Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Armypainterin pensselit, mistään kotoisin? Nyt kun niitä on tullu tuonne fantsuun myyntiin GW:n pensselien rinnalle mitä olen tähän asti käyttänyt, ja mietin pitäisiköhän vaihtaa merkkiä.
Mitä?
Uusi merkki pensseleitä? Kiintoisaa. Onko kyseinen merkki sitten GW:tä parempi?
Uusi merkki pensseleitä? Kiintoisaa. Onko kyseinen merkki sitten GW:tä parempi?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Kaveri osti kokeeksi muutaman Army Painterin siveltimen (en muista mitä kokoja) ja ihan passeleilta kuulemma tuntuivat. Hankalaa arvioida nopean testin perusteella, mutta eivät ainakaan täyttä roskaa ole.
en tunne kipua
Saako fabaa pelata pyöreäalustaisilla demoneilla?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Periaatteessa ei. En näe kuitenkaan estettä, jos pystyt toteuttamaan tuon niin, että siitä ei aiheudu merkittäviä peliteknisiä ongelmia.aatami kirjoitti:Saako fabaa pelata pyöreäalustaisilla demoneilla?
Itselläni oli kutosedikan aikaan horrorit pyöreillä beisseillä. Tuossa ei ollut ongelmaa, koska pyöreät beissit olivat samankokoisia kuin neliöt ja kelkka auttoi selvittämään base contactit. Flamerit ja muut yksittäiset figut pidin kuitenkin suorakulmaisilla beisseillä. Pyöreäbeissinen Lord of Change ei oikein toimi line of sightin ja front/flank/rear zonejen kannalta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vähän niinku war of the ringiä.
Tee kaikille vaan oikean kokoinen liikutusalusta johon pyöreä beissi sopii, vähän hommaa vain mutta pitäs olla helppo sitten pelissä.
Tee kaikille vaan oikean kokoinen liikutusalusta johon pyöreä beissi sopii, vähän hommaa vain mutta pitäs olla helppo sitten pelissä.
Ei edes ole hommaa, koska Gale Force 9:ltä saa valmiinakin:Warchef kirjoitti:Vähän niinku war of the ringiä.
http://www.gf9.com/store/product_info.p ... cts_id=103
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ruma mutta nopea kikka: Laita nappi väliaikaisesti toiselle baselle tai vaikka sen muotoiselle pahvilätkälle. Eli jos haluat vaikkapa peluuttaa fabanappia 40K:ssa mutta kulmikkaat reunat haittaavat peliä, tökkää napin alustan alle toinen base joka toimii peliteknisenä alustana.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Uusimmassa White Dwarffissahan oli jotain juttua myös GWn omista Lotr movement trayista.
En tiedä sitten kuinka hyvin 40k:n baset sopivat niihin koloihin..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Samankokoiset baset kummassakin.Imperiumin kaarti kirjoitti:Uusimmassa White Dwarffissahan oli jotain juttua myös GWn omista Lotr movement trayista.
Ennenkuin rupean mitään tilaileen Boostepistä (Koska Maelista ei oikein löydy mulle sopivaa maksutapaa) niin. Mitä pirun eroa on Chaos Knight lootalla ja Knight of Chaos lootalla?
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
- Plästik Dub
Kun minä katsoin niin en ainakaan löytänyt sieltä mitään muuta Kaaosritari-laatikkoa kuin tämän uuden muovisen "Chaos Knights" boxin. Jos siellä jossain vaiheessa oli toinenkin, se saattoi olla vanha metallinen paketti. Jos se oli sama laatikko kuin tuossa antamassani linkissä, en osaa sanoa.Arkki kirjoitti:Ennenkuin rupean mitään tilaileen Boostepistä (Koska Maelista ei oikein löydy mulle sopivaa maksutapaa) niin. Mitä pirun eroa on Chaos Knight lootalla ja Knight of Chaos lootalla?
Joo, olin noi tilaamassa mutta rupesin miettiin että miks helevatossa myy kalliimalla samoja figuja. Mutta taitavatkin olla metallia jonka tajusin viestistäsi.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Daemons of Chaos osiossa on niitä vanhoja ritareita 6 paketissa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Tiedättekö parempaa liimaa tina figuihin kuin tuo GW:n säälittävä minipurnukka? Ajattelin koska se tuntuu kuivuvan ja loppuvan aina kun sitä tarvitsisi. Eli Parempaa tinaliimaa kuin GW:n oma. (paremmalla tarkoitan suunnilleen että siinä tulee enemmän tavaraa ja että kokemuksienne mukaan toimii hyvin.)
Super attackia kannattaa kokeilla. Sitä saa melko monesta perus kaupasta.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Loctiten Super Glue sivellinpurkissa on ainakin omaan makuuni ollut erittäin kätevää. Suhteellisen riittoisa purnukka, josta on korkin pensselillä helppo levittää liima tarvittavalle alueelle siististi ja nopeasti. Suosittelen.
Loctiten Super Glue on hyvää, mutta itse en tykännyt siveltimestä, jotenkin tuntui vaan luonnottomalta. Itse käytän Loctiten geelisuperliimaa, omaan käyttöön tuntuu paremmalta.Kolmastoista kirjoitti:Loctiten Super Glue sivellinpurkissa on ainakin omaan makuuni ollut erittäin kätevää. Suhteellisen riittoisa purnukka, josta on korkin pensselillä helppo levittää liima tarvittavalle alueelle siististi ja nopeasti. Suosittelen.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Half-breed
Zap-a-cap on toiminut itsellä todella hyvin. Liimaa käytännössä mitä vain tehokkaasti ja pitää kiinni. Pari kertaa mikään liima ei ole tuntunut toimineen liimaustilanteessa mutta tuo tökötti on aina pelastanut päivän.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Zap-a-cap on vaan paras. Kaikilla muilla liimoilla on lähtenyt metallisista osia irti, mutta zap-a-capilla en saanut osia repimälläkään :D Todella tehokas ja riittävä liima. Hintakin on n.7,5e ja tulee liimaa ainakin kolminkertaisesti GW:n puteliin verrattuna. Monstereihin varmaan paras, ei tarvitse pitää liimakohtia kiinni toisissaan itse puolta tuntia, vaan sellainen kymmenen sekunttia.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?