Warmachine / Hordes pääsiäisturnaus by Nopat ja Taktiikka Ry
Re: Warmachine / Hordes pääsiäisturnaus by Nopat ja Taktiikk
Koska ollaan niin pienellä porukalla liikkeellä niin muutetaan turnaus vähän pienempään ja vapaamuotoisempaan formaattiin. 8 osallistujalla saadaan pelattua yksipäiväisenä kolmen kierroksen kera. Jos tulee lisää porukkaa niin pelataan neljäs. Jätetään osallistumismaksu perimättä ja pidetään vaan hauskaa.
Muutetut speksit ekassa viestissä ja kerätään ilmoittautuneet uusiksi. YV:t lähetetty jo ilmoittautuneille.
Muutetut speksit ekassa viestissä ja kerätään ilmoittautuneet uusiksi. YV:t lähetetty jo ilmoittautuneille.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Edelleen kiinnostunut.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Mukana sitten, aikaisempi aloitus (ja näinollen myös lopetus) rokkaisi kovaa, mutta menee tää näinkin.
Joo tulen maanantaina
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- The Captain
- Valvoja
Pitää tarkastella aikatauluja uudelleen. Saattaa olla, että joutuisin sahaamaan siksakkia Kouvostoliiton ja pääkaupunkiseudun väliä, jolloin voi olla, että jäänkin laiskana Kouvolaan, mutta yritän järjestellä asiat niin, että pääsen ownaamaan kaikki salaisella aseellani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pelataan 1.3:lla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä voin tulla pelaamaan pari ekaa kierrosta, mut viideltä pitää häippästä muihin rientoihin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pitääkö mun ottaa toi reinforcement asia jotenkin huomioon listan teossa? Viimeksi kun olen pelannut, ei tollaisia ollut :S
Joo. Joka listalle erillinen reinforcementti osio. Pitää noudattaa rajoituksia ja tieri jos pelaa.finmirage kirjoitti:Pitääkö mun ottaa toi reinforcement asia jotenkin huomioon listan teossa? Viimeksi kun olen pelannut, ei tollaisia ollut :S
Jeps, eli joka listalla on 7 pinnaa reinforcementteja jotka tulee siis tossa yhdessä skenaariossa kentän laidalta kakkosvuorolla. Kokeillaan just sen takia, kun on kaikille vähän uusi juttu.finmirage kirjoitti:Pitääkö mun ottaa toi reinforcement asia jotenkin huomioon listan teossa? Viimeksi kun olen pelannut, ei tollaisia ollut :S
Tuu ihmeessä.Celebdae kirjoitti:Mä voin tulla pelaamaan pari ekaa kierrosta, mut viideltä pitää häippästä muihin rientoihin.
- The Captain
- Valvoja
Aikataulu varmistettu, pääsen mukaan leikkimään.
- GreenMeanie
Samoin minä tulen sitten voittamaan turnausta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Örp. Pisti muuta menoa keskelle päivää, pitää jättää väliin :s
edit. Tai no, ainakin yhen pelin ehin aamusta vetää, sit pitänee mennä.
edit. Tai no, ainakin yhen pelin ehin aamusta vetää, sit pitänee mennä.
Kiitokset järkkärille. Kivaa oli, vaikka dunkkuun tulikin.
Hei vaan ja kiitos omasta puolestani myös! Oli erittäin mukava päästä taas pitkästä aikaa pelaamaan ja ajastuksen käytön vakiintuminen pelattaessa oli mieluisa yllätys! Peleihin tulee ihan erilainen jännittävä fiilis, kun on "kello kaulassa" :)
Lisää näitä!
Lisää näitä!
Jes, kivaa oli ja turnaus oli onnistunut myös järjestäjän kannalta. 8 on optimaalinen pelaajamäärä, jolla saadaan 3 peliä päivässä ja voittaja selville ilman tiebreakereitä.
Vaikka turnauksessa kaikki juustoimmat casterit ja kombot olivatkin käytössä (Zerkova, Morvahna, Mordikaar), niin voiton vei Antti tasapainoisella ja kaikin puolin reilulla legioonallaan.
Vaikka turnauksessa kaikki juustoimmat casterit ja kombot olivatkin käytössä (Zerkova, Morvahna, Mordikaar), niin voiton vei Antti tasapainoisella ja kaikin puolin reilulla legioonallaan.
- The Captain
- Valvoja
Juu, olihan se aika noloa hävitä finaalipöydässä Zerkovalla (ja Sylyksellä) Saerynille. Tiukka ja viime metreille asti jännä matsi, mistä kiitos Antille. Finaalipaikka punikkien hevosennaamaiselle kiiltokuvatytölle avautuikin nerokkaan ja yllätyksellisen strategian onnistuneella toteutuksella, ts. heitetään tuurilaukauksilla isoja damage-rolleja vastustajan casteriin, että se kuolee. Ensimmäisessä pelissä MacBain kuoli Sprigganin POW10 kranaatinheittimiin täysistä hipareista, toisessa pelissä viisi focusta kämpännyt eSeverius otti kaksi kuulaa Behemothilta, jäi niistä kolmeen hipariin ja seisoskeli avomaastossa kolmen Widowmakerin kantamalla. Hordesia vastaan strategia valitettavasti toimii paljon huonommin transfereiden takia, joten Saeryn piti yrittää voittaa pelaamalla, ja sehän tiedetään, miten siinä käy.petskules kirjoitti: Vaikka turnauksessa kaikki juustoimmat casterit ja kombot olivatkin käytössä (Zerkova, Morvahna, Mordikaar), niin voiton vei Antti tasapainoisella ja kaikin puolin reilulla legioonallaan.
Kiitokset Terolle järkkäämisestä, vastustajille peleistä ja muille paikallaolijoille ihan tasapuolisuuden vuoksi.
Joo voitto tuli tasapainoisella ja reilulla Ikimähmän Legioonalla. Puolustuksekseni voin sanoa, että oli mun toinen 'lock kuitenkin Rhyas. Siskokset niin tykkäävät toisistaan, ettei voinut jättää sen jälkeen sitten toistakaan kotiin. Moraalinen voitto menee kyllä ehdottomasti Kapteenille ja Zerkovalle. Oli tosi lähellä ettei Saeryn ottanut pataansa, olin control pointeissakin jo välilillä 1-0 takana.
Muita turnauksen featureja olivat ehdottomasti se kun rynnäköin ensin Scytheanin ja seuraavalla vuorolla Rhyasin Sampon Hypnoksen kimppuun. Harmi vaan, että molemmilla kerroilla sillä oli Admonition, eli molemmat aktivaatiot hukkaan. :p Myös Jaakon piilokissa ansaitsee kunniamaininnan. Kämppi koko pelin maailman ainoan coverin takana, jotta Mordikaar saattoi herättää sen lajitovereita henkiin (ja joita Annyssa sitten murhasi aina pari vuorossa).
Muita turnauksen featureja olivat ehdottomasti se kun rynnäköin ensin Scytheanin ja seuraavalla vuorolla Rhyasin Sampon Hypnoksen kimppuun. Harmi vaan, että molemmilla kerroilla sillä oli Admonition, eli molemmat aktivaatiot hukkaan. :p Myös Jaakon piilokissa ansaitsee kunniamaininnan. Kämppi koko pelin maailman ainoan coverin takana, jotta Mordikaar saattoi herättää sen lajitovereita henkiin (ja joita Annyssa sitten murhasi aina pari vuorossa).
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu