"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

KuoLan Ropekerho.

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Khorne Marien

Re: KuoLan Ropekerho.

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Olen tauolla Rope kerhosta henk. kohtaisista syistä jonkun aikaa, Aatami, voitte pelata Ropeasi ilman minua. Tehkää vaikka jokin juttu esim. että olen kadonnut jonnekin. Ei nimittäin ole kivaa, että toiset pelaa mun ukolla... =(
Fantsuun voin kyllä tulla silti pelaamaan 40k:ta ja FaBaa.Valitan Kurjimus, mutta en voi huomenna pelata kanssasi sitä 40k peliä Rope kerhossa.(Sori tuplapostaus, mutta edellisestä viestistä on jo melkein viikko.)
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Teen sellaisen jutun, että olen lähettänyt sinut liittolaisklaanin luo shamaanioppiin joksikin aikaa. Eikös se olisi hyvä ajatus. Saisit samalla jotain shamaanitaitoja :) . Ok?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

aatami kirjoitti:Teen sellaisen jutun, että olen lähettänyt sinut liittolaisklaanin luo shamaanioppiin joksikin aikaa. Eikös se olisi hyvä ajatus. Saisit samalla jotain shamaanitaitoja :) . Ok?
Hyvä idea, käy minulle!
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Voisi tämänviikkoisessa kerhossa harrastaa muita toimia kuin ropea, sitä kun on nyt tullut to pari kertaa putkeen harrastettua. Itse voisin ottaa patrullin 40k:ta sekä fantasyn örkit matkaan, muutaman lautapelin kera (sekä munchkin tottakai)
Vahingosta viisastuu.
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Haluaisko kukaan tänään pelata 2.25k ETC kompeilla harjoitus matsia minun Delfi armeijaa vastaan ? Yksi sparraus peli olisi kiva saada ennen turnausta.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
aatami

Höh.. No eikös me kuitenkin parin kerran jälkeen jatketa ropea?
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

vois suunnilleen jokatoinen kerta ropettaa ja joka toinen kerta harrastella muuta.

Itselläni on matkassa vastaava määrä goblineita sparraus vastustajaksi, mutta todellista vastusta niistä ei juuri ole. On niillä silti kiva pelailla.

Turnauskompeista tosin en ole varma täyttääkö se niitä, mutta uskoisin että vaikka ei täyttäisikään, ottaa se silti turpaan niin että tukka lähtisi, jos goblinini sellaisia omaisivat.
Vahingosta viisastuu.
Ilkeapikkuperkele

Mr Cartier kirjoitti:vois suunnilleen jokatoinen kerta ropettaa ja joka toinen kerta harrastella muuta.

Itselläni on matkassa vastaava määrä goblineita sparraus vastustajaksi, mutta todellista vastusta niistä ei juuri ole. On niillä silti kiva pelailla.

Turnauskompeista tosin en ole varma täyttääkö se niitä, mutta uskoisin että vaikka ei täyttäisikään, ottaa se silti turpaan niin että tukka lähtisi, jos goblinini sellaisia omaisivat.
Jos O&G:lla pelaat niin lista saa olla 2,5k komppeihin liittyen. Muuten kompit on max 3 samaa ampuvaa corea, max 2 samaa rarea, ei tupla raret. max 10PD/DD rullien ollessa 1 DD ensimmäinen ja 2DD seuraavat. Boundit toimivat samoin.

Jos saat aikaiseksi tuon 2.5k (hätä tapauksessa 2,25k käy myös) niin mielelläni pelaan. Se pitää viel kysyä et monelta aloitetaan ?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Se pitää viel kysyä et monelta aloitetaan ?
Toi ropekerho alkaa normaalisti klo 17:00. Että silloin kannattaa paikalle mennä ni kerkiätte pelaamaan. :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Mäkin voisin pelailla sua vastaan joskus. En oo ennen noita ETC komppeja käyttänyt mutta kyl noita figuja pitäis sen verran paljon olla että jonkunlaista poppoota saa aikaiseksi. Nyt on kyllä vähän lyhyt varoitus aika että en tänään kerkeä.
Ilkeapikkuperkele

Xenon kirjoitti:Mäkin voisin pelailla sua vastaan joskus. En oo ennen noita ETC komppeja käyttänyt mutta kyl noita figuja pitäis sen verran paljon olla että jonkunlaista poppoota saa aikaiseksi. Nyt on kyllä vähän lyhyt varoitus aika että en tänään kerkeä.
Pelataan ihmeessä. Kattele noi kompit tuolta turnaus osiosta ja tee lista valmiiks niin mun puolesta voidaan kyl täl viikol ihan millo vain vääntää.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Haluut varmaa pelata semmosta listaa vastaan jossa on jotai vastusta? :P
Ilkeapikkuperkele

Pahus, En tullut ajatelleeksi et ropekerho alkaa jo klo 17.00. Täytyy pahoittelujen kera sanoa et en tänään itsekkään kerkeä :S Mut tosiaan jos viikolla tai viikonloppuna kellään on halua pelata niin mielelläni otan matsia kyllä.
Ilkeapikkuperkele

Xenon kirjoitti:Haluut varmaa pelata semmosta listaa vastaan jossa on jotai vastusta? :P
Kyllä. Eli noiden komppien puitteiden sisään saat tehdä niin härskin listan kun vain mahdollista. Itse olen ainakin siihen pyrkinyt, koska turnee listasta on kyse.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Joo no kokeillaas mitä saadaan aikaiseksi. :P Empireä rajoittaa kyllä sen verran että ei kovin härskejä viritelmiä saa tehtyä mutta kokeillaa nyt.
Ilkeapikkuperkele

Xenon kirjoitti:Joo no kokeillaas mitä saadaan aikaiseksi. :P Empireä rajoittaa kyllä sen verran että ei kovin härskejä viritelmiä saa tehtyä mutta kokeillaa nyt.
Pistähän parastasi :) Ilmoittele vaikka YV:nä kun sinulle käy tuo peli. Itselläni on tämä viikko vapaata töistä niin ihan milloin vain.
aatami

Pelaisitko minua vastaan vaikka ensiviikon jälkeisessä ropekerhossa? (9.2.2009)
Lähetä vaikka YV jos kiinnostaa.

Muutenkin kaikki Faba vastustajaa haluavat voisivat tehdä samoin :).
'10-'11-'12 WDL
Xenon
Peliporukkavalvoja

Ilkeapikkuperkele kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Joo no kokeillaas mitä saadaan aikaiseksi. :P Empireä rajoittaa kyllä sen verran että ei kovin härskejä viritelmiä saa tehtyä mutta kokeillaa nyt.
Pistähän parastasi :) Ilmoittele vaikka YV:nä kun sinulle käy tuo peli. Itselläni on tämä viikko vapaata töistä niin ihan milloin vain.

Joo mäpä pistän kuhan kerkiää.. On vaan harkkoja sun muita tässä niin en tiedä kerkeääkö tänä viikolla. Mutta multa loppuu kohta koulu ni sitten joutaa vaikka jokapäivä fantasiapeleille pelaamaan lukuunottamatta päiviä jolloin on kirjoituksia yms.
kanitsia

Viesti Kirjoittaja kanitsia »

Onkos kerho auki loman aikana?
Mr Cartier

Ainakin nuorisotalon internet-ohjelman mukaan kyllä.
Vahingosta viisastuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”