Tosiaan tätä nykyä pelataan torstaisi-iltaisin Lauttasaaressa. Tervetulleita tutustumaan ovat ehdottomasti kaikki!
Vassal on ihan kiva apuväline, mutta itse en ehkä aloittelijana siitä lähtisi liikkeelle. Figupeli kun on kuitenkin figupeli. Toki Vassalilla pystyy omaa syventämään kätevästi osaamistaan rajattomien mahdollisuuksien takia.
Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*
Re: Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*
Toisaalta aloittelijan on kätevää jos pystyy saamaan pikaisesti pelejä alleen jotta pääsisi nopeammin yli sen vaiheen kun saa turpiin kokoajan yllättävien kombojen takia ;-) Plus yksiköiden testaus ennen rahan kulutusta voi sekin olla kätevää jos rahaa ei löydy mahdottomasti(toki jos voi ostaa vaikka kaikki yksiköt kertaheitolla ilman ongelmia tuo ei niinkään auta ;-)Celebdae kirjoitti:Vassal on ihan kiva apuväline, mutta itse en ehkä aloittelijana siitä lähtisi liikkeelle. Figupeli kun on kuitenkin figupeli. Toki Vassalilla pystyy omaa syventämään kätevästi osaamistaan rajattomien mahdollisuuksien takia.
Mutta ei se toki välttämätön ole. Kunhan on yksi vaihtoehto jos huvittaa. Itselle olisi alussa vassal matsit kelvannu kummasti. Toki minulla ei ole missään vaiheessa ollu mahdollisuutta edes kerran kuussa käydä säännöllisesti pelaamassa figuilla :(
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi