"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Obliteraattoreita milliputista ja termiksistä?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
thamus

Re: Obliteraattoreita milliputista ja termiksistä?

Viesti Kirjoittaja thamus »

Mulla on noin 30 termistä, 20 marsua + lordi, 9 oblia, 2 obli novaa jotka on heavy vaihto ehto.(piti joku temeen sopiva hevy tehä)
Dreadnought dropilla ja lantikka. Et olen mie tehny jotain, mie teen vaan sen mukaan kun on tarvis tehä. Taffi homma paljon.

Etupäässä teen noita kun kerkeän tehä, on aina väliilä muuta.
Niinkuin Tyrannofex ja miun oma "Old world" imperial armeija.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Blackheart

Re: Obliteraattoreita milliputista ja termiksistä?

Viesti Kirjoittaja Blackheart »

Tosi nättejä itse konfattuja Obleja. Itse ajattelin hankkia minun Red Corsareille Obleja koska dakka dakka pum swoosh zaap.
Tällä hetkel on Huron (tietenkin) , yksi sorsa ja kaaos loordi, 20 cultistia, 14 kaaos mariinia, 10 rutto marsua, 12 Khorne bersua, 5 mekkala marinea, 5 Havokkia, 5 Termua, 5 possettia, 6 Chosenia, Hellbrute, Defu, Vindikaattori ja ally demonit 8 Daemonettee, 10 Blood lettua ja 10 ruttokantajaa.

Ajattelin että Rhino ois paikallaan mutta pääasiassa Oblit ois listalla ykkösenä.

Kuitenkin todella nättejä tulee odotan innolla miltä ne näyttävät maalipinnassaan.
My armies:
Biel-tan Craftworld
Blood Ravens Chapter
Red Corsairs Warband
Kabal Dark Warriors
Crimson Moon tribe
Dark Angels Chapter
Space Wolves Chapter
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”