Kyllä sieltä pelin saa aikaa ku näin paljon on väkee tulossa.demel kirjoitti:Saisko huomiseksi peliseuraa , ku haluais kokeilla tulevaan turnaukseen Joutsenistoa. Ajallisesti olen vapaa tulemaan mihinaikaan tahansa.
Paikalle saapunen vähän enne 5
Kyllä sieltä pelin saa aikaa ku näin paljon on väkee tulossa.demel kirjoitti:Saisko huomiseksi peliseuraa , ku haluais kokeilla tulevaan turnaukseen Joutsenistoa. Ajallisesti olen vapaa tulemaan mihinaikaan tahansa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
juu pääsin jonon ohi sisään ku ilmotin terolle et missas mun ilmon. Laita viestiä kun tiedät aikaa keskiviikolle.Der Dexter kirjoitti:nyt ois conissa lissää tilaa, niin varmaan mahtuu mukaan kekkereihin...
Ke voisin ehkä pelailla, pitäis vaan laittaa conilistoihin meneviä nappeja kasaan, niin katotaan ehtiikö pelata viikolla torstain lisäksi kui paljo, mutta palailen tän tiimoilta viel
Joku jo lupautui avaamaan oven, mutta pystyisikö joku pakkaamaan masiinaturnausten kamat ennen neljää. Ne lienee Mastersin jäljiltä suurimmaksi osaksi jo niissä kahdessa laatikossa, mutta jos pystyisi varmistamaan ja lisäämään sinne kaiken mikä puuttuu, sekä merkitsemään laatikot selkeästi esim "Ropecon WM/H" tunnistein niin olisi ihquu ja fantsuu.Conin logistiikkatiimi kirjoitti:Conin logistiikalle sopisi parhaiten nouto torstaina neljän hujakoilla, saataisko me valtaosa asioista pakattua ja merkattua siihen mennessä (+ ovi auki)? Mie voin to-illasta tai aikaisein perjantai aamuna poimia loput laatikot/nyssäkät mukaani ja toimittaa paikanpäälle.
nice2beatU kirjoitti:Der Dexter kirjoitti: Laita viestiä kun tiedät aikaa keskiviikolle.
asia selvä.Der Dexter kirjoitti:nice2beatU kirjoitti:Der Dexter kirjoitti: Laita viestiä kun tiedät aikaa keskiviikolle.
jätän tältä päivältä väliin, kiitos FedExin töppäilyn, menee figujen valmistelut ihan viime metreille, niin vietän tän illan askartelupöydän ääressä...
Kävin kämpällä hakemassa figut ja nyt matkalla kohti Herrain Pelailu Klubia, nappaan jotain sapuskaa vaan matkalta mutta yhdeltä varmasti paikalla!Der Dexter kirjoitti:yövuoro, joten kohtuu aikaseen voin alotella, vaikka puolilta päivin jos vastusta on hereillä, tai jarkko on saanut 2. aamupalan syötyä...