Et ole niin taiteilija kuin minä. Katso, kannan kynää kädessä! Olen tietoviisas sen vuoksi, koska kynä kuvastaa sitä mahtia, jolla tietoa voidaan jakaa muiden kasvoille manipuloituna.Dalamar kirjoitti:Olen niin taiteilija!
@Srixqueek
Elä mene pois. Sulta tulee hyviä tarinoita. Kunhan ne sisältää tummia teemoja sekä metallista kalketta niin uppoaa varmasti yleisöön. Ja varmasti muistat ottaa mukaan myös viiksekkäitä miehiä, koska niitä löytyy warhammerien maailmasta jokaisesta kaupungista. Tai niinhän sitä oikeastaan löytyy irl maailmastakin, mutta empiressä varsinkin kaikilla on viikset, vaikka olisivatkin amis-siivekkeet nenän alla tuomassa aerodynamiikkaa.
Fetaa en ole syönyt ihmeemmin, mutta maistuu kreikkalaisessa salaatissa. Kurkku on tietty pakko, samoin kuin pieni liraus oliiviöljyä. En tosin tajua miksi laittaa oliiviöljyä leivän päälle, maistuu ihan kuselta. Saisivat oppia tekemään muutakin siitä öljystään, kuten hajukynttilöitä. Mutta tuoksuisikohan talo sitten oliivipuulehdolta jos polttaa oliiviöljykynttilöitä? Kesällä kreikassa matkailessani tykkäsin siitä tuoksusta, joka levisi oliivipuista. Mukavan metsämäinen, muttei turhan maatunut. Tosin se hiekkapöly ärsytti.