"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja syrja »

Gerazu kirjoitti:Mites Villet ja Jarkko, pitäskö joku viikonloppu pitää turnausvalmistujaispelit?
Mulla alkaa näyttämään siltä et homma peruuntuu töiden takia (perse!). Mutta jos näin käy niin menette sitten hakemaan kunniaa ilman mua. Antilta odotan pelkästään turnaus voittoa! Sen verran nyt pitää vähintäänkin edelliseen parantaa, eiköstä vaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:
Gerazu kirjoitti:Mites Villet ja Jarkko, pitäskö joku viikonloppu pitää turnausvalmistujaispelit?
Mulla alkaa näyttämään siltä et homma peruuntuu töiden takia (perse!). Mutta jos näin käy niin menette sitten hakemaan kunniaa ilman mua. Antilta odotan pelkästään turnaus voittoa! Sen verran nyt pitää vähintäänkin edelliseen parantaa, eiköstä vaan.
Joo vähintään ;)
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jos Antilta odotetaan turnaus voittoa niin, minun kai pitäisi silloin ottaa murskaava turnausvoitto. Lähinnä tuo sillä että pieksin Anttia testipelissä mennen tullen, Antti korjatkoon jos on erilainen näkemys. Antin kanssa siinä pelin aikana/jälkeen katselimme ironblasterin grape shottia, onko tosiaan näin että laite ampuu artillery nopan verran S10 hittejä 12" säteellä? Itse sen ainakin tuollaiseksi tulkitsin mutta jotain on silti voinut jäädä huomaamatta. Kait jarkko lähtee kouluttamaan meitä omalla Delffi listallaan jos ei itse turnaukseen pääse osallistumaan?

Sitten liigaan, tosiaan pahalta näyttää tuo minun mahdollinen tippuminen tässä liigassa. Olisi vain pitänyt pelata paremmin niin oltaisiin jatkossa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Runt kirjoitti:Jos Antilta odotetaan turnaus voittoa niin, minun kai pitäisi silloin ottaa murskaava turnausvoitto. Lähinnä tuo sillä että pieksin Anttia testipelissä mennen tullen, Antti korjatkoon jos on erilainen näkemys. Antin kanssa siinä pelin aikana/jälkeen katselimme ironblasterin grape shottia, onko tosiaan näin että laite ampuu artillery nopan verran S10 hittejä 12" säteellä? Itse sen ainakin tuollaiseksi tulkitsin mutta jotain on silti voinut jäädä huomaamatta. Kait jarkko lähtee kouluttamaan meitä omalla Delffi listallaan jos ei itse turnaukseen pääse osallistumaan?
Kaipa sää pieksit, mutta mistä se johtuu oli sitten oma numeronsa...
syrja

Kyllä se selvästi kirjassa niin seisoo, et s10 grapeshot. Että kyllä. Hittolainen sehän on vielä kovempi kuin mitä aiemmin pitänyt.
Reenipelit on reenipelejä. Ja taitaa Antilla olla hieman muokattu lista. Sillä on salainen lista-apuri joka auttoi turnauksessakin 2 sijalle :)

Mutta jos sopiva ajankohta tulee niin voin kyl tul pelailemaan...kouluttamisesta en sitten tiedä.

Niin ja ville, kun päivität tulos ja pelilistaa niin lisää pelattuihin pelihin se Delf vs TK
Runt

Pelitulos lisätty. Mahtaako ketään tietää miten tuossa Tomin ja Henkan pelissä oikein kävi? Itse odotan jännityksellä tuloksen kuulemista.

Tuo grape shotti on totaalista myrkkyä kyllä minun peltiarmeijalleni, ei voi muuta todeta. Vaikka tämä nyt on liiga ketju niin heitetään kuitenkin tuo oma mahdollinen turneelista luettavaksi ja arvosteltavaksi. Onhan tämä kuitenkin porilaisten FaBa keskustelualue samalla.

Lista nro.63

LORD
Battle Wizard Lord 294.pts
-4.lvl, Talisman ofPresevation, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light

Grand Master 259.pts
-Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, The Other Tricksters Shard

HEROES
BSB 163.pts
-Great Weapon, Full plate armour, Barding Warhorse, The White Cloak of Ulric = -1 Hit enemy models whit b2b, ja sitten sai jotain plussia ja wardeja vielä päälle.

Warrior Priest 119.pts
-Barded Warhorse, Heavy armor, Shield, Dawnstone, Bittin Blade, Ironcurse Icon

CORE
17*Knightly Orders (IC) 470.pts
-Full Command, Standard of discline

10*Grossbowmen 90.pts

10*Grossbowmen 90.pts

SPECIAL
2xCannon 240.pts

3*Demigryph Knight 174.pts

RARE
Steam Tank 250.pts

Steam Tank 250.pts

2399.pts
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Ei oo tietoo. Mä luulin et sul ois siihen peliin joku live seuranta menos.
Edelleen vaikee kommentoida listaa, kun ei tunne nyky empiree ja ei tiedä mihin kaikkeen niil olis mahdollisuudet. Mutta muutama tarkentava kysymys ja huomio tms:
- kaikki charakterit vissiin samaan ritarikoriin? Mikäs muodostelma 5, 6 vai 7 riveis?
- Mitä runefang teki? rr savet vai?
- Bsb:n viitta? onko minkä hintanen? Saisko jotain parempaa suojaa, vai mitä plussaa/wardia anto myös? Hietät kuitenkin lightistä -1 to hittiä.
- Todennäköisesti death lore on turneessa pop. Jolloin sun herot on pulassa. Samoin jos aurinko tms iskee kunnolla tuohon deathstariin niin olet melkein hävinnyt pelin. Et tutustu huolella eriloreihin ja mieti mitkä on pahimmat.
- Huomioitko et other trikster vaikuttaa myös omiin jos heittelet papilta wardia.
- Tankit vissiin suojaa ritarien kylkiä?
- Tuo ritarien lippu. Tarviitko +1 ld, kun 9:n rerollattava 3d6 heitto. Mitäs kivaa empiren omissa lipuissa oli? Tai miten ois ranger standard? Et halua yhtään dangerous 1 heittoa tuohon porukkaan. Ja voit aloittaa pelin jonkun metsän suojasta.

Mutta mutta vaikee kyl sanoo. Ite kun en nyt osaa sanoa/ajatella et miten tuolla jutulla pelais tai mikä ajatus sulla on lähteä eteenpäin?
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Elikkä Bretonnia vs Tomb Kings kaatui odotetusti Brettien tappioon, ei "Tomistyle", vaan 8-12. Eli mua ei jatkossa nähdä.

Lyhyesti pelistä. TK maagi räjäyttää itsesä ensimmäisellä kierroksella jättäen magian mun haltuuni(ei paljoa lohduttanut kun en saanut Dewellers Belowia uppoamaan vaikka yrityksiä oli 2, vai oliko kolmaskin?) lukuun ottamatta Casketteja, joiden ainoa panos pelissä oli 6 Realmia ja 1-2 Erranttia. Taistelut oli vähäisiä enen mun 3-4 kierrosta. Meillä oli haaste pyörimässä lähes puoli peliä Prinssin ja Realm champan välillä kun kumpikaan ei saanut haavoja sisään(ritarilla S3 T7, siinä syy), mutta Necroteck Knightit ja niiden ratsut saikun saikin toisella kierroksellaan 4 ritaria pois aloittaen mun alamäkeni.

Kummankaan katapultit ei toimineet, Hekka menetti omansa 3 kierroksen alussa ja oli saanut sisään 1 haavan aiheuttamatta paniikkia, trebut osuivat 2 kertaa aiheuttaen NKn kolme haavaa, mistä 1 oli keski reiän(ei en unohtanut multiple woundia, heitin 1n) toisella kerralla to wound heitto oli 1, muuten ampuivat koko pelin ohi.

Pelissä nähtiin myös kuinka Errantit+BSB juoksevat harvan metsän läpi rynnäköidessään NKn kylkeen ja epäonnistuen kolmessa dangerous terrain testissä ja sitä seuranneessa Paniikissa.(eli mulle kävi kuin hapidille edellisessä liiga pelissämme erona että mulla oli Ld 8) Pysyivät sentään edes pelissä.

Omia kommentteja: Unohdetaan 3d6 ja isoin pois, subborn ja steadfast. Unbreacable on mun uusi inhokkini break testeissä... Ei siitä ole iloa että muutama hajoaa kun multa menee peitset rikki seruraavaan kierrokseen. Nopat pyöri tai ei pyörineet kummallakaan vuorotellen tai samaan aikaan.
Ei kai Tomi nyt oikeesti voita ;)
Reilu kerho... menit sitten manaamaan :P
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

syrja kirjoitti:Ei oo tietoo. Mä luulin et sul ois siihen peliin joku live seuranta menos. Puhelimitse kyselivät saako 2-4 miscast tuloksen wardin jos velho heittää 1-3 tuloksen, samalla kysyin kumman maagi lähti kentältä.
Edelleen vaikee kommentoida listaa, kun ei tunne nyky empiree ja ei tiedä mihin kaikkeen niil olis mahdollisuudet. Mutta muutama tarkentava kysymys ja huomio tms:
- kaikki charakterit vissiin samaan ritarikoriin? Mikäs muodostelma 5, 6 vai 7 riveis? 7 leveänä, tilanteesta riippuen voidaan vetää myös 5 leveäksi jolloin saadaan rankkeja. Iskuvoimaa haen 5 leveitä ritariboxeja vastaan tällä muodostelmalla.
- Mitä runefang teki? rr savet vai? woundaa automaattisesti ja no armour save, combottaa other tricksters shardin kanssa mukavasti. ASF loresta päälle niin haasteissa todella ylivertainen modeli. Tarvittaessa voidaan myös hakata perus panssariväkeä pois jolloin saadaan vastustajan rankit tippumaan. Brettjä vastaan näytti toimivan hyvin tämän päivän pelissä.
- Bsb:n viitta? onko minkä hintanen? 50.p ja -1 hittien lisäksi toi 5+ wardin ja 2+ wardi flaiming atackeja vastaan. Saisko jotain parempaa suojaa, vai mitä plussaa/wardia anto myös? Hietät kuitenkin lightistä -1 to hittiä. Ideana (oli) peluuttaa velhon ja grandmasterin vieressä jolloin oltaisiin saatu combateissa suojaa kolmelle tärkeälle characterille, loresta toinen -1 hittiin tai WS10 I10 pitäisi osumat loitolla näistä modeleista. Oman wardin re-rollia en vain aikaisemmin huomioinut. Nyt pitää miettiä tarkkaan uudelleen.
- Todennäköisesti death lore on turneessa pop. Jolloin sun herot on pulassa. Samoin jos aurinko tms iskee kunnolla tuohon deathstariin niin olet melkein hävinnyt pelin. Et tutustu huolella eriloreihin ja mieti mitkä on pahimmat. Loreja selailin mutten vakuuttunut Deathista vielläkään, tuntuu että tuo light on itselleni se tuttu ja turvallinen josta osaan ottaa kaiken hyödyn irti tilanteen mukaan. Myös tupla liikeen saan loresta tankeille, nyt kun 1SP=D6 liikettä niin päästään pitkiä chargeja vetämään ja heittelemään vastustajan pieniin ld yksikköihin terror testiä jonka jälkeen redireckkaus ja charge uuteen unittiin.
- Huomioitko et other trikster vaikuttaa myös omiin jos heittelet papilta wardia.
- Tankit vissiin suojaa ritarien kylkiä? Kyllä tämä oli ajatukseni, sekä tankit vetävät tykkitulta ja loitsuja puoleensa jolloin iskuvoimaa omaava ritariboxi pääsisi close combatteihin ehjempänä.
- Tuo ritarien lippu. Tarviitko +1 ld, kun 9:n rerollattava 3d6 heitto. Mitäs kivaa empiren omissa lipuissa oli? Tai miten ois ranger standard? Et halua yhtään dangerous 1 heittoa tuohon porukkaan. Ja voit aloittaa pelin jonkun metsän suojasta. BSB on ainoa listassani joka antaa 3D6 ja pienin pois heiton breik testeihin, eli en saa 3D6 heittoa muihin ld heittoihin. Toki listassa demit ovat oikeastaan ainoat jotka tästä hyötyvät. Tankit ei ota testejä sekä ritariboxi Grand Masterilla on ITP. Ritariboxilla en kuitenkaan halua breikata missään tilanteessa joten siksi tämä lippu. Steel Standart 35.p löytyisi kirjasta, ei miinusta bardingista ja chargessa ykköset saisin re-rollata. Tämä lippu oli harkinnassa mutta pisteitä ei vain irronnut, toinen vaihtoehto oli MR1 lippu.

Mutta mutta vaikee kyl sanoo. Ite kun en nyt osaa sanoa/ajatella et miten tuolla jutulla pelais tai mikä ajatus sulla on lähteä eteenpäin?
Ideana listassa tosiaankin on se että lyödään lujaa kolmen voimalla (Knighti boxi ja 2*Steam Tank). Myös Demigrhypt Knightit iskee kovaa vaikkakin 3 modelia on todella vähän, nämä kuitenkin ovat enemmän tukiyksikön roolissa ja uhrattavissa tarpeen tullen. Grossarit saattaa vaihtua viellä handgunnereihin, nämä suojelevat ensisijaisesti tykkejä. Tykeillä puolestaan ammutaan ensisijaisesti vastustajan sotakoneet pois, tai vaihtoehtoisesti Hydrad, Ironblasterit yms jotka ovat uhkana tankeille ja ritariboxille. Kaksi tykkiä kuulostaa hieman vähältä tähän hommaan mutta on hyvä huomioida että tankeista löytyy myös tykit, eli periaatteessa 4 cannonin voimin ollaan matkassa.

Depotus on suunniteltu: Ritarit ja tankit sivuille loren kantamalle, tykit grossari boxien väliin hyvälle line of sight alueelle. Demit sitten onkin hämytys/häirikkö yksikkö, jompaa kumpaa kylkeä tukemaan tai suojaamaan cannoneita. Taktikointiin ->Demeillä kuitenkin chargataan heti kun tilaisuus iskee, koska näin pieni unitti ottaa turpaansa jos joutuu chargen kohteeksi. Rynnäkössä saan usein hakattua combatresoa tarpeeksi pysyäkseni yhden combatin paikoillaan jolloin vastustaja ei pääse julistamaan chargea.

Pahin mahdollinen vastustaja on armeija jossa on perus ukkoa ja paljon kohtuullisella ld:llä varustettuna. Shadow lorea mietein alkuun mutta totetin lightin olevan helpomi/varmempi lore. Toivotaan että lista aukeaisi nyt paremmin.
Runt

Petskele, Tomi oli ujuttanut pelitulokset tuonne väliin enkä huomannut niitä kuin vasta nyt. Jiiihaa, pudotuspeleissä ollaan ehkäpä jopa hieman onnekkaastikkin.

Sarjataulukko
Dark Elf 4/58
Lizardmen 3/54
Tomb Kings 3/32
Empire 4/20
Bretonnia 4/16

Yksi peli pelaamatta, joka ratkaisee vastustajat pudotuspelien ensinmäiselle kierrokselle. Se mikä on varmaa tässä vaiheessa niin Empire ja TK eivät tule toisiaan kohtaamaan ensinmäisessä vaiheessa ainakaan. Nyt avaimet näyttävät olevan Antonin käsissä, teoriassa hän tulee valitsemaan vastustajansa pudotuspelien ensinmäiselle kierrokselle. Uskon että liskot saavat vaadittavat 4 pistettä passailemalla viimeisessä pelissä mikäli vain haluavat.
Toki jos harjoitus pelejä muistelee jossa TK pieksi liskoja niin uskon että näiden tilastojen valossa Henkka kohtaisi mieluusti liskot uudelleen pudotuspelien ensinmäisellä kierroksella Dellffien sijaan. Henkka siis tuskin säästelee paukkujaan viimeisessä pelissä, joten liian passiivinen ei Antonkaan saa olla viimeisessä pelissä.
syrja

Just, selvensi paljonkin. Toihan on aikas tiukka kenu! Ja hyvä itemi toi viittakin sitten on. Niin kenusi ld on vissiin 8? Eli sit toi ld lippu on jees. Mut toisaalta eipä sun tarvii kyllä ld heittoja heitellä (paitsi breikit) jos kerran on ItP.
Niin ja tolla lore juttulla tarkoitin, et huomioi mitä tulee sua vastaan. Light on varmasti tuohon hyvä ja sulle tuttu. Eli huomioit vaan mitä varoa mm deathin sniput ja muut no armor save loitsut.
Mutta tuo -1 to hit ei varmaan kertaanu(eli viitta ja loitsu ei taida tuoda -2 to hittiin). Eli 6 osuu kuitenkin. Mutta kuten tiedetään se on paha! Ja saathan sä ainakin velhosi suojaan. Tuolla heromäärällä sun on pakko heittää osa toiseen riviin. Jos pelaat 5 leveenä niin command vie 3 paikkaa. Jolloin sun ei tarvi etkä voikkaan laittaa kuin 2 heroo eteen. Loput 2 riviin jolloin niitä ei voi lyödä. Tietty make waylla saat niitä eteen compatissa mut ei sitä ole pakko tehdä. Kyllä se other trikster siellä voi olla. Laitat kenun kulmaan ja esim bsb:n tai minkä heron sit haluatkin niin keskelle. Ei sitten haittaa niiden wardi heittoja.
Mutta mutta lujaa ja nopeesti sun on mentävä päälle. Ongelmia tuo just isot jalkaväet. Toisaalta tankkien kanssa murjot niitä kyllä mukavasti. Mutta jos jämähdät niin sitten on äkkiä kavereita kyljissä. Tietty demit suojaa sit lisää.
Niin ja kyllähän kaiken maailman spessut tuo aina kaikkia ongelmia. Mut ei niihin oikeen voi varautuu. Mutta jos sulla on omasta mielestäsi sulle sopiva lista ja tietät miten sillä pelaat. Niin sitten on varmasti hyvä. Ja pärjää. Kuten aiemmin olen sanonut, niin on tärkeetä, että lista on itselle sopiva. Ei millään yyber copypaste listalla pärjää jos se ei sovi omaan tyyliin tai ei tiedä mitä sillä pitää tehdä.
ManAtArm kirjoitti:Elikkä Bretonnia vs Tomb Kings kaatui odotetusti Brettien tappioon, ei "Tomistyle", vaan 8-12. Eli mua ei jatkossa nähdä.

Omia kommentteja: Unohdetaan 3d6 ja isoin pois, subborn ja steadfast. Unbreacable on mun uusi inhokkini break testeissä... Ei siitä ole iloa että muutama hajoaa kun multa menee peitset rikki seruraavaan kierrokseen.
Vai näin kävi. Muistitte varmaan tompparien sulamiset kun hierophantti kuoli? Tai sitten Henkka onnistui niissä paremmin kuin mua vastaan.
No Tk ja Vampiret sentään sulaa suoraan tappion verran. Demonit kun saavat siihen vielä heitto mahdollisuuden. Miten on Tomi kävikö mielessä passailu? Olisko tullu voitto jos ois hiukan himmaillu ja odottanut vaan et skellut rapistuu pois?

Sitten vielä liskot ja skellut peli et selkii parit loppupeleihin.
ManAtArm

Kävi, mutta se penteleen prinssi jakoi sitä liippaansa turhan hyvin joten piti mennä toimintaan etten itse ota kaikkia rynnäkköjä vastaan, yleensähän mä jo tokalla kiekalla pyrin rynnäköimään. Ai niin demoneillakin oli se, unohdin jo. taisin mennä siihen Tomb guard boksiinkin kiinni vasta 4 kierroksella.
Runt

Jeps, tarkoitus olisi ennen turneeta viellä opetella Death lore ulkoa koska tiedän että sitä tulee vastaan ja paljon. Toki muutkin loret vilkaistaan nopeasti läpi, kertauksen mielessä.

Kenu kulmaan, modeli väliin ja BSB jolloin saadaan hyvät suojat. Niin olenko missannut nyt jotain oleellista jos tuosta cloakista tulee se -1 ja loitsusta -1 niin eikös tämä ole yhdeensä -2 hitteihin? Toki 6 osuu aina close combatissa (selventäkää hieman minullekkin). 7 Leveänä maagi reunaan, modeli väliin ja bsb niin silloin velhonkin pitäisi olla turvassa suhteellisen hyvin turvassa. Pitää tosiaan miettiä missä paikossa peluuttaa näitä modeleita jotta saadaan paras mahdollinen suojaus charactereille.
Gran Master on LD9 eli lipun kanssa ollaan LD10, nyt saa viellä tarjota jotain muuta MR:ää toki saataisiin joka voisi olla ihan potenttiaalinen vaihtoehto ritariboxille.

Listasta viellä sanottakoon että Tankeilla pystyy myös jumittamaan mahdollisia mega hordeja, "WS3 T6 Save1+ unbreakle" kuitenkin antaa mukavasti suojaa isoja ja kevyitä steadfastin poistaja boxeja vastaan.

Jotenkin taas saan tämän kuulostamaan tekstin muodossa todella päheältä listalta, turneessa sitten tuleekin kolmesti turpaan jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hei, oikeesti. Rawgh! En halluu.

Kiitokset ensin Tomille, että pelasi tarpeeksi hyvin, että pysyn hopealla pakostikin. Pelasin sitten miten tahansa. Jopa Allustyle, että hävitään metalliloren ja pitin kanssa ratsuväki Empirelle ja Stankille. Mutta hei, not kool at ool. Joko mie hakkaan kostoksi nerd ragen kanssa Henkan ja pääsen sille oikealle ja ainoalle liigapaikalle, jossa suostun itseni näkemään, ykköseksi, ja kohtaan sitten Villen. Villen! Mietikkää, Villen!

36 Bs4 S4 kutia, hyi hitto oikeasti. Mitä mie teen? Tykitkin satuttavat mun dinoani. Hyi, en halluu. Äiti!

Jos mie hävviin, mie kohtaan Henkan uudestaan ja mites sitten suu pannaan kun kaksi edellistä kertaa on hävitty? Kolmas kerta toden sanoo, missä halinallemaailmassa me asutaan? Yhhyy. Niin voittoisat olivat olleet liskoni ja nyt maailma luhistuu altani.

Perkeleen Tomi. Mikset voinut mennä neloseksi? Sitten olisin hakannut sut kun osaat vain linkata kauniita kisuja, mulla aina url kopiointi vei ihan johonkin 404:iin sun muihin, ja sitten kun Jarkko hakkaa Henkan, hakkaan sen. Ohan meidän tilastot kuitenkin kautta aikojen 2-1 minulle. Mie voitan liigapelit, hän hupipelit. Meillä on diili, jota hän ei riko. Aattele Tomi, eväsit multa voiton. Ookko iloinen?

Mää droppaan. Anttii! Tuo Ögres tän paikkaan mun poissaoloo!

Pwnagekisu itkee teidän vuoksenne!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Niin, kaikki asiat ei aina kertaannu. En ole varma mutta epäilen et -1 to hit saa vain kerran. Eli vaikkakin sulla ois viitta ja loitsu päällä niin vastustaja kärsii vain -1 to hit. Muistaakseni samoin oli esim. armour piersingissä, eli jos sulla on vaikka ase jossa on AP ja yksikössä lippu jossa AP. Niin saat silti vain kerran AP:n hyödyt etkä -2. Näistä asioiden kertaantumisista oli täälläkin puhetta. Et pitää itsekin vielä tarkistaa miten meni ja mitä kaikkia koski.

Joo mietit vain valmiiksi miten herot heität yksikköön. Millaisessakin tilanteessa/muodostelmassa. 6 leveenäkin vielä saat tärkeän maagin suojaan 2 riviin. Ja muista et saat liikevuorolla vaihdella niiden paikkoja. Jos esim näyttää et olet saamassa vihun kimppuusi jostain huonosta suunnasta.
Lipusta nyt vaikee sanoa. ld 9 kyllä pitäisi riittää mutta 10 on aina 10. MR1 sitten taas? Antaa kuitenkin vain sen 6+ wardin. Tietty jos sulla on joku wardi jo pohjilla niin sitten siitäkin on hyötyä. Tai jos jotain muuta ajattelee niin sitten tarvis repii siihen pisteitä ja mistä onkin sitten erijuttu.
syrja

El Capitan kirjoitti: Meillä on diili, jota hän ei riko.
Mikä diili? :) Minä rikon kaikki lupaukset aina jos mahdollista. Mutta mitäs se Anton nyt surkuttelee. Olet kuitenkin voittanut kaikki liigapelit tähän asti. Et ei pitäis valittaa.

Edit: Koskas liskot ja kingit ratkaisee järjestyksen?
ManAtArm

El Capitan kirjoitti: Kiitokset ensin Tomille, että pelasi tarpeeksi hyvin, että pysyn hopealla pakostikin.

Aattele Tomi, eväsit multa voiton. Ookko iloinen?
Ensin kiitetään sitten kirotaan... päätä jo! Juu mä yritin voittaa mut se kaatu siihen kun Errantit teki sen täys käännöksen yhtäkkiä ja Necrotek Knightit pudotti mun ritareita liika yhden vuoron aikana. Silti olisin tarvinnut sen 13-7 tuloksen että siitä olisi ollut sulle iloa.

Ja mulle on ihan sama kuka voittaa(ei ole vetoja pyörimäs) mutta juu se että sulle tuli paniikki on ilahdutavaa :P
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Kiitokset ensin Tomille, että pelasi tarpeeksi hyvin, että pysyn hopealla pakostikin. Pelasin sitten miten tahansa. Jopa Allustyle, että hävitään metalliloren ja pitin kanssa ratsuväki Empirelle ja Stankille.
Josko opettelisit ensin itse pelaamaan, ennen kuin alat heittää trashtalkkia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Olet edelleen tervetullut ottamaan ensimmäisen liigalistani komentoosi ja haastamaan kenet tahansa tästä maailman nurkasta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Ville, oli se niin kuin epäilinkin. Eli spesiaali rulet ei kertaannu. Ellei erikseen niin sanota(FaQ:ssa tarkennettu). Eli saat vain -1 to hit et kahta. Toisaalta eipä tuolla ole kauheesti merkitystä. Äkkiä siihen osumiseen se 6 tarvitaan.
Ja veljekset lakkaa tappelemasta, et nuorempi saa pelattua tomppari pelin äkkiä pois alta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”