"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gamesday 2003 pariisissa (kuvia)

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

manmangler kirjoitti: http://www.mustasusi.fi/
Vähän turhaa ylimielisyyttä. Kyllähän tuo tuli luettua ennen kysymystä, mutta kun pointti on nimenomaan siinä, että siellähän ei sanota.
jamovoima
Valvoja

Re: Gamesday 2003 pariisissa (kuvia)

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

tneva82 kirjoitti:(mikä ihme se oikeastaan onkaan?)
Kaaoksen drop pod härveli, josta tulee joka sivulta eri jumalan palvelijoita.
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

VonCarstein kirjoitti:
manmangler kirjoitti: http://www.mustasusi.fi/
Vähän turhaa ylimielisyyttä. Kyllähän tuo tuli luettua ennen kysymystä, mutta kun pointti on nimenomaan siinä, että siellähän ei sanota.
Sori ei siinä puhuttukaan noista Fanatic vaan Bits ja Forgeworld. Myönnän mun moka.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

VonCarstein kirjoitti: Saakos noita Fanaticejakin tilailla Mustasta Sudesta?
Hei!

Kaikkea mitä pystyy tilaamaan GW:n Mail Orderista, Online Storesta ja/tai Forge Worldistä on myös tilattavissa kauttamme.
Tilausohjeet ovat samaiset jotka löytyvät sivuiltamme eli kunhan sinulla on tiedossa haluamasi tuotteen koodi (ja mielellään nimi) niin voimme ottaa tilauksen vastaan.
Mikäli et tiedä haluamasi tuotteen koodia/nimeä niin mahdollisuuksien mukaan voimme tietysti myös itse auttaa sen selvittämisessä.

Yleensä tämän tyyliset kyselyt kannattaa tosiaan osoittaa suoraan sähköpostiimme josta sen varmemmin osaamme lukea ja vastata.

Eiköhän tämä tällä selvennyt. :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”