Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Oon valmis ostamaan kenen tahansa Water effectin, uuden tai vajaan!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mul on vallejon still water, tarviitko paljonki?petskules kirjoitti:Oon valmis ostamaan kenen tahansa Water effectin, uuden tai vajaan!
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tarviin. Voin ostaa sulta sen pullon. Jos se on puolessa niin maksan siitä kympin.The_Edge kirjoitti:Mul on vallejon still water, tarviitko paljonki?petskules kirjoitti:Oon valmis ostamaan kenen tahansa Water effectin, uuden tai vajaan!
EDIT: Syynä tähän siis, että koko maailmasta (fantsu ja hobby point) on loppu water effectit ja maahantuojilta kuulemma kanssa. Mun pitäis viimeistään alkuviikosta, mutta mieluummin jo viikonloppuna alkaa tekemään noita baseja niin voi saata WTC:hen tehtyä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mitä sä oot käyttäny siihen? voi olla et stillwateri ei kelpaa.petskules kirjoitti:Tarviin. Voin ostaa sulta sen pullon. Jos se on puolessa niin maksan siitä kympin.The_Edge kirjoitti:Mul on vallejon still water, tarviitko paljonki?petskules kirjoitti:Oon valmis ostamaan kenen tahansa Water effectin, uuden tai vajaan!
EDIT: Syynä tähän siis, että koko maailmasta (fantsu ja hobby point) on loppu water effectit ja maahantuojilta kuulemma kanssa. Mun pitäis viimeistään alkuviikosta, mutta mieluummin jo viikonloppuna alkaa tekemään noita baseja niin voi saata WTC:hen tehtyä.
Mul on yks salakauppa josta voin kans käydä kattomassa. Lähinnä jos haluun tehä noit krokobaseja joskus.
Mä luulen et oon käyttäny just Vallejon still wateria. Kuvahaun mukaan näyttäs samalta. Mul on kertsillä se vanha pullo.The_Edge kirjoitti: Mitä sä oot käyttäny siihen? voi olla et stillwateri ei kelpaa.
Mul on yks salakauppa josta voin kans käydä kattomassa. Lähinnä jos haluun tehä noit krokobaseja joskus.
Hobby pointin maahantuojalle tulee kuulemma ensi viikolla. Mut mul ei oo vaan aikaa odottaa.
- Ihme_apina
Oisin tienny viikonloppun ni oisit saanu multa, olin just saanu pari kahen desin vallejon still waterii wayland gamesista..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Nopat ja Taktiikka Ry järjestää Helsingissä Journeyman -liigan (tästä puhuttiin kertsillä eilen ja tuntui olevan kiinnostava idea):
http://www.nopat.fi/2013/fantasia-ja-sc ... 2-12-2013/
Osallistumismaksu käytetään n. 110 -prosenttisesti palkintoihin. Tarkoitus on enemmän hauskanpito ja uusilla faktioilla pelehtiminen. Alkakaas ilmoittautua!
(ja joo oon omaperäinen, original pressgangster, vaikka Turkulaiset alottaakin heti meidän jälkeen liigan, koska baittaavat häpeämättömästi)
http://www.nopat.fi/2013/fantasia-ja-sc ... 2-12-2013/
Osallistumismaksu käytetään n. 110 -prosenttisesti palkintoihin. Tarkoitus on enemmän hauskanpito ja uusilla faktioilla pelehtiminen. Alkakaas ilmoittautua!
(ja joo oon omaperäinen, original pressgangster, vaikka Turkulaiset alottaakin heti meidän jälkeen liigan, koska baittaavat häpeämättömästi)
Mukana Legioonalla!
Ja jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräistä Legioonaa (ei battleboxia), josta haluaa luopua halvalla, niin saa ottaa yhteyttä =)
Ja jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräistä Legioonaa (ei battleboxia), josta haluaa luopua halvalla, niin saa ottaa yhteyttä =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Juuh, Leguaanilla mukaan.
-
Der Dexter
inessä.
Faktiona joko kalju tai parta. ehkä eCaine, en tiedä jaksanko olla nilkki.
Faktio kone ei ehdi saada tarpeeksi julkaisuja ulos ajoissa, ei saa fiksua listaa vielä 4kk aikana.
Faktiona joko kalju tai parta. ehkä eCaine, en tiedä jaksanko olla nilkki.
Faktio kone ei ehdi saada tarpeeksi julkaisuja ulos ajoissa, ei saa fiksua listaa vielä 4kk aikana.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Juu toki olen mukana, Legioonaa lisää vaan. Sniff... Ja mie kun luulin silloin joskus olevani yksi erikoinen lumihiutale meidän pienessä joukossamme. En oo enää. Kauhea kohtalo.
miten casterinvaihto? Onks sama ku virallisessa paketissa, eli saa vaihtaa vaan tietystä pisteestä eteenpäin?
Vai pelataanks ihan vaan avoimella casterilla?
Vai pelataanks ihan vaan avoimella casterilla?
Jätin kertsin isoon pelitilaan pari analogista shakkikelloa, löytynee hyllystä. Niitä voi vapaasti käyttää Masiinan, tai minkä vaan muunkin pelin pelaamiseen. Kunhan ei riko, ja pistää takasin jonnekin mistä ne taas löytää. Voi käyttää peli-illoissa tai turnauksissa, mutta jos kuskaa jonnekin muualle, niin voisi mielellään mainita mulle :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Mukaan Journeyman-liigaan Cygnarilla. (pitäisi varmaan tilata jotain nappejakin...)
Tuleek porukka huomenna pelaa vai onko ähky?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Todellakin tullaan! Target klo 17.MaSSacRe kirjoitti:Tuleek porukka huomenna pelaa vai onko ähky?
Haluaisin jonkun suostuvan pelaamaan mua vastaan eVaylilla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ite tuun heti ku sinne saa tulla.
Kaipaan kipeesti matsia emorvanaa ja saeryniä vastaan.
Kaipaan kipeesti matsia emorvanaa ja saeryniä vastaan.
-
Der Dexter
mää tuun kanssa mahd ajoissa, pääsen kahdelta töistä, joten sen jälkeen mielellään pelailen kyl.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Miehän toki voin. Tulen anyhow sitten kun sisään pääsee, jos vain kerkeän.Haluaisin jonkun suostuvan pelaamaan mua vastaan eVaylilla.