"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1st & 2nd Age "sääntökirja"

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Lot Better! Erittäin hyvä :).
Mitä jos ottaisi vielä yhden mightin pois, niin saataisiin pistehintaa alemmas ja vampyyrejä tynnyrikaupalla yhteen armeijaan?

Sauron voisi taas lisäillä näitä etusivulle.

Muuta Grand Master Vampyyri myös samaan suuntaan, mutta vähän isommassa mittakaavassa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Kyllä äiti.. ;)
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Tota, Sauron, laita sitten sinne etusivulle se uusittu versio Crêbainista, eli sivu 10. Ja mitäs siis piditte tosta mun servant-ehdotuksesta? Ja mitäs "tärkeitä" puuttuu vielä?
Faceless

Oberon kirjoitti:. Ja mitäs siis piditte tosta mun servant-ehdotuksesta?
Hyvä hyvä!
Averren

Faceless kirjoitti:
Oberon kirjoitti:. Ja mitäs siis piditte tosta mun servant-ehdotuksesta?
Hyvä hyvä!
Miksi minä en ole huomannut sellaista?
Quotatkaa se sokealle Averrenille seuraavaan viestiin ;).
Faceless kirjoitti:Kyllä äiti.. ;)
Hienoa poikani :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Onko kukaan tehnyt muuten Fëanoria? Tulipavaan mieleen kun just luin kirjan uudelleen niin hemmo säpsähdytti mua kun jätkä kuollessaan muuttuu tuhkaks tai jotain.
"Brush-licking makes you a better painter"
Averren

Oberon kirjoitti:Noniin,n yt on toi sivun 10 Crêbain juttu muutettu, pisteet 45 ja terror poissa, sekä shout of the birds-selitetty. Ja tuosta vampyyristä: tosa servant-sääntöa jos vähän heikentäisi, tyyliin:

Servant of the dark: If vampire is defeated in combat and suffers a wound, enemy(hyvis) must rolla a dice. If it's 4 or more, vampire suffers a wound.

mitä mieltä?
Joo, löytyi. Hyvä on. Nyt kun vampitkaan eivät ole enää niin kovia koneita (onneksi) niin tämä sääntö sopii kuin nyrkki silmään.

Tuolla Grand Master Vampille voisi silti antaa F7?

Huom! Tsekatkaa uusin sääntöehdotus Fëanorin pojille kysyeisetä viestistä!!

Teenkö minä Fëanorin, vai haluaako joku muu välttämättä tehdä hänet?

Averren

jago kirjoitti:Onko kukaan tehnyt muuten Fëanoria? Tulipavaan mieleen kun just luin kirjan uudelleen niin hemmo säpsähdytti mua kun jätkä kuollessaan muuttuu tuhkaks tai jotain.
Olen tekemässä, ellei joku vastusta.

Fëanor

Koodi: Valitse kaikki

F   S  D  A  W  C  M/W/F
9/2  5  6  4  4  7  4/4/4
Elf Hero, normal armor, sword
Harmour:+10pts
Shield:+5pts
Special Rules:
Fearless

I Left Deep Wounds Behind: Fëanor voi re-rollata epäonnistuneet Fate-rollit, joissa Fëanor onnistuu 3+

Curse of Fëanor: Fëanoriin kirous vaikuttaa voimakkaimmin. Aina kun Fëanor kärsii haavam, hänen mahdollisuutensa onnistua Fate-rollissa pienenee yhdellä. Eli kun hän kärsii ensimmäisen haavan, fate-rollin onnistuminen tippuu 4+ jne. Fëanor onnistuu kuitenkin joka tapauksessa 6+.

Shadowheart: Fëanor heittää joka kierroksen alussa courage testin. Jos hän ei läpäise, niin Evil-player liikuttaa Fëanoria halumaansa suuntaan täyden Fëanorin liikkumisen. Häntä ei voi kuitenkaan pitää hyppäämään kalliolta, tai tekemään hänelle suoraan vahingollisia tekoja. Häntä ei voi pakottaa hyökkäämään omien kimppuun. In addittion aina kun Fëanor tappaa kohteensa, hän heittää C-testin. Jos hän ei läpäise, niin vihollinen voi halutessaan liikuttaa Fëanoria, kuten yllä on kuvattu. Fëanorin voi toki laittaa tappelemaan Evil modelien kanssa.

Deep Within: Kuten Turgonilla, Fëanorillakaan ei ole Heroic stat varastoa, vaan hän voi käyttää kutakin yhtä monta/kierros, kuin profiilissa on annettu (4).

Arda's Spring: Fëanor on immuuni vastustajan erikoissäännöille. 
Cost: 200
Fëanorista tuli kikkailu hahmo. Jos tämä pysyy, niin heppu on varmasti suosittu kohde Drain Courage taioille. Tuosta Curse of Fëanor säännöstä pidän erityisesti. Ideana oli myös tehdä Fëanorista arvaamaton. Tämä ilmenee siinä, että pahis saattaa mahdollisesti liikuttaa Fëanoria.
Viimeksi muokannut Averren, Ma 10.05.2004 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jago

Joo senkun teet. Minä kysyin sillä en jaksanut ettiä sitä täältä kun tää on niin iso topicci.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Joo tee vaan, en ole vielä löytänyt kirjasta vielä ketään jonka voisi tehdä. Onko mitään ehdotuksia, mitä tarvitaan? Ainakin ihmissudet voisin tehdä.
Lalalaa
Faceless

Susot on kuule jo tehty!

Äiti mitä seuraavaksi?

Werewolves
Wargear.
Werewolwes don't carry weapons, but they have extremely sharp claws. Werewolwes neither carry an armor.
Averren

Faceless kirjoitti:Susot on kuule jo tehty!

Äiti mitä seuraavaksi?

Werewolves
Wargear.
Werewolwes don't carry weapons, but they have extremely sharp claws. Werewolwes neither carry an armor.
Tjaa, jos joku keksii perusyksiköitä hyviksille tai pahiksille, niin olisi todella hyvä.

Esim. Haladin Royal Guard, Sindar border guard (välttelen sanaa sentinel ;)). Ehdotan että mietimme lisä sankareita vähän myöhemmin. Armeijojen on saatava lihaa luiden ympärille perusjoukkojen muodossa. Myös uusia johtajatyyppejä saa keksiä, kuten tuo minun orc overseer.

Fëanor ilmestynyt!!

AverrenEdit: Sauron petskules :)! Sääntöjä on ilmestynyt, mutta niitä pitäisi laittaa myös etusivulle muiden ihmeteltäväksi ja korjattavaksi ja riideltäväksi.

Faceless

No jos minä Wargeja ja Goblineita
Ehdottaisin että näillä Wargeilla ei voi ratsastaa.

Warg cost:15
F / S / D / A /W C / M: 0 W:0 F:0
3 / 3 / 5 / 1 / 2 / 5
Rabies

Wargear
Warg has no weapon it uses it's huge and sharp teeth to tear it's victim apart.
Warg either carries an armor, but it has a thick fur.

Special Rules

Rabies. When the victim that Warg has wuonded has more than one wound the victim is harmed by rabies. When the victim has rabies it's Courage raises by two and Strength by two, but Defense is lowered by one. At the start of it's moving that has rabies has to roll a dice(can't use might to THIS roll), when 2+ the victim is strong and nothing happens, but if not succeeded the victim suffers a wound.
Viimeksi muokannut Faceless, Ke 12.05.2004 18:23. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Averren

Haldin Royal Guardit olisivat tähän malliin:

Haladin Royal Guard

F   S  D  A  W  C  M/W/F
4/4  4  5  1  1  4  0/0/0
Man, heavy armor, sword
Shield:+1pts
Two-handed wpn: free
Ability: Bodyguard
Cost: 10
Mitähän kivaa keksisi näille, kuin se ainaisen Bodyguardin?

Averren

Faceless kirjoitti:No jos minä Wargeja ja Goblineita
Oliko silloin edes Goblineita? Minulla on ollut sellainen kuva, että Moriankin hiidet ovat joskus olleet örkkejä. Saatan kyllä puhua ihan omiani ;).

Pimeys on ehkä muuttaneet niistä tuollaisia. Sitäpaitsi niiden tarvitsisi maksaa silloin 1pts, sillä örkit ovat 2pts.

Ei hyvää päivää, nämä tarvitsee kyllä lisätä etusivulle, jotta esim. Maedhros ja monet muut tajuavat huomenna missä mennään..

AverrenEdit: Muistaako joku kun taannoin (viime sivulla) ehdotin tällaista:
Dragon

F   S  D  A  W  C  M/W/F 
5/4  6  7  2  4  8  0/3/0 
Dragon, no armor, Dragons Will, Dragons Gaze, Flamethrower. 
Cost: 110
Ainiin, pisti silmään ensimmäistä sivua selatessani, että Glaurungilla on 5 attackia. Pitääkö sen todella olla sellainen pikaiskijä. Minun mielestäni sen pitäisi mörssätä terrorillaan, kestävyydellään ja muilla erikoistaidoillaan. Muuten Glaurung on täydellinen.
Viimeksi muokannut Averren, Ma 10.05.2004 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jago

Tässä ois Haladin Royal Guard

F S D A W C M/W/F
4/4 3 2 2 1 6 0/0/0

Man, heavy armour, 2-handed axe, throwing axe
Point cost: 12

Bodyguard (kaikkitietää)
Unbreakable Bond: Vain nämä miehet ovat siihen sidoksissa eikä toisten päin

Tämä on karkea versio eli kertokaa ja kommentoikaa.
Averren

Minä ehdin jo tekemään ne edellisellä sivulla ;). Voitko tehdä Sindar Border Guardin tai jotain?

jago

Joo kylllähän voin. No taas mä ryssin.
Faceless

No tuo sisilisko on ihan hyvä, mutta tosiaan Glaurungilta vosi tiputtaa attackia yhdellä. Katsookaas muuten Wargiani :)
Averren

Tai peräti kahdella, tuskin se kovin nopea oli ;). A3:kin on ihan tarpeeksi, kun miettii, että Ara ja Boro heittelevät 3:lla nopalla usein 6, joten ei Glaurungkaan tarvitse kuin 3.

Nuo wargit ovat ihan kivoja, mutta kahta haavaa en antaisi. Muuten very good job :)!

Mitäs piditte Haladin Royal Guardista ja Fëanorista?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”