikkasi tiimissä varmistat sijoittamalla 150e mun Nordean tilille FI06 1347 3500 0187 53
Teemu makso ennakkomaksun, joten sieltä suunnasta odotan tulevaksi vain 50e.
EDIT: summat korjattu
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 17.04.2013 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hmm, ei mua haittaa haittaa maksaa vähemmänki, mut eiks se ollu 150e per naama? Yhteensä 750e miinus se satasen ennakkomaksu jonka maksoin?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
No perkele on se 150e. Mä jo kirjotin tonne niin kerran, mut sit editoin kun huomasin maksaneeni vain 650e. Toki siinä ei ollu sitä sun satasta mukana.TheEmu kirjoitti:Hmm, ei mua haittaa haittaa maksaa vähemmänki, mut eiks se ollu 150e per naama? Yhteensä 750e miinus se satasen ennakkomaksu jonka maksoin?
Eli 150e tänne ja sassiin =)
no hö... olisin oikeasti ollu kiinnostunut.. *cry* :) no ei voi mitään, kun työ estää osallistumisen turnauksiin.
- GreenMeanie
Eihän nää menny turnausmenestyksen mukaan? Valitsijoiden valinta meni aika demokraattisesti kumminkin ja ymmärrän kyllä että valitaan niitä joiden kanssa on enemmän hengailtu ja pelailtu.demel kirjoitti:no hö... olisin oikeasti ollu kiinnostunut.. *cry* :) no ei voi mitään, kun työ estää osallistumisen turnauksiin.
Tatu on ilmeisesti ainakin lähdössä singles etc:hen vähän tota ennen ja jos sua ulkomaille pelaamaan lähteminen kiinnostaa niin syksyllä Ruotsin lisäksi ainakin Puolaan ois ilmeisesti innostusta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Muistakaahan tsekata tota etc-osiota, siellä on kyssäreitä mihin voi vaikuttaa.
Jos jollain ei oo oikeuksia ja tuntuu ett pitäis olla ni ilmotelkaa jotain.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mitä osiota, millä sivulla? Jotain menee nyt kovaa multa ohi..TheEmu kirjoitti:Muistakaahan tsekata tota etc-osiota, siellä on kyssäreitä mihin voi vaikuttaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
niin, tuolla kohdassa harrastustoiminta on se salainen piilofoorumi kaikille suomen ETC-joukkueille, ja siellä pitäis olla lisättynä valtaosa WMH pelaajista jotka sen näkee.
tuli jossain vuoden alussa toi piilofoorumi, ja ainakin hammeristit käyttää sitä ihan aktiivisesti.
tuli jossain vuoden alussa toi piilofoorumi, ja ainakin hammeristit käyttää sitä ihan aktiivisesti.
Joo no kattelkaa te kovemmat pelaajat sitä. En mä ois halunnutkaan. On tässä muutakin tekemistä kuin katella jotain salaista metapalstaa. Ja mitä mulla sinne oiskaan sanottavaa. Enhän mä tuu koskaan mihinkään WTC:hen pääsemään.Der Dexter kirjoitti:niin, tuolla kohdassa harrastustoiminta on se salainen piilofoorumi kaikille suomen ETC-joukkueille, ja siellä pitäis olla lisättynä valtaosa WMH pelaajista jotka sen näkee.
-
Der Dexter
pistä Kallelle viestiä, smaxx tais olla sen nikki, sillä vissiin oli oikeuksia lisätä jengiä sine foorumille, ja muutenkin sut ois kyllä pitäny lisätä sinne jo aikaa sitte.