Sampolan miniatyyrikerho
-
DrPullasorsa
Re: Sampolan miniatyyrikerho
Pullasorsa yhtyy jälkimmäiseen.
Joo, kyllä ne tilat saa jostain ilman rahaakin... jos on kärsivällisesyyttä + aikaa.
Joo, kyllä ne tilat saa jostain ilman rahaakin... jos on kärsivällisesyyttä + aikaa.
Näitä sattuu...
-
Tsirpuntze
Taikka Mennään vaan sampolaan. Ketään siälä tarvi olla valvomassa. Potkastaan oven lasit P****ks ja mennään sisään. Näin se hoituu.
-
DrPullasorsa
No jos laseja täytyy hajottaa niin löytyyhän niitä "parempiakin" paikkoja hajottaa niitä 
Ja taitaa siitä seuraavat vahingonkorvaukset olla isommat kun se taksa mikä vaksille pitää maksaa että päästäis sisään ihan avaimella. Pitäis jonkun/joidenkin kai kattoa paremman paikan perrään kun nämä tällätteet yllärit ei tee oiken gutaa kun tulee "miltein" naapuri kunnasta sinne asti pelaileen.
Ja taitaa siitä seuraavat vahingonkorvaukset olla isommat kun se taksa mikä vaksille pitää maksaa että päästäis sisään ihan avaimella. Pitäis jonkun/joidenkin kai kattoa paremman paikan perrään kun nämä tällätteet yllärit ei tee oiken gutaa kun tulee "miltein" naapuri kunnasta sinne asti pelaileen.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Tai suhteita... Isän visaa vinguttamaan. Ensi viikolla pitäis onnistuuPullasorsa kirjoitti:Pullasorsa yhtyy jälkimmäiseen.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa
Tai sitten ei. Voin yrittääPullasorsa kirjoitti:Ja se muuten sitten onnistuu...!!
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
BloodBowler
Sampolan miniatyyrikerhosta kysymyksiä
Joo kiinnostais vaan et löytyykös tuolta Blood bowlin pelaajia? Jos joku huomaa itse olevansa tällainen niin voisiko hieman sääntöjä vielä kerrata pelin muodossa minulle.
Halfling tiimillä pelaan joten vastustajalla melko varmavoitto
YV:tä on turha mulle pistää ku toi sähköposti kusee mut jos etsii blood bowl osiosta pelikaverit niin kait otsikko on siinä ekana vielä aika pitkään niin siihen vaan vastaileen.
No Leevizer pelaa ainakin (tai ainakin me kerran vedettiin yksi tutorointi peli...).
Leevi saa muuten viestissään myös kertoa että onko sitä kerhoa nyt vai ei?
Leevi saa muuten viestissään myös kertoa että onko sitä kerhoa nyt vai ei?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
DrPullasorsa
Minulle hän on informoinut että kerho on.
Eli kerho tulee kunnes toisin ilmoitetaan.
Eli kerho tulee kunnes toisin ilmoitetaan.
Näitä sattuu...
-
Wahtisaari
Niin, ja tämän hän ilmoittaa huomenna klo 15:49. Niin kuin aina ennenkin.
Indeed...
-
DrPullasorsa
[quote= Bloodbowler]Joo että oot kuulemma pelannu Blood Bowlia ja mun pitäis nyt säännöt oppia että jos sulla joskus ois aikaa niin voisikko näyttää tosiaan sääntöjä pelin muodossa? Joo mulla sähköposti kusee ja samalla YV:t niin voisikko pistää tähä keskusteluun vaa juttua riittääkö aikaa vai ei Sit mul ei kyllä muuta oo kun halfling joukkue et se kenttä puuttuu ja muu sonta mitä siin alotuspaketissa tuli.[/quote]
Ei mullakaan tota krääsää löydy. Mutta proxu gobbojoukkue, Proxykenttä ja Proxy mitta löytyy. Sääntöjä olen yrittänyt oppia. Voidaan ensi viikolla kokeilla.
HUOM: Siivoaminen alkaa tästä lähtien VÄHINTÄÄN 10 minuuttia ennen kerhon loppumista!
Ei mullakaan tota krääsää löydy. Mutta proxu gobbojoukkue, Proxykenttä ja Proxy mitta löytyy. Sääntöjä olen yrittänyt oppia. Voidaan ensi viikolla kokeilla.
HUOM: Siivoaminen alkaa tästä lähtien VÄHINTÄÄN 10 minuuttia ennen kerhon loppumista!
Viimeksi muokannut leevizer, Ke 12.09.2007 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Armo(uri)a ei anneta!
-
Wahtisaari
Hyvinhän me kerettiin vaikka alotettiin 10min yli. 
Njoo, jos siellä on se vaksi joka eilen oli, niin sillon kyllä alotetaan siivoominen ajoissa...
Njoo, jos siellä on se vaksi joka eilen oli, niin sillon kyllä alotetaan siivoominen ajoissa...
Indeed...
Ja tuo vaksi on... noin puolet-1/3 ajasta siellä, joten kannataa aloittaa ajoissa. SE vaksi oli muutenkin 20 minuuttia ylitöitä siellä meidän takia, muuten olisi pitänyt lopettaa 19:36.Wahtisaari kirjoitti:Hyvinhän me kerettiin vaikka alotettiin 10min yli.
Armo(uri)a ei anneta!
No ilmankos se vaikutti vähän kiukkuiselta 
No jos GW rupeaa sponssaamaan meitä niin toivottavasti me samalla päästään tästä "vaksi"-ongelmasta ylitse. Olisi ihan kiva ettei tulisi niitä ylläreitä että "joku" pyöräilee 10km ja huomaa ettei koko kerhoa olekkaan.
Ainakin toivossa on hyvä elää
No jos GW rupeaa sponssaamaan meitä niin toivottavasti me samalla päästään tästä "vaksi"-ongelmasta ylitse. Olisi ihan kiva ettei tulisi niitä ylläreitä että "joku" pyöräilee 10km ja huomaa ettei koko kerhoa olekkaan.
-
DrPullasorsa
Toivotaan...flagu kirjoitti:No ilmankos se vaikutti vähän kiukkuiselta
Mutta ei tääkää ny oo reilua, kun olis kerho niin vaksi ei edes ilmesty paikalle ja sitten on aivan käsittämättömän ylitsepääsemättömän kauheaa kun joutuu olemaan 20min ylitöissä...
Näitä sattuu...
Sillon perhe venaamassa kotona.Pullasorsa kirjoitti:Toivotaan...flagu kirjoitti:No ilmankos se vaikutti vähän kiukkuiselta
Ainakin toivossa on hyvä elää![]()
Mutta ei tääkää ny oo reilua, kun olis kerho niin vaksi ei edes ilmesty paikalle ja sitten on aivan käsittämättömän ylitsepääsemättömän kauheaa kun joutuu olemaan 20min ylitöissä...
Viimeksi muokannut leevizer, Ke 12.09.2007 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Armo(uri)a ei anneta!
-
Wahtisaari
Häh? Nyt meni vähän ohi!leevizer kirjoitti:Sillon perhe venaamassa kotona. Sanottiin siä GW:s aika Seko idea: Mennään joku päivä joskus kolmelta juna-asemalle, pompataan hesaan ja mennään GW:hen pelaan sulkemisajan jälkeen. sitten joskus klo 9-10 himaan. Sekoa?
Indeed...
Samaa vikaa vähän täälläkin. Mä haluun tietää menikö mun arvailut oikein