Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mä tuun pGrisselin ja salama-ponien kanssa mestoille jossain puoli kuuden aikaan.
Yritän 17.30->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
haaveet kaatuu ja suunnitelmat muuttuu, jään taas pois...
Aliquando Insanire Iucundum Est
En pääse tänä torstaina kertsille, koska firman kesäjuhlat.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä oon paikalla ja ovet auki jostain viidestä-puol kuudesta, mut joutunen keskittymään wotr-kampanjan päätökseen.petskules kirjoitti:En pääse tänä torstaina kertsille, koska firman kesäjuhlat.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mulla olis taas saumoja tulla morjensamaan meininkejä siinä klo 1500 jälkeen. Voisin tulla jos on jengiä paikalla.
Hän on puhunut.
- GreenMeanie
Voisinko mä hakea vaikka avaimet pois jostain, että pääsis alottamaan aikasemmin?
Oisko mulle aikasemmin ees vastuksia?
Oisko mulle aikasemmin ees vastuksia?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
No mä ainakin oon vapaana koko päivän, ihan mielelläni tulisin aikasemminki ku viiden jälkeen.
- GreenMeanie
Kun aamulla lueskelette sotavasaraa, ottakaa avaimet messiin töihin mennessä, palaan asiaan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Multa voi ainakin hakea avaimet, jos jaksaa city centerin kautta hilpasta. Rautatientorin tai forumin nurkalta tai jostain onnistuu. Onhan se toki aika syrjässä, mut ei kaikkea voi saada.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Oisko vaikka kahelta siellä? Nappaan matkal Terpalta avaimet ja soittelen siit.Drakthar kirjoitti:No mä ainakin oon vapaana koko päivän, ihan mielelläni tulisin aikasemminki ku viiden jälkeen.
Joo enköhän mä kaheks torstaina ehi ihan hyvin.
-
Der Dexter
mää tuun mestoille kans kaheks sitten, kun kerrankin ei tule työt tielle...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä tuun kans jossain siin kolmen maissa moikkailee! Haluuks joku jo kahelta paikalle menevistä vipata YVnä numeronsa niin ei tarvitse sitten paahtua ovien ulkopuolella helteessä... Koska kaikkihan tietävät että ulkona oleskelu silloin kun on jotain säätä on ihan perseestä.
Hän on puhunut.
Jos töiden kanssa ei tule yllätyksiä, niin voisin ehtiä paikalle noin 15:30.
Saisko YV:llä numeron mistä huhuilla oven avausta sit?
Saisko YV:llä numeron mistä huhuilla oven avausta sit?
Mä tuun paikalle jossain viiden ja kuuden välillä
- GreenMeanie
Bussissa, vartin päästä paikalla.
Pelataan huomenna kertsillä HP:n kanssa neljästä eteenpäin. Saa muutkin tulla, jos nappaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Mie tuun kanssa hengaamaan huomenna 16 eteenpäin. Että pelaajia riittää.