Kyllä mie joittenki mielestä osaan pelata. /care siitä mitä mieltä sie olet minun pelitaidoista. Ja minä sentään pelaan pelejä joita arvostelen ja osaan olla haukkumatta niitä pelejä joita en aktiivisemmin pelaa. (FB, WM)YTY kirjoitti:Jos vaan Zaruman opettelisit itse pelaamaan etkä jauhaisi tuollaista shaissea.
Mikä sen kummempi GW-fanboy mie muka olen jos väitän ettei nelkkari ole läheskään niin "rikki" (jos se on kenenkään mielestä rikki ollenkaan...) kuin mitä toisten pelien fanboyt antavat ymmärtää?YTY kirjoitti:Ainahan se yksi viimeiseen asti GW-fanboy löytyy.
Ja leipuri tekee leivän myydäkseen sen kalliilla sinulle. Väärinkö?YTY kirjoitti:GW nimenomaan kirjoittaa uudet kirjansa ihan rahaa tavoitellen.
YTY kirjoitti:Ylipäätänsä koko Faban powercreep-ilmiö...
:'(Mie sanoin aikasemmin kirjoitti:Niin, no itseasiassa voin puhua vain 40k:n puolesta, sillä fabaa harvemmin pelaan.
Ja mikä kaupallinen yritys ei yritä myyntistrategiallaan maksimoida voittojaan?Aika vaikeaa on tässä valossa GW:n julkaisupolitiikkaa puolustella. Yritys sekin on ja rahanteon maksimointi on GW:n suurin tavoite.
GW:n päivitystapa on samanlainen kuin tietokonepeleissä on patch. Asioitten tehoja heitellään ympäriinsä ja koetetaan epätoivoisesti tasapainottaa... (mikä on todella hankalaa) Kun masiinan päivitystapa on verrattavissa pelien expansioihin. Lisää kamaa, lisää comboja, lisää keksittäviä countereita. GW tekee myös "expansio" -päivityksiä lisäämällä uusia armeijakirjoja.
"expansio" päivityksissä on se ongelma, että counteroitavien combojen määrä kasvaa niin suureksi, että kaikkea ei lopulta voida counteroida ja peli on epätasapainossa. GW on ilmeisesti nyt siinä tilanteessa, jossa "expansioiden" lisääminen järkyttäisi pelin tasapainoa, jolloin ainut tapa parantaa tasapainotusta ja aiheuttaa muutoksia pelissä on "patchaaminen"
Jostain syystä jotkin pitävät "patchaamista" vain rahastuksena, vaikka se taitaa näin laajassa pelissä olla ainut tapa muuttaa peliä. (Tasapainon järkkyminen näkyy nimenomaan niissä vanhoissa kirjoissa, joissa ei enää välttämättä löydy vastauksia uusimpien kirjojen huippuyksiköihin...)
Miksen halunnut? Ei minulla ole mitään masiinaa vastaan. Omistan peliin itsekkin armeijan. Se on mukava peli...YTY kirjoitti:Warmachine on oman kokemukseni perusteella paljon enemmän taktiikasta ja taidosta kiinni kuin GW:n pelit, joita kyllä pelaan. Mutta sitähän et varmaan halunnut kuulla?
Hienosti perusteltu näkökulma muuten! Kyllä nyt heti on kaikille selvä että masiina on taktisempi peli koska SINUSTA TUNTUU niin.
/quit, ei jaksa enää tyhjänpäiväsyyksistä vääntää