juu pitääkin korjata noi kädet(tai käsi). :(Half-breed kirjoitti:Kysymys kuitenkin noista fabaörkeistäsi, eli miksi niiden kynnet on puhtaat, jos ne upottaa käden maaliin/vereen? Ei kai örkit harrasta manikyyrejä, tai rajaa kynsiä kun kättänsä maalaavat?
waaagh!-blogi (#32 IG johtajia)
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 30.4 lisää örkkiä...)
- Painkiller
Minusta ei ole välttämätön maalata kynsiä likaisiksi, tai jos haluaa maalata niin otat ruskeaa washia tai maalia kastat vedessä ja maalaat sitten kynsien päälle niin saat helposti ja vaivattomasti kynnet likaisiksi. Ja ton örkkipomon ihoa voisit maalata pikkasen tasaisemmaksi jollain kirkkaamalla vihreällä. Käytätkö miten paljon wash värejä, saisit ihonkin vieläkin paremmaksi jos laitasit lisäksi vihreän washin, kun olet kirkkaammalla vihreällä ihoa parennellut. (itse tungen washia joka ukkoon). En sano että pakko ois laittaa, mutta ajattelin antaa vinkkejä että jos haluasit parempaa jälkeä.
Hyvin maalaat jo nyt, ja varmasti susta hyvän maalarin saa pienellä koulutuksella, jos vain intoa riittää :D
Hyvin maalaat jo nyt, ja varmasti susta hyvän maalarin saa pienellä koulutuksella, jos vain intoa riittää :D
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
kysymys kuuluu... koska tulee muitakin kuin örkkejä??
On se kyllä jännä juttu...
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 1.4 lisää örkkiä...)
Vinkki siitä mitä tulee (toivottavasti) maanantaina. Laitetaan nyt vikat kuvat örkeistä. BIG stabba meni rikki.T'au mies kirjoitti:kysymys kuuluu... koska tulee muitakin kuin örkkejä??
- bul mallet-hands
waaagh!-blogi (päivitys 1.4 lisää örkkiä...)
Waaghbossista lisää kuvia.
Parantelen tyyppiä vielä.
Lisää possupoikia! Jalapeno! Kommando ja Robin hood.
Lisää possupoikia! Jalapeno! Kommando ja Robin hood.
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 1.4 lisää örkkiä...)
Viittasankari!
lisää jalapenoja!
Waaghbossin lipun toinen puoli.
Lippu on parempi miltä näyttää kuvassa, koska kamera on niin *****.
Siinä ei voi (enää) laittaa edes salamaa pois päältä.
Siinä ei voi (enää) laittaa edes salamaa pois päältä.
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 3.4 ogreja)
Kuten jo ehkä arvasitte, luvassa on ogreja. Älkää huoliko, nämä on kyllä paremmin maalattu kun se lelu.
en nyt ehdi laittaa kaikkea.
Klaanin nimi on Blood Guzzlers, se löytyy army bookista.
Jos ketään kiinnostaa miksi otin juuri tämän klaanin, niin siksi koska se sijaitsee pohjoisessa (missä myös mun veljen örkit) ja se on erikoistunut hakkaamaan arachnoja.
Kaikkea en ole vielä maalannut.
en nyt ehdi laittaa kaikkea.
Klaanin nimi on Blood Guzzlers, se löytyy army bookista.
Jos ketään kiinnostaa miksi otin juuri tämän klaanin, niin siksi koska se sijaitsee pohjoisessa (missä myös mun veljen örkit) ja se on erikoistunut hakkaamaan arachnoja.
Kaikkea en ole vielä maalannut.
- bul mallet-hands
waaagh!-blogi (päivitys 3.4 ogreja)
Tää on jännä. Palomies ja sen apuri.
Vesi vaan puuttuu.
Meni vähän överiksi, neljä tyypin ryhmässä filleri.
Noh, mulla on sen varalle tavallinen alusta.
En tänään jaksa laittaa enempää.
Meni vähän överiksi, neljä tyypin ryhmässä filleri.
Noh, mulla on sen varalle tavallinen alusta.
En tänään jaksa laittaa enempää.
Re: waaagh!-blogi (päivitys 3.4 ogreja)
hienoja figuja, etenki noi ironguzit. liputki näyttäis onnistunu vähän paremmin kuin örkkien ja verta löytyy.
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 8.4 )
moi!
tänään en laita kuvia mistään uudesta, vaan eri kuvakulmista tai muuten vaan uudistetusta figusta.
Yritin saada kuvista edes vähän parempilaatuisia. Uudistin vähän tätä figua thraka green washilla. (se ei kovin hyvin näy kameran takia) Jes! Vika leadbelcher valmis. :D
tänään en laita kuvia mistään uudesta, vaan eri kuvakulmista tai muuten vaan uudistetusta figusta.
Yritin saada kuvista edes vähän parempilaatuisia. Uudistin vähän tätä figua thraka green washilla. (se ei kovin hyvin näy kameran takia) Jes! Vika leadbelcher valmis. :D
- bul mallet-hands
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 8.4)
Vielä pari kuvaa.
Tän tyypin iho onnistui mielestäni hyvin.
Jos ketään kiinnostaa, niin se (ja muidenkin ogrejen ihot) on maalattu tallarn fleshillä ja ogryn fleshillä.
Eeppinen sabretusk. :D Pari WIP roskaa. Seuraavalla kerralla jännä konversio ja tosta talosta lisää.
Jos ketään kiinnostaa, niin se (ja muidenkin ogrejen ihot) on maalattu tallarn fleshillä ja ogryn fleshillä.
Eeppinen sabretusk. :D Pari WIP roskaa. Seuraavalla kerralla jännä konversio ja tosta talosta lisää.
- Painkiller
Ogrejen iho on hyvä, mutta mietin että miksi joillakin ogreilla on suussa verta :D
Nyt oli paljon paremman laatuiset kuvat, että jos vaikka jatkossakin saisi saman laatuisia niin olisi hyvä, kun näitä on mukava seurailla mitä toiset on saanut aikaan :)
Nyt en osaa mitään rakentavaan kritiikkiä antaa, mutta hyvältä näyttää ja taito kasvaa maalatessa.
Nyt oli paljon paremman laatuiset kuvat, että jos vaikka jatkossakin saisi saman laatuisia niin olisi hyvä, kun näitä on mukava seurailla mitä toiset on saanut aikaan :)
Nyt en osaa mitään rakentavaan kritiikkiä antaa, mutta hyvältä näyttää ja taito kasvaa maalatessa.
- bul mallet-hands
Katon mun klaanin lippua. Ja muutenkin ogret on ogreja, syö kaiken tieltään. :DPainkiller kirjoitti:Ogrejen iho on hyvä, mutta mietin että miksi joillakin ogreilla on suussa verta :D
joo kuvat onnistui nyt vähän paremmin, seuraavien kuvien laatu pitäisi olla samaa luokkaa. :)Painkiller kirjoitti:Nyt oli paljon paremman laatuiset kuvat, että jos vaikka jatkossakin saisi saman laatuisia niin olisi hyvä, kun näitä on mukava seurailla mitä toiset on saanut aikaan :)
- bul mallet-hands
waaagh!-blogi (päivitys 12.4 sekalaista)
kuten jo otsikosta huomaa, luvassa on kaikkea sekalaista.
uudistin vähän taloa. En viitti tehdä omaa aihetta vaan tän takia, siksi laitan sen tähän blogiin. Idol of gork! Saa antaa kritiikkiä, vaikkei toi nyt olekkaan mihinkään kilpailuun tarkoitettu.
uudistin vähän taloa. En viitti tehdä omaa aihetta vaan tän takia, siksi laitan sen tähän blogiin. Idol of gork! Saa antaa kritiikkiä, vaikkei toi nyt olekkaan mihinkään kilpailuun tarkoitettu.
- bul mallet-hands
Superörkki!
joku vanha lissumies, minkä mun veli maalas uudestaan.
sorry, kamera ei suostunut tarkentämään kunnolla.
:O
Mun serkku hankki äskettäin dwarffeja, niistäkin voin laittaa kuvia joskus. (pitkän ajan päästä)
Seuraavaksi tulossa 40K:ta.
Seuraavaksi tulossa 40K:ta.
- Painkiller
Re: waaagh!-blogi (päivitys 12.4 sekalaista)
Tuohon waaagh banneriin vois laitaa että millä ja miten örkit ovat sen kasanneet eli siihen vois laitaa jotain palasia, Kuten peltiä ja rautatankoja, kun se nyt näyttää että siihen on läsäytetty green staffia. Jos vain ymmärrät mitä tarkoitan, vaikea selitää :D
Toi liskomies on hieno, veljelles pisteet siitä. Ehkä pientä sipistystä sinne tänne, mutta eihän se ole niin justiinsa :)
Toi liskomies on hieno, veljelles pisteet siitä. Ehkä pientä sipistystä sinne tänne, mutta eihän se ole niin justiinsa :)
-
Urk the boss
Kiitos kommenteista painkiller!
Minä olen siis se veli josta dominatrix kirjoitti.
Voisin vähän parannella Idol of gorkia lisäämällä vähän pahvia jonka maalaan mustaksi tai ruskeaksi. Se green stuff on "örkkivoimaa" joka pitää toteemin kasassa.
Liskomieheen käytin erityisen paljon vaivaa koska sitä oli hauska maalata :).
Seuravaksi tulossa siis 40K örkkejä tai tyranidejä.
Minä olen siis se veli josta dominatrix kirjoitti.
Voisin vähän parannella Idol of gorkia lisäämällä vähän pahvia jonka maalaan mustaksi tai ruskeaksi. Se green stuff on "örkkivoimaa" joka pitää toteemin kasassa.
Liskomieheen käytin erityisen paljon vaivaa koska sitä oli hauska maalata :).
Seuravaksi tulossa siis 40K örkkejä tai tyranidejä.
Ukkelit on kyllä ihan hyvän näköisiä, mutta jostain syystä nuo base eivät sovi niihin. Tai no siis nuo basejen reunat ovat vähän kuhmuraiset, ja näyttää muuten keskeneräisiltä. NE kun korjaat, nin kyllä komiata on :D
-Elt
-Elt
olen erittäin malttamaton, mutta koska tulee Hight Elvesejä????? :o