Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Sör-Skaven
Re: Fantasy Battle - Tag Team Games ( Reload )
Kiva kiva, porukka kasassa. :D
Sopisiko teille joku sunnuntai miten hyvin, esim 2.10 tai 9.10 ?
Arvotaan parit sitten paikanpäällä. Listoista sen verran, että olisi kiva nähdä kaikkea hauskaa eikä mitään hirveitä aivopieruja. Armeejatkin voipi ilmotella etukäteen. :)
Sopisiko teille joku sunnuntai miten hyvin, esim 2.10 tai 9.10 ?
Arvotaan parit sitten paikanpäällä. Listoista sen verran, että olisi kiva nähdä kaikkea hauskaa eikä mitään hirveitä aivopieruja. Armeejatkin voipi ilmotella etukäteen. :)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
- Lord Mikke
Käy kaikki molempiin, kunhan oikeasti sitten tehdään erikoisia listoja. Olisiko listojen etukäteen tapahtuva postaamissysteemi mitään tässäkin pelissä Swedlandin lisäksi? Vai mennäänkö jotenkin muuten?
Ilmoittaudun kyllä kumpaankin, mutta kauhea puntaroiminen vaan armeijan suhteen. Pitänee pelata maalaamattomilla napeilla vastoin periaatetta ettei tule liikaa samoja rotuja, mutta valinta mietityttää vielä.
Ilmoittaudun kyllä kumpaankin, mutta kauhea puntaroiminen vaan armeijan suhteen. Pitänee pelata maalaamattomilla napeilla vastoin periaatetta ettei tule liikaa samoja rotuja, mutta valinta mietityttää vielä.
Peril of Warp
- Sör-Skaven
Lord Mikke kirjoitti:Käy kaikki molempiin, kunhan oikeasti sitten tehdään erikoisia listoja. Olisiko listojen etukäteen tapahtuva postaamissysteemi mitään tässäkin pelissä Swedlandin lisäksi? Vai mennäänkö jotenkin muuten?
Joop, mie voisin kylläkin tarkistaa listat etukäteen, ettei vaan mitään törkyä sinne tule. Postailkaa listat miulle ennen peliä jos tänä viikonloppuna peli niin jo perjantaina. Riittää kun on vain merkattu hahmoillekkin näkyvät kamat, eli samalla systeemillä kuin swedlandissa. :))
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
- Sör-Skaven
Jospa tehään niin että pelaillaan 9.10. kun kerran oon hieman kipeeks tulossa. :)
Listat voipi postata vaikka tähän sivulle kaikkien parsittavaksi. :))
Listat voipi postata vaikka tähän sivulle kaikkien parsittavaksi. :))
- Sör-Skaven
Greetings my fellow gamers!
Laitan vielä tähän tän viestin jos kaikki ei tätä saanut jostain kumman syystä.
Pyydän siis teitä pelaajia ilmoittamaan mulle, että on tullu viesti perille. Se on nimittäin turhauttavaa kytätä jokaista jotka ei oo viel vastannu. Jos et pääse paikalle ei mun auta muuta kun ettiä toinen pelaaja tilalle, toivotaan että pääsette. Eli viesti:
Kaikille tiedoksi vielä että pelihän pelaillaan sunnuntaina 9.10.11 täällä mun kotona.
Listojen kuuluu olla hauskoja, eikä mitään hirveitä verta ja lihaa menetelmällä laadittuja. Pääasiana olisi, että kaikilla olisi mukava meininki pelailla!!
Listoja ei siis tarvitse postata mulle tai niin ees päin, koska LUOTAN
että osaatte hyvällä hupi maulla ne kasata. ;)
Ruoka puolesta sen verran, että kannattaa ottaa jotakin evästä mukaan, ettei tartee lähtee välissä kaupassa käymään. (meillä on mikro, jääkaappi ja uuni käytettävissä)
Sovitaan saapumis ajaksi se 13:00, että peli saadaan alkamaan siinä 14:00 aikoihin. :))
Osoite siis on: Loimolankatu 20, 80200 Joensuu (Niinivaara) Talo on siis vihreä omakotitalo.
Mulle voipi sitten soitella jos eksyy.
- Herra-Juusto
Laitan vielä tähän tän viestin jos kaikki ei tätä saanut jostain kumman syystä.
Pyydän siis teitä pelaajia ilmoittamaan mulle, että on tullu viesti perille. Se on nimittäin turhauttavaa kytätä jokaista jotka ei oo viel vastannu. Jos et pääse paikalle ei mun auta muuta kun ettiä toinen pelaaja tilalle, toivotaan että pääsette. Eli viesti:
Kaikille tiedoksi vielä että pelihän pelaillaan sunnuntaina 9.10.11 täällä mun kotona.
Listojen kuuluu olla hauskoja, eikä mitään hirveitä verta ja lihaa menetelmällä laadittuja. Pääasiana olisi, että kaikilla olisi mukava meininki pelailla!!
Listoja ei siis tarvitse postata mulle tai niin ees päin, koska LUOTAN
että osaatte hyvällä hupi maulla ne kasata. ;)
Ruoka puolesta sen verran, että kannattaa ottaa jotakin evästä mukaan, ettei tartee lähtee välissä kaupassa käymään. (meillä on mikro, jääkaappi ja uuni käytettävissä)
Sovitaan saapumis ajaksi se 13:00, että peli saadaan alkamaan siinä 14:00 aikoihin. :))
Osoite siis on: Loimolankatu 20, 80200 Joensuu (Niinivaara) Talo on siis vihreä omakotitalo.
Mulle voipi sitten soitella jos eksyy.
- Herra-Juusto
- Sör-Skaven
Re: Warhammer Fantasy Battle - Tag Team Games 2012
Greetings!
Nyt olisi aika herätellä tätäkin topickia unilta, tarkoittaen että uutta Tag Team peliä pukkaa.
Aloitellaanhan ihan perinteisellä tavalla: 2 vs. 2 ja 2000p / pelaaja.
Mukaan pääsee 3 ensimäistä pelaajaa. (mun lisäksi)
Pelipaikka ja aika voidaan sopia sitten pelaajien kesken, sopivia paikkoja ovat Fantsu sekä mun koti.
Parien arvonta tapahtuu paikanpäällä.
Ilmoittaudu mukaan jos heräsi kiinnostus!
Osallistujat löydät ketjun ensimmäisestä viestistä.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &p=1107935
Nyt olisi aika herätellä tätäkin topickia unilta, tarkoittaen että uutta Tag Team peliä pukkaa.
Aloitellaanhan ihan perinteisellä tavalla: 2 vs. 2 ja 2000p / pelaaja.
Pelipaikka ja aika voidaan sopia sitten pelaajien kesken, sopivia paikkoja ovat Fantsu sekä mun koti.
Osallistujat löydät ketjun ensimmäisestä viestistä.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &p=1107935
Viimeksi muokannut Sör-Skaven, La 07.01.2012 14:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Lord Mikke
Olen messissä. Ajankohdasta on kiinni, että millä kokoonpanolla.
Puhun jälleen pisteennostamisen puolesta. :)
Peril of Warp
- Sör-Skaven
Piste kokoa voidaan nostaa jos kaikki 4 pelaajaa ovat samaa mieltä. Ku pelattiin pikkujouluissa 3000p/pelaaja niin kesti melkein 8 tuntii yks peli. Joten mielellään max. 2500/peluri. Muutenkin tagit ovat pitempikestoisia. :)Lord Mikke kirjoitti:Olen messissä. Ajankohdasta on kiinni, että millä kokoonpanolla.
Sör-Skaven kirjoitti:Piste kokoa voidaan nostaa jos kaikki 4 pelaajaa ovat samaa mieltä. Ku pelattiin pikkujouluissa 3000p/pelaaja niin kesti melkein 8 tuntii yks peli. Joten mielellään max. 2500/peluri. Muutenkin tagit ovat pitempikestoisia. :)Lord Mikke kirjoitti:Olen messissä. Ajankohdasta on kiinni, että millä kokoonpanolla.
Olisin itse mielelläni tuon 2000 pisteen puolesta mutta muuten mukana. :D
- Orcs are da best
Re: Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games 2012
Ka mieki tuun mukaan karkeloihin. Itse olen isomman pelin kannalla.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
- Sör-Skaven
Noonih, johan tuli pelaajat nopeasti mukaan, hyvä näin! :)
Sittempä mietiskellään että monen pisteen armeijat otetaan peliin mukaan, mulle tuo on melko saman tekevää. Suosisin kuitenkin 2000-2500p / pelaaja ihan vain sen takia ettei aikaa menisi ihan tuhottomasti tuohon peliin (8 tuntii oli puuduttava). Jos saataisiin peli puristettua 6h olis se aika yes. Nimittäin sitten voitaisiin pelata fantsulandiassa joku Lauantai. :)
Entäs onkos teillä jonkinlaista scenario ehotusta vai vedetäänkö ihan perus kauralla? Mulle parhaiten sopisi toi 21.1.12 ihan senkin takia ettei silloin ole teatteria ja toiseksi, olisin saanut tutkittua VC:n uuden armybookin huolella. :P
Sittempä mietiskellään että monen pisteen armeijat otetaan peliin mukaan, mulle tuo on melko saman tekevää. Suosisin kuitenkin 2000-2500p / pelaaja ihan vain sen takia ettei aikaa menisi ihan tuhottomasti tuohon peliin (8 tuntii oli puuduttava). Jos saataisiin peli puristettua 6h olis se aika yes. Nimittäin sitten voitaisiin pelata fantsulandiassa joku Lauantai. :)
Entäs onkos teillä jonkinlaista scenario ehotusta vai vedetäänkö ihan perus kauralla? Mulle parhaiten sopisi toi 21.1.12 ihan senkin takia ettei silloin ole teatteria ja toiseksi, olisin saanut tutkittua VC:n uuden armybookin huolella. :P
Kuulostaa sopivalta päivältä itselleni tuo 21.1
- Sör-Skaven
Joo, olkaa sit ajoissa paikalla 10 että keretää pelata peli loppuu ennen ku menee kiinni. :)
Muista tuoda mukanasi ne minun kelkat jotta voin figuja töniä huomattavasti helpommalla. :P
- Orcs are da best
Minkä kokosilla armeijoilla me muuten nyt sitten oikein pelataan?
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
- Sör-Skaven
2500p. :)Orcs are da best kirjoitti:Minkä kokosilla armeijoilla me muuten nyt sitten oikein pelataan?
- Sör-Skaven
Heessan!
Olisiko kiinnostusta pelata 2000p. tag team peliä nyt helmikuun alussa? Nimittäin mul olisi ajatuksena testailla päivitettyä VC:tä toiminnassa pari pelin muodossa.
Eli kaikki innokkaat ilmoitelkaa tähän viestiketjuun niin sovitaan sopiva ajankohta, joka sopii kaikille!
Mukaan otetaan 3 ensimmäistä ilmoittautujaa. :)
- Joonas
Olisiko kiinnostusta pelata 2000p. tag team peliä nyt helmikuun alussa? Nimittäin mul olisi ajatuksena testailla päivitettyä VC:tä toiminnassa pari pelin muodossa.
Eli kaikki innokkaat ilmoitelkaa tähän viestiketjuun niin sovitaan sopiva ajankohta, joka sopii kaikille!
Mukaan otetaan 3 ensimmäistä ilmoittautujaa. :)
- Joonas
- Lord Mikke
Re: Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games (11.2.12)
No v*ttu
Ja heti uutta pukkaa. Mukaan joko WoC:illa tai Delffeillä, riippuu mitä muut tuo. Niin juu, ja jos valmistuvat niin sitten Weedyjä.
Ja pelihän käy aika monenakin päivänä, pisteitä tosin voisi olla enemmän.
;) :)
Ja heti uutta pukkaa. Mukaan joko WoC:illa tai Delffeillä, riippuu mitä muut tuo. Niin juu, ja jos valmistuvat niin sitten Weedyjä.
Ja pelihän käy aika monenakin päivänä, pisteitä tosin voisi olla enemmän.
;) :)
Peril of Warp
- Sör-Skaven
Tos ois toi ekansivun viesti jos ehottaisin aikaa ja paikkaa:
Sör-Skaven kirjoitti:Greetings!
Helmikuun alussa pelataan: 2 vs. 2 ja 2000p / pelaaja.
Pelipaikkana toimii Joensuun Fantasiapelit, pelin aloitus mielellään heti liikkeen auettua.
Pelaajat:
1.Joonas Myller: VC
2.Miika Remahl: De/We/WOC
3.Pekka Myller: DOC
4.Olli Turunen: WOC
- Joonas
Viimeksi muokannut Sör-Skaven, Ke 25.01.2012 19:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Sör-Skaven
Ja myös miekin voin pelata Delffeillä jos vastaan sais jotkut 2 jotka vois pelata samalla rodulla. :D