Hyvä meininki, kyl ne tosta maalautuu!
Tars itekki jaksaa tsemppaa kolme modelii väreihi.
A
Re: Blogi: 100pistettä Cryxiä kuukaudessa maaleihin [20.2.20
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Re: Blogi: 100pistettä Cryxiä kuukaudessa maaleihin [20.2.20
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: Blogi: 100pistettä Cryxiä kuukaudessa maalattu [27.2.201
Innolla kattelin tätä progista ja hieno on lopputulos. Toi vihree on älyttömän onnistunu ja toi ruosteen punanen mukava väri. Onnistunutta settiä.
Re: Blogi: 100pistettä Cryxiä kuukaudessa maalattu [27.2.201
Mukavaa seurattavaa tämä tosiaan oli. Huonoja puolia jos hakee niin, oma maalaustahti hävettää kun ei saa edes Cygnarin Gun Mageja (6.kpl) samassa ajassa maaleihin.
Jos jotain palautetta koittaisi oikeasti antaa niin vihreät maalaukset pistävät silmääni eniten koko projektista. Joissain kuvissa jää jopa ajattelemaan että onko nämä vihreät kohdat läpinäkyviä, vaikka eiväthän ne sitä ole. Vihreät hohdot ovat mielestäni olleet tämän projektin parasta antia. Lopputuloksena yhtenäisen oloinen armeija, ei siis valittamista. Nyt pitää toivoitella vain hyviä pelejä ja menestystä.
Jos jotain palautetta koittaisi oikeasti antaa niin vihreät maalaukset pistävät silmääni eniten koko projektista. Joissain kuvissa jää jopa ajattelemaan että onko nämä vihreät kohdat läpinäkyviä, vaikka eiväthän ne sitä ole. Vihreät hohdot ovat mielestäni olleet tämän projektin parasta antia. Lopputuloksena yhtenäisen oloinen armeija, ei siis valittamista. Nyt pitää toivoitella vain hyviä pelejä ja menestystä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.