WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Mutta: Muoviset Battlegrouppiboksit! Yenihintojen perusteella samanhintasia kuin nykyiset, ja noissa varmaan tulee ne uudet 2010-versiot "boksicastereistakin" joista oli kuvia jo alkuvuodesta. Tosin itse casterit pysynevät metallifiguina.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
- Kaapelikala
Mjaa. Vähän on vaikea saada uusia pelaajia houkutuksella "Nomutku tällä voi myös hiljentää kitisevän pelikaverin"... Sinänsä odotettavissa ollut ratkaisu. Jään odottamaan tietoa käsi- ja pääkokoonpanoista.Pariah kirjoitti:Mutta: Muoviset Battlegrouppiboksit!
Tuo nihilatorkessu näyttää vähän Venethraxilta, joka näyttää Vladilta, joka näyttää Tarzanilta. Me not lieks.
- Kaapelikala
Miten paljon (ja missä ja ketkä) on Suomessa Press Gangereita?
Minä olen. Kyselin kuukaus-pari takaperin EU:n Quartermasterilta, että montako PG:eitä on Suomessa, ja sain vastaukseksi 4. En tosin tiedä sisältääkö tuo esim. minut ja osa heidän listoillaan on varmaan aika epäaktiivisia.Kaapelikala kirjoitti:Miten paljon (ja missä ja ketkä) on Suomessa Press Gangereita?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "

http://privateerpress.com/warmachine/ga ... attlegroup

Nyt sekin varmistettu että nuo Battlegroupit tulevat olemaan kokonaan muovisia, myös casterit. Jokin tuossa Deneghran kypärässä edelleen kalvaa, mutta selvästi nätimpi kuin nykyiset variantit.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Ihan komeeta jälkee castereissa, paitsi dennyssä. Jakitkin on siistei, etenkin cygnarin ja menothin.
Mutta en oo kyl hirveen fiiliksissä tosta muovista muuten. Ei hirveesti vakuuttanut ainakaan toi helljack paketti, vaikka se tulikin magnetoitua.
-Matias
Mutta en oo kyl hirveen fiiliksissä tosta muovista muuten. Ei hirveesti vakuuttanut ainakaan toi helljack paketti, vaikka se tulikin magnetoitua.
-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-
Der Dexter
Nickki Teräratas, tuolta varkauden suunnalta ainaski, mutta veikkaan että perhe ja varkauden pienet figupiirit pitävät meille muille vähän pienempää profiilia.TheEmu kirjoitti:Minä olen. Kyselin kuukaus-pari takaperin EU:n Quartermasterilta, että montako PG:eitä on Suomessa, ja sain vastaukseksi 4. En tosin tiedä sisältääkö tuo esim. minut ja osa heidän listoillaan on varmaan aika epäaktiivisia.Kaapelikala kirjoitti:Miten paljon (ja missä ja ketkä) on Suomessa Press Gangereita?
lisäksi joku muukin idästä vissiin oli PG, anaskin jotain moista luulin kuulleeni joskus.
olisikohan sitten PK:n ihmisistä joku, ainakin nimeksi, tai sitten varmaan Emppu sielt turkusen suunnalta, muistaakseni edelliset turun turneet oli virallisia mk1 aikaan, kun emppu nitä pyöritti.
itse kanssa ajattelin, että pitäisikö moiseksi ryhtyä, etenkin kun on oikeasti olemassa sen 2-3 battleboxia melkeen maaleissa, ja useampi armeija. tiedä maksaako vaivaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- The Captain
- Valvoja
Kyse lienee enemmänkin siitä, tekeekö PG:n hommia vai ei, kuin siitä, löytyykö siihen tarkoitukseen sopiva figuvalikoima.Der Dexter kirjoitti: itse kanssa ajattelin, että pitäisikö moiseksi ryhtyä, etenkin kun on oikeasti olemassa sen 2-3 battleboxia melkeen maaleissa, ja useampi armeija. tiedä maksaako vaivaa...
Minä kun olen demotellut Masiinaa nyt parillakin paikkakunnalla, niin olen harkinnut PG:ksi hakemista, mutta kun tarvitsisi se toinen virallinen battlegrouppikin maalata, vaikka ihan hyvin on merirosvoillakin demotus onnistunut. Ihme byrokratiaa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Der Dexter
meikäläinen kun ei tuota demottamista niin harrasta, mutta voisi turnaustoimintaa piristää kun oisi virallisia mokomia, ainaskin virallisilta osin.
itselläkin kun löytyy 2 armeijalle se laatikko, ja 4 vastaavat napit, niin onnaisi helposti tuo virallinen puoli siinä.
ja saattaisi moisesta jopa jotain hyötyäkin olla, eikä vaan velvollisuutta.
itselläkin kun löytyy 2 armeijalle se laatikko, ja 4 vastaavat napit, niin onnaisi helposti tuo virallinen puoli siinä.
ja saattaisi moisesta jopa jotain hyötyäkin olla, eikä vaan velvollisuutta.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Hieno juttu Teemu, et oot Press gangeriksi ruvennut. Teikäläisellä selkeesti on jopa tuoreita näyttöjä, että saat aikaan kansalle lisää pelaamismahdollisuuksia, joten hyvä hyvä!
Janne (Teräratas) on tosiaan käytännössä ainoa PG, joka tänä meikäläisen kolmen vuoden harrastusaikana on tapahtumia järjestellyt ja nyt viime aikoina sielläkin suunnalla ollut muita kiireitä. No ehkäpä mies taas Ropeconissa nähdään.
Eipä varmaan missään piireissä ole liikaa ihmisiä, jotka itse tapahtumia ja muita järkkäävät/ideoivat. Ainakaan meikäläinen ei pahitteeksi pistäisi, jos pk-seudultakin löytyisi joku aktiivinen PG ja mä voisin olla vaikkapa ihan vaan pelaajana ja osallistujana.
EDIT: Osaako joku (Teemu?) sanoa, että mitä varsinaista hyötyä tuosta PG-jäsenyydestä on turnauksiin osallistujille? Tai siis siitä, että turnaus on "virallinen"? Mä oon antanut itseni ymmärtää tuon PG-jäsenyyden olevan ehkä enemmän jonkinmoinen palkitsemistapa peliä tukeville (demot, turnaukset sun muut järkkäilyt).
Janne (Teräratas) on tosiaan käytännössä ainoa PG, joka tänä meikäläisen kolmen vuoden harrastusaikana on tapahtumia järjestellyt ja nyt viime aikoina sielläkin suunnalla ollut muita kiireitä. No ehkäpä mies taas Ropeconissa nähdään.
Eipä varmaan missään piireissä ole liikaa ihmisiä, jotka itse tapahtumia ja muita järkkäävät/ideoivat. Ainakaan meikäläinen ei pahitteeksi pistäisi, jos pk-seudultakin löytyisi joku aktiivinen PG ja mä voisin olla vaikkapa ihan vaan pelaajana ja osallistujana.
EDIT: Osaako joku (Teemu?) sanoa, että mitä varsinaista hyötyä tuosta PG-jäsenyydestä on turnauksiin osallistujille? Tai siis siitä, että turnaus on "virallinen"? Mä oon antanut itseni ymmärtää tuon PG-jäsenyyden olevan ehkä enemmän jonkinmoinen palkitsemistapa peliä tukeville (demot, turnaukset sun muut järkkäilyt).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
PG saa tilattua PPltä turnaussupporttia, eli lähinnä palkintoja. Esim TSOn kolmen parhaan diplomit oli PPn virallisia (kehykset tosin ostettiin vielä itse). Lisäksi mahdollisuutena oli kolikkopalkinto (mestareiden turneessa jaettiin viime vuonna näitä, maksoi järkkääjille muutaman kympin) tai sitten ihan Steamroller-pokaalit (aika pienet, ja aika suolainen, $80, hintalappu, joten päätettiin jättää väliin tällä kertaa). Lisäksi olen käsittänyt, että PPn virallisten liigojen vetämiseen (Shattered Grounds: Nightfall ja Blasted Heath esim) tarvitsee PGn, mutta tekin kerran pelasitte pk-seudulla, niin en ole enää varma. PG:nä voi myös helposti tilata Quick Start -sääntöjä yms roinaa, joka helpottaa demotukseen.Celebdae kirjoitti:EDIT: Osaako joku (Teemu?) sanoa, että mitä varsinaista hyötyä tuosta PG-jäsenyydestä on turnauksiin osallistujille? Tai siis siitä, että turnaus on "virallinen"? Mä oon antanut itseni ymmärtää tuon PG-jäsenyyden olevan ehkä enemmän jonkinmoinen palkitsemistapa peliä tukeville (demot, turnaukset sun muut järkkäilyt).
Suurin syy, miksi itse liityin PG:ksi oli, että PG saa demotuksesta, liigojen ja turnausten vetämisestä pienen korvauksen (PPn figuina tietty). Ei mitään hirvittävän suurta, mutta kiva saada edes pieni korvaus työstä joka tulis muutenkin tehtyä.
Lisäksi PG:eillä on oma alafoorumi PPn foorumilla, joten sitä kautta välillä heruu vähän "sisäpiirin tietoa", mutta aika harvakseltaan. PG:t on myös aina kutsuttu PPn työntekijöiden omaan, Privateer Press Invitational -tapahtumaan (joka tietty järjestetään jenkeissä...).
Kyselin itsekin EUn Quartermasterilta tapahtumien virallisuudesta (esim. PPn foorumeilla tapahtumat jaetaan 'Official' ja 'Unofficial' eventteihin), ja sain tällaisen vastauksen:
Oma neuvoni, kannattaako PGksi ryhtyä on, että jos jo muutenkin järjestää tapahtumia, niin ehdottomasti joo, mutta muuten ei välttämättä.An "Official" event is any event run using Privateer press event format (Steamroller tournament, Shattered Grounds league, Starter box set Demos). Other events can be given "official" status with approval from myself or another PP staff member. In a nut shell however, the "official" status is not that big of a deal, as long as the events you run draw the local players together so that everyone has fun, that's the main goal.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mikäli PK tässä Puolenkuun Pelit, niin vastaus on ei. Kauppiaat eivät voi Press Gangereiksi ryhtyä. Kaupat voivat kyllä rekisteröityä PP:n sivuilla, jolloin eventtejä saa sillekin foorumille näkyviin jos niin mielii. Nightfall ei vaatinut PG:ia. Riitti kun pisti taalaa tiskiin kamppispakettien hinnan verran.Der Dexter kirjoitti:olisikohan sitten PK:n ihmisistä joku, ainakin nimeksi, tai sitten varmaan Emppu sielt turkusen suunnalta, muistaakseni edelliset turun turneet oli virallisia mk1 aikaan, kun emppu nitä pyöritti.
- Kaapelikala
Melkolailla varmasti nuo uudet beastit Hordesin puolella ovat metallikittejä. Tämmöistä päättelyä tein Legioonan Ravagore & Scytheanista. Scythean julkaistaan heinäkuussa ja Ravagore syyskuussa.
Juuh taitaa PP:kin harkita vähän hillitymmin muovikittejä siihen asti kunnes saavat tuotantolaitokset niillekin ihan jenkkien puolelle. Legionan noissa pedoissakin on vaan ollut vähän laiska skulptaaja kun tosiaan ottanut C-rexin torson käyttöön, ja loi siten illuusion että saattaisi olla samasta kitistä.Kaapelikala kirjoitti:Melkolailla varmasti nuo uudet beastit Hordesin puolella ovat metallikittejä. Tämmöistä päättelyä tein Legioonan Ravagore & Scytheanista. Scythean julkaistaan heinäkuussa ja Ravagore syyskuussa.
Juu, jos katsoo hintoja niin olisi hämmentävää että Ravagore olisi toisiksi kallein peto koko legioonassa, kallein FA: U peto. Kummasti tuo tulihönkimökylä tuo hintaa, jos miettii että Scythean hervottomine viikatteineen on taas budjettivalinta :P
Mutta... vissiin peikot ja skorne oli ainoat faktiot jotka sai kevyitä petoja. Circleä nyt ei kauheasti naurata vain neljällä light warbeastilla.
Mutta... vissiin peikot ja skorne oli ainoat faktiot jotka sai kevyitä petoja. Circleä nyt ei kauheasti naurata vain neljällä light warbeastilla.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Saihan Legioonakin niitä pieniä tulipalloja räkiviä.Pseudok kirjoitti:Juu, jos katsoo hintoja niin olisi hämmentävää että Ravagore olisi toisiksi kallein peto koko legioonassa, kallein FA: U peto. Kummasti tuo tulihönkimökylä tuo hintaa, jos miettii että Scythean hervottomine viikatteineen on taas budjettivalinta :P
Mutku ovat lessereitä, eli pienellä basella, niin voisi ajatella että ne vievät julkaisupaikan joltain soololta tai unit attachmentilta kun eivät oikeita ja kunnollisia petoja ole.Houndi kirjoitti:Saihan Legioonakin niitä pieniä tulipalloja räkiviä.Pseudok kirjoitti:Juu, jos katsoo hintoja niin olisi hämmentävää että Ravagore olisi toisiksi kallein peto koko legioonassa, kallein FA: U peto. Kummasti tuo tulihönkimökylä tuo hintaa, jos miettii että Scythean hervottomine viikatteineen on taas budjettivalinta :P
Mutta toivon kyllä että faktiot saisivat kolme petojulkaisua per nenä. Mutta valmistaudun pettymään :/
In the heat of the blight/

Mjooh, onhan se komia.
E: Se että miten se sopii muihin trolleihin on vähän auki. Pukeutuu paremmin ja teknologia on kehittyneempää.
Päivitys Steamroller 2010 -turnauspakettiin on ilmestynyt:
http://privateerpress.com/revised-stea ... -available
Isoimpia muutoksia on kaiketi 8"/12" deployment zonet vanhojen 10"/10" zonejen tilalle ja skenaariopisteiden saaminen ensimmäisen pelaajan tokalla vuorolla.
http://privateerpress.com/revised-stea ... -available
Isoimpia muutoksia on kaiketi 8"/12" deployment zonet vanhojen 10"/10" zonejen tilalle ja skenaariopisteiden saaminen ensimmäisen pelaajan tokalla vuorolla.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ihan mielenkiintosia muutoksia, saapi nähdä miten tuo deploymenttialueen muutos toimii esim. Searforgen kanssa. 16" päähän reunasta deployaaminen saattaa olla aika ilkeää joissakin alueenhallinta-skenaarioissa.TheEmu kirjoitti:Päivitys Steamroller 2010 -turnauspakettiin on ilmestynyt:
http://privateerpress.com/revised-steam ... -available