Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mä tuun torstaina joskus puol viiden aikaan. Tarkoitus ois mm. näyttää miten borken eMorvahnan tier lista on. Siinä on mm. Ravagereja ja wolf ridereita.
H-P on uhannut että se tulee taas hakemaan multa avaimet aikaisemmin, joten voi olla että puolen päivän aikaan tai iltapäivällä pääsis jo pelailemaan. H-P tarkentanee.
H-P on uhannut että se tulee taas hakemaan multa avaimet aikaisemmin, joten voi olla että puolen päivän aikaan tai iltapäivällä pääsis jo pelailemaan. H-P tarkentanee.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Joo. Vastustajia kaivataan, enköhän mä taas vois koittaa yhen ja kahden välillä olee siellä jos vapaaehtosia löytyy.petskules kirjoitti: H-P on uhannut että se tulee taas hakemaan multa avaimet aikaisemmin, joten voi olla että puolen päivän aikaan tai iltapäivällä pääsis jo pelailemaan. H-P tarkentanee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä voisin toki taas tulla ottamaan sioilta pataan joskus vähän kahen jälkeen.
Mä saatan tulla käväsemään, mut pitää ehtiä futismatsiin illaksi. Niinpä mainostetaan jo etukäteen, et viikonloppuna esim. lauantaina klo 16-> ois meikäläinen peleistä kiinnostunut.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
nyt viikonloppuna voisin kyl tulla pelaileens, kun oon kerranki vapaalla eikä mitään suunnitelmia näköpiirissä, eli oon messissä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
Ja torstaina oon kahteen töissä, ja jos ei mitään kummia tapahdu, lähen siitä suoraan sitten liikkeelle, joten jossain kolmen paikkeille menee mulla, ja nyt onkin sitten megalistoja rakenneltu...
Tulen ehkä 19 aikoihin pelaamaan yhen jos kerkeän tahi jaksan. Aiemmin jos mahdollista.
Yritän ehtiä joskus kuuden aikaan, mutta saa nähdä miten pitkään menee töissä.
-
Der Dexter
Hp, vauhdilla perille, olen matkalla, livistin töistä aikasemmin...
- GreenMeanie
Lähetään täs Tatun kaa steissilt kerhoilee. Eli koht ovet auki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Niin Tatu oliko klo 16 lauantaina ok? Muutkin toki tervetulleita.
PS. Tylsä futismatsi päättyi 6-0.
-
Der Dexter
lauantaina joo melkee aika kun aika, 16 sopii mainiosti, ehtiipähän heräillä rauhassa...
Hyvä juttu! Mä saatan selvitä jonkun verran aiemminkin mestoille, mut soittelen jos näin käy.Der Dexter kirjoitti:lauantaina joo melkee aika kun aika, 16 sopii mainiosti, ehtiipähän heräillä rauhassa...
Seison korjattuna, futismatsissa voi olla näköjään myös kiinnostavaa. :)Celebdae kirjoitti:PS. Tylsä futismatsi päättyi 6-0.
Hienoa, että peliä on tarjolla useamminkin kuin vain torstaisin! Itse en tosin pääse nyt lauantaina.
Pitäisikö muuten kerholle hankkia oma puhelin, johon olisi sitten helppo soittaa sen sijaan, että tarvitsee metsästää sitä joka sattuu olemaan kerholla?
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Tätä on mietitty. Puhelin löytyisi kyllä joltain kotoa ilmaiseksi ja liittymä, johon pääasiassa vastaanotetaan puheluita maksaa alle euron kuussa. Tämä on tyssännyt lähinnä saamattomuuteen ja unohtamiseen.Chade kirjoitti:Pitäisikö muuten kerholle hankkia oma puhelin, johon olisi sitten helppo soittaa sen sijaan, että tarvitsee metsästää sitä joka sattuu olemaan kerholla?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
kävin anastamassa auton ittelle käyttöön, että olen melko nopeasti valmiudessa sitten, ja toki kyytiäkin on mahis tarjota.
Pakkaan ittellee matkaan useamman armeijan, jotta voi sit miettiä että minkä matsin siellä pelaa...
Pakkaan ittellee matkaan useamman armeijan, jotta voi sit miettiä että minkä matsin siellä pelaa...
Mä tuun laCelebdae kirjoitti:Niin Tatu oliko klo 16 lauantaina ok? Muutkin toki tervetulleita.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mäki voisin tulla tänään, jos vaikka sais pelata omillaki ukoilla.
-
Der Dexter
-
Der Dexter
onkos huomenna kansaa pelailemassa, vai onko kaikki siirtynyt jussin viettoon jo?