"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
varhaisdementia

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Mä en valitettavasti pääse ku vasta viiden paikkeilla, koska mulla on normaali työpäivä. Tuun joka tapauksessa tuomaan ainakin Fiendin Eden-tilaukset, jos ei pelaamaan enää kerkeä.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

varhaisdementia kirjoitti:Mä en valitettavasti pääse ku vasta viiden paikkeilla, koska mulla on normaali työpäivä. Tuun joka tapauksessa tuomaan ainakin Fiendin Eden-tilaukset, jos ei pelaamaan enää kerkeä.
Kyllä siinä pitäis hyvin ehtiä vielä pelata jos viideltä tuut.
Something something Dangerzone!
Fiend_

En ihan kahdelta tänään ehdikkään. Vähän venähtääkin päivä. Mutta tuun sinne mahd pian.
Fiend_

Eilen oli pöydällä Hammerheartin Ophelia ja Myyrän Justice, mutta voivat itse kertoa kokemuksiaan :D

Itse en eilen päässyt pelaamaan mutta toimin taustapiruna Varhaisdementian Lynchille kun vähän kokeili onneaan Luciuksen porukkaa vastaan. On se Myyrän Lucius härski. Lucius + Malifaux Child + Doppelganger on nerokas combo ja se Issue Commandien määrä on jäätävä :D

Mutta ensi tiistaina jos pääsisi itsekkin jo pelaamaan :)
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Justice vastaan Ophelia ei ollut järin nautinnollinen peli, kun kortit ei oikein suosineet tällä kertaa ja Justice kuoli vuoron 2 alkuun saamatta mitään aikaan. Sen jälkeenkin olisin kai voinut vielä koittaa vääntää tasapeliä, mutta kyllä peli aikalailla hävitty jo oli, niin meni tukevasti perseilyn puolelle loppu omalta osaltani. (Myös Ophelia on ihan rikki. uliuli)
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Joo, tunnustan että ei ollut kyllä ihan helpoimmasta päästä miettiä, mitä tehdä näin demokerraksi :) Mutta kiitos tosiaan molemmille herroille vielä kerran demotuksesta. Sitten vain miettimään sitä ekaa masteria...
Fiend_

Joo mun mielestä ihan kaikille osapuolille reilu errata ois:

1. Jos announcaat Gremlinit Red Joker deckissä käsitellään myös Black Jokerina.
2. Gremlinit automaattisesti häviää initit. Ei tarvii ees flipata.
3. Dumb luck triggeri vaihdetaan toisinpäin, niin että gremlinit ottaa ite sen täydet ja se targetti sen niiden puolikkaan.

Näin sen pitäis vaan olla. :P
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Joo, se meni aika pitkälti kyllä tuurin piikkiin tuo. Kolme voitettua ini-flippiä ja Red Joker sopivassa kohdassa, niin siinähän se sitten oli. Toisaalta jos olisi mennyt nuo jutut toisinpäin, niin olisin ottanut pataan tosi pahasti (väitän, että pahemmin kuin Myyrä otti nyt), eli sikäli olen sitä mieltä, että melko tasaväkistä meno oli kuitenkin. Lisäksi, enhän mä oikeasti tappanut kuin yhden napin vuorossa - ok, Lady Justice ja Ryle on tosi tosi kestäviä, mutta kuitenkin.

Sinällään olen aina ollut sitä mieltä, että Red Joker negatiivisilla flipeillä on liian kova ja tuurijuttu. Olen marmattanut asiasta virallisilla foorumeilla vaikka kuinka ja kakkosessahan tuota kevennettiinkin, mutta minusta vieläkin se voisi olla "vain" Severe, jos tulee vastaan miinusflipeillä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Gremlineillä se red joker on vielä erityisen hajottava johtuen siitä, miten dumb luck toimii, koska se muuttaa koko damage trackin. Kovin moni laite koko pelissä ei lyö 12 damagea red jokerilla, koska yleensä damage trickerit on muotoa +x damagea, jolloin sitä bonusdamaa ei saa kahteen kertaan.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Gremlineillä se red joker on vielä erityisen hajottava johtuen siitä, miten dumb luck toimii, koska se muuttaa koko damage trackin. Kovin moni laite koko pelissä ei lyö 12 damagea red jokerilla, koska yleensä damage trickerit on muotoa +x damagea, jolloin sitä bonusdamaa ei saa kahteen kertaan.
Todella hyvä pointti.

Ja Hammerheart, samaa mieltä, se voisi olla hyvinkin vain "Severe".
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Ei mikään keho ajatus tuo "onlu severe when -" Ei tuu niin tilanteita, että "voisin nyt vähä viiltää tota. Oho se kuolikin" -hetkiä.

Ja asiasta itse säännöistä pelaamiseen. Maanantaina 30.6. Fantsun tiloissa ollaa ainakin fiendin_in kanssa ihan demomielessä pelailemassa. Omaan kalenteriin olin laittanu kellon ajaksi 15 tienoilla. Mukaan vaan jos joku ennättää maanantaikuolemaltaan!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Fiend_

Jep, tervetuloa joko katsomaan tai osallistumaan maanantaina!
Myyra

Voisin tulla ainakin kääntymään paikalle huomenissa. Jos en kehitä kummallisempia muita kiireitä, niin otan myös napit mukaan.
Fiend_

Tiistaina ollaan myös HammerHeartin kanssa pelaamassa Porossa klo 14 alkaen.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Kirotut iltavuorot, kun koko ajan pitää olla töissä. Tekis mieli pelata hieman enemmän kuin tuon huomisen demon verran enemmän ropeconia, mutta heikolta näyttää tuon vapaa-ajan suhteen.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Myyra

Joo olen varmaan Poroonkin tulossa, jos ei ihmeempiä yllätyksiä ilmene. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ei pitäisi ilmetä.
Fiend_

Molja: Ikävä kuulla. Ilmoittele jos tosin löytyy vapaata niin mä yleensä pääsen aika hyvin pelailee.

Myyrä: Meitä on ilmeisesti kahden aikaan siellä HammerHeart ja minä, viideltä tulee vissiin Varhaisdementia ja alkavat HammerHeartin kanssa pelaamaan Edeniä, me voitais siinä vaiheessa pelata sit vaikka Fauxia?
Myyra

Kuullostaa hyvältä. Saatan tulla tosin jo kahden aikoihin sinne pyörimään ja jauhamaan paskaa ja kattelemaan teidän peliä, jos ei haittaa.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Mitä? Pelaako joku Suomessa Edeniä? Miksei minulle ole kerrottu?
Fiend_

Myyra kirjoitti:Kuullostaa hyvältä. Saatan tulla tosin jo kahden aikoihin sinne pyörimään ja jauhamaan paskaa ja kattelemaan teidän peliä, jos ei haittaa.
Ei haittaa, ehdottomasti mukaan vaan! :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”