Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
joku muu vois ton noutamisen hoitaa, oon päivät unessa, ja yöt töissä, joten en hirveesti osallistu.
Torstaina voisin realistisesti yrittää herätä yliaikasin, ja selvitä vaikka yhdeksi kertsille...
Torstaina voisin realistisesti yrittää herätä yliaikasin, ja selvitä vaikka yhdeksi kertsille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Tatu: ootko muuten tuonut me muyn Cygge kortit kertsille ? (ja myös se Stormwall tuhottu levy olis kiva, tyypit kuitenkin haluaa aina rikkoa ne...)
Mä yritän päästä joskus kolmen-neljän aikoihin, mutta saa nyt nähdä miten aikataulut menee.
Mitenkä teillä menee politiikat vierailijoitten suhteen? Mua vois kiinnostaa tulla pelailemaan jokunen torstai silloin tällöin (esim huomenna olis mahollista), mutta suht pitkän ajomatkan takia en voi mitenkään ryhtyä tekemään sitä säännöllisesti. Elikkä lähinnä paljonko katselette sormien välistä ennenkuin mua aletaan osoittaa syyttävällä sormella rantaruotsalaisuudesta ja muista julmuuksista kuten "ei maksa jäsenmaksuja"? :)
-Kiitos
-Kiitos
Hän on puhunut.
No enemmän me ilahdutaan, että siellä käy porukkaa. :) Loppupeleissä se on kaikkein eniten oman tunnon kysymys. Jos huomaat hengailevasi siellä aidosti säännöllisesti, eli esim enemmän kuin kerran kuussa, niin voisi harkita maksavansa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
No niin. Mä tuun huomenna viimeistään kahdeltatoista (12.00) kertsille.
Tervetuloa!
Tervetuloa!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
pistän kaikkee randomii ny kantoon joo, kuten asioita joita ois voinu muistaa aikaa sitten.
- GreenMeanie
Mä tuun kans siihen 12, voisin proksyttää iruskia ja pikemenei ennenku rupeen taas vääntää niit pirun keihäit.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hyvä, mä tuun kans 12 kertsille, ja tuon mukana Tampere/Lempäälä alueen pelaajan katteleen ja pelaileen Merkeillään.
Hmm.. näkyy tulevan hyvin jengii, saiskohan jonkun vaikka 4pelaajan pelin tai jtms aikaan.
Hmm.. näkyy tulevan hyvin jengii, saiskohan jonkun vaikka 4pelaajan pelin tai jtms aikaan.
-
Der Dexter
4 pelaajan pelit tuppaa viemään koko päivän yleensä, ja keskimäärin antoisampaa on pelata 1-2 normipeliä enempi, ainakin näin vanhan pelajan silmistä. Toki olen itte noita menneinä vuosina pelaillu, jota kaikki ei oo tehny, mutta ne syö aikaa, paljon...
No hemmetti, näillä näkymin mäkin voisin sitten tulla ulkoiluttamaan mun vihaisia haltioita! Tähtään kans siihen kahteentoista notta pääsis samalla ovenavauksella ja muuten mulla on petskules:n numero nii soitan siihen jos en pääse sisään :) Näkyillään!
Hän on puhunut.
Tulen ehkä illalla. varmaan 6-7 maissa jos edes pääsen.
Noniin näköjään meikälle ilmeni perhevelvollisia nakkeja. Hyvä juttu on se että nekin on PK seudulla joten pääsen edelleen tulemaan. Huono juttu on se että joudun pakkaa kamat ja menee jo klo. 1600 jälkeen.
Hän on puhunut.
mul vähän sama.Hilarius kirjoitti:Tulen ehkä illalla. varmaan 6-7 maissa jos edes pääsen.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
onneks ei ees väsytä, mutta silti meni unet puoltoista tuntii pitkäks... no, lähden joka tapauksessa piipertämään siihen suuntaan, katotaan miten kauan menee sunnuntaiaikatauluilla...
- Ihme_apina
Olli rupee reenaa eMorvana matsia (eDennyllä?) oikeen kunnolla, jos vaikka käy niin et Mikko pitää parittaa jotain muuta vastaan :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mä en oo tulossa huomenna, vaan katon lätkää. Jos jollakulla on kiinnostusta, niin saa hakea avaimet Ruoholahdesta (tai luottaa Teroon).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jos muita tulee, niin mäkin. Neljän-viiden aikaan ehdin paikalle.
Lätkä on paska laji. Ja sitä voinee seurata ainakin radiosta paikan päällä. Vois sitä varmaan streamata jostain vehkeestä, jos joku tuo.
Lätkä on paska laji. Ja sitä voinee seurata ainakin radiosta paikan päällä. Vois sitä varmaan streamata jostain vehkeestä, jos joku tuo.
Mä ajattelin tulla paikalle tuttuun tapaan jossain viiden ja kuuden välillä.
Juuri saamani tiedon mukaan se askarteluhuone (aka jääkaappi ja radio) on lukossa ja lukko hajonnut. Eli voi olla että sinne ei ole pääsyä.
Pelihuone käytössä normaalisti.
Pelihuone käytössä normaalisti.