Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
Vaikuttaa hyvältä kyl. Jollain nemo3:lla se saattaa vahingos tehä turhanki paljon damagea johonki heviin ihan vaa ampumalla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tässä vielä vähän paremmat kuvat (tai ainakin helpommin näkyville):

Kiva tykki, paska ase. En oo ihan vakuuttunut kymmenen pinnan p+s 16 warjackista. Kaupan päälle perus-ARM18. Toisaalta Nemoilta löytyy noihin ongelmakohtiin ratkaisuja, joten ehkä jonkun Nemon kanssa...

Kiva tykki, paska ase. En oo ihan vakuuttunut kymmenen pinnan p+s 16 warjackista. Kaupan päälle perus-ARM18. Toisaalta Nemoilta löytyy noihin ongelmakohtiin ratkaisuja, joten ehkä jonkun Nemon kanssa...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Nemon kans hyvä, muuten huono. Mweeeeh.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Niin joo, charruwarjack ilman mat/rat bonareita. Meh. Jopa Triumphilla on.
Mun järkkäämis turnauksis tätä thaggya saa pelata molempina modeleina
http://privateerpress.com/exclusive-tha ... n-sale-now
Luulis et jotain Raisiolaista legioonan & khadorin peluuttajaa ainaki kiinnostais.
http://privateerpress.com/exclusive-tha ... n-sale-now
Luulis et jotain Raisiolaista legioonan & khadorin peluuttajaa ainaki kiinnostais.
- Ihme_apina
No joojoo..
Haluuk joku PPstorest jotai pient?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Kyyl!Ihme_apina kirjoitti:No joojoo..
Kattelen täs yövuoron aikana juttuja ja laitan vaik privaviestii
Viimeksi muokannut shoddie, Pe 07.11.2014 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ihme_apina
Oke, nikol yks kyyl!
Katon jos löydän storest
Katon jos löydän storest
- Muutoksen tuoja
Herb derp, Tampereen suuntaankin olis tavaran tarvetta! Ehdottomasti yks thagge matkaan jos riittää.
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Pistin myös Apinalle YV:tä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
-
Cacophonic
Yv:tä poks.Ihme_apina kirjoitti: Haluuk joku PPstorest jotai pient?
? 10p nappulasta joka lyö kolmella fokuksella meleessä p+s 17, 18, 19 ja 20. Ampuminen sattuu poweilla 13, 14, 15 ja 16. Heppastrykerin dynamo lyö iron aggresionilla ja featillä ARM20 nappulaan 33 boxia. Molemmat Haleyt paukuttavat samaan kohteeseen Firestorm cannonilla noin 20 boxia**. Dynamon viereen parkkeerattu Gorman, Eiryss ja muut salamamagneettit voivat olla paljon edempänä. pKrueger itkee itsensä uneen jne.TheEmu kirjoitti:Nemon kans hyvä, muuten huono. Mweeeeh.
* 13+2d6, 18+4d6, 19+2d6, 20+2d6, 21+2d6
** 13+2d6, 14+2d6, 15+3d6, 16+3d6, 17+3d6
Viimeksi muokannut Tanan, La 08.11.2014 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan). Saman kymmenen pojon Stormclad tekee jo ilman buckler-kättäkin kuus pinnaa enemmän lämää, mikä on paljon. Ja suhteellinen ero vaan kasvaa, jos kohteeseen pitää boostata osumat (kuten vaikka warcasterit).10p nappulasta joka lyö kolmella fokuksella meleessä p+s 17, 18, 19 ja 20.
Chain reaction triggeröi osumasta eli dmg-bonuksen saa jo ensimmäiseen hyökkäykseen. Ainoastaan out-of-activation hyökkäykset eivät lisää countteria.Celebdae kirjoitti:Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan).
Dynamo on reilusti parempi jakki kuin Stormclad, koska se osaa ampuakin.Celebdae kirjoitti:Saman kymmenen pojon Stormclad tekee jo ilman buckler-kättäkin kuus pinnaa enemmän lämää, mikä on paljon. Ja suhteellinen ero vaan kasvaa, jos kohteeseen pitää boostata osumat (kuten vaikka warcasterit).
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Onhan stormcladillakin vissiin joku laaseri.
Lue se ability.Tanan kirjoitti:Chain reaction triggeröi osumasta eli dmg-bonuksen saa jo ensimmäiseen hyökkäykseen. Ainoastaan out-of-activation hyökkäykset eivät lisää countteria.Celebdae kirjoitti:Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan).
eihän toi Dynamo mikään Stormwall ole, mutta Nemo3sella varsin tiukka äijä... featin alla vaporoi jo kivasti vaikka mitä.
Mutta joo, 10 pojoo on hieman high price. Toi cannon on hieno, ja varsin kiva , mutta onko todella sen arvoinen?
(Charru jackejahan ei saanut Marshaloida vai saikos? jos sais, tuo olis aika kiva Gunmageilla)
Mutta joo, 10 pojoo on hieman high price. Toi cannon on hieno, ja varsin kiva , mutta onko todella sen arvoinen?
(Charru jackejahan ei saanut Marshaloida vai saikos? jos sais, tuo olis aika kiva Gunmageilla)
- Ihme_apina
Ei saamari, nyt selvinpäin muistaa taas et vannoin ittelleni etten tee enää ikinä kimppatilausta PPstoreen :P
En tilaa, viel ehitte ite.
Sori, netti pitäis kieltää humalaisilt ja innostuneilt.
En tilaa, viel ehitte ite.
Sori, netti pitäis kieltää humalaisilt ja innostuneilt.
Nyt kun itse luen ton tekstin vielä kertaalleen, niin olin väärässä. Pahoittelut ja kiitos että sain itse korjata mokani! Käytännössä tuo on siis lähes aina p+s17, eli paljon parempi. Harmi vaan, että on charru ja ei voi bondata tai marshaloida :(Celebdae kirjoitti:Lue se ability.Tanan kirjoitti:Chain reaction triggeröi osumasta eli dmg-bonuksen saa jo ensimmäiseen hyökkäykseen. Ainoastaan out-of-activation hyökkäykset eivät lisää countteria.Celebdae kirjoitti:Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan).
[quote="Celebdae"][quote="Celebdae"][quote="Tanan"][quote="Celebdae"]Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan).[/quote]Chain reaction triggeröi osumasta eli dmg-bonuksen saa jo ensimmäiseen hyökkäykseen. Ainoastaan out-of-activation hyökkäykset eivät lisää countteria.
[/quote]
Lue se ability.[/quote]
Nyt kun itse luen ton tekstin vielä kertaalleen, niin olin väärässä. Pahoittelut ja kiitos että sain itse korjata mokani! Käytännössä tuo on siis lähes aina p+s17, eli paljon parempi. Harmi vaan, että on charru ja ei voi bondata tai marshaloida :([/quote]
Niinpä. Olis eläin Gunmageilla.
[/quote]
Lue se ability.[/quote]
Nyt kun itse luen ton tekstin vielä kertaalleen, niin olin väärässä. Pahoittelut ja kiitos että sain itse korjata mokani! Käytännössä tuo on siis lähes aina p+s17, eli paljon parempi. Harmi vaan, että on charru ja ei voi bondata tai marshaloida :([/quote]
Niinpä. Olis eläin Gunmageilla.