"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkokertomus-Idea

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Grom Hardhammer kirjoitti:Viikko tekee tiukkaa, mutta eiköhän siinä saa aikaan jotain lyhykäistä. Tapsalle se ei varmasti tuota pienintäkään ongelmaa (ei vaikka aika olisi 1 h) :), kuten ei monelle muullekaan.
*viheltelee* Mitä, puhuiko joku minusta? Sanoiko joku minua nopeaksi kirjoittajaksi? Ee-heei... Enhän minä ole postittanut tänne kuin 18 tarinaa (ja liityin - mitä? Helmikuussa?) ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Supermies toi Tapsa! Ei vaineskaan. Itse liityin samoihin aikoihin ja laittanut kokonaiset 4 tarinaa :D Minä luon sen järjestyksen nyt, tässä ja heti. Kiitos.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

siitäki vois äänestää et kuka kirjottaa tarinan seuraavan osan? maybe?
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Se on jo sovittu. Siis se järjestys.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jeps, teeppä se lista acoparaptor niin päästään asiaan. Ja en minäkään ole kuin kait 6 tarinaa yhteensä väsännyt tänne. Ja aloin seuraamaan varsinaisesti silloin helmikuussa.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Viikko! Siis vain yksi vaivainen viikko aikaa kirjoittaa tarinaa *rauhoittelee itseään seuraavan puoli tuntia* No kaipa siinä ajassa voisi jotain valmistua. Mutta silti, ei ainakaan tule mitään mestariteosta ;).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Ihme porukkaa täälläkin, itse sain Nulnin tykit sarjan valmiiksi 1,5 viikossa. Eikä tuottanut edes ongelmia 4 osainen sarja. Yksi tollanen teksti nyt tulee jossain 2 päivässä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Se taas riippuu kirjoitajasta ;)
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Heh, minä kirjoitin Yhden ainoan nuolen reilussa kolmessa tunnissa - ja samalla tyhjensin vielä 6-päkin Karhua ;).
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

VD kirjoitti:Ihme porukkaa täälläkin, itse sain Nulnin tykit sarjan valmiiksi 1,5 viikossa. Eikä tuottanut edes ongelmia 4 osainen sarja. Yksi tollanen teksti nyt tulee jossain 2 päivässä.
Täh... Mikä on nulnin tykit? Ai niin, se oli se sarja jota en koskaan viitsinyt lukea (ei olisi tuotakaan pitänyt paljastaa ;)).

1,5 viikkoa. Minä en siinä ajassa saisi aikaan mitään. Tai jos joka päivä kirjoittaisin sitä vauhtia kun tarinoissani yleensä menee (2-3 päivää, jos jaksan kirjoittaa) niin kyllä siinä tulis joku mukavan sarjan saisi aikaan. Mutta laiskuudestani johtuen, en siinä koskaan tule onnistumaan.

No kaipa siinä viikossa jotain saan aikaan...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jes :)

Minä myöskin sain tuo Nulnin tykkien ensimmäisen osan valmiiksi jossain 3-5:ssä tunnissa. Kului siihen sipsipussi ja 2 litraa kokista sekä litra jääteetä :D

Sen jälkeen piti vähän rauhoittaa tahtia ;)
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

huuhkaja kirjoitti:
Täh... Mikä on nulnin tykit? Ai niin, se oli se sarja jota en koskaan viitsinyt lukea (ei olisi tuotakaan pitänyt paljastaa ;)).
Aijai, nyt lukemaan hop hop.
Osa1: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23180
Osa2: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23259
Osa3: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23378
Osa4: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23847
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

VD kirjoitti:Ihme porukkaa täälläkin, itse sain Nulnin tykit sarjan valmiiksi 1,5 viikossa. Eikä tuottanut edes ongelmia 4 osainen sarja. Yksi tollanen teksti nyt tulee jossain 2 päivässä.

Aika nopsaan kyllä, minulla tekstiin menee 4-7 päivää aikaa. Minä kuitenkin tykkään muokkailla tekstiä ajan myötä, eli poistaa osiota, lisätä tavaraa ja muuta. Nytkin kun kirjoitan uusinta Gramroria, niin monet osiot on poistettu tai muokattu.
Itse vihaan kirjoittaa hullua vauhtia, siitä katsokaas menee mielestäni maku. Joskus olen kaksi tarinaa tehnyt putkeen ja se ei ollut mitenkään hauskaa. Ihmettelen vain miten Tapsa saa niin nopeasti tarinansa valmiiksi. Miten hänellä riittää aikaa kirjoittaa n. 3 tarinaa viikossa? Miten hän ehtii tehdä mitään muuta? Must be tough...
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ehkä Tapsa ei muuta teekään :D
VD, eikö tuo ole piilomainontaa? ;)
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Acoparaptor, ei missään tapauksessa ;)

Mutta pitäähän nyt teidän tietää kenen kanssa kirjoitatte :)

Ja niin mitä muuta Tapsa edes voi tehdä? En minäkään jaksaisi tuota tahtia, vaikka siihen pystyisinkin.
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Pitäisikö ajan olla 2 viikkoa vai riittääkö se yksi? Kaipailen vielä sitä tiedotetta (kirjoittajalistat+säännöt)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Sanotaanko 10 päivää? Minulle varmaankin riittäisi viikko, mutta muille voi tulla onkelmia...
VD kirjoitti:Ja niin mitä muuta Tapsa edes voi tehdä? En minäkään jaksaisi tuota tahtia, vaikka siihen pystyisinkin.
Vihjaatteko, että minulla ei ole muuta elämää Sotun ulkopuolella? *vilkuilee ympärilleen ja huomaa istuvansa jälleen tietsikkansa edessä* Ai jaa, oho. Eihän minulla olekaan. :(
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grond

Valhalla kirjoitti:Kaipailen vielä sitä tiedotetta (kirjoittajalistat+säännöt)
Jospa tuossa viikonloppuna saisi sen aikaiseksi - pitäisi olla vapaa töistä joten saatan vaikka ehtiä saada jotain tehtyäkin. Huomiseksi olisi laajan etätehtävän palautus, ja tilaus-kotisivutkin pitäisi saada sellaiseen kuosiin että ne voi lähettää tilaajalle. Ja Suomi-Kanadakin on erätauolla ;).
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Niin Grond. Onko ihan okei, että minä sen ensimmäisen kirjoittajan paikan otan vai haluaisitko mahdollisesti jonkun toisen siihen virkaan? :?
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Grond

Ghe'dahlg kirjoitti:Niin Grond. Onko ihan okei, että minä sen ensimmäisen kirjoittajan paikan otan vai haluaisitko mahdollisesti jonkun toisen siihen virkaan? :?
Minulle sopii ihan hyvin. Eli ala vain naputella :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”