Aros Kingdoms 2013 - Masters
Re: Aros Kingdoms 2013 - Masters
Jees... Tarttis sit vähä ruveta funtsimaan tätä reissua, ja sitä miten sinne päästään.
Voin taas hoitaa homman, mutta tarttis saada lista nimistä jotka haluavat lähteä reissuun turusta.
Eli nimi ja syntymävuosi minulle, ni saan asiaa eteenpäin.
Näihin juttuihin on yleensä kai hyvä pistää joku takaraja, ni olkoon se vaikka 6.1.2013
Samalla toivotan hyvät uudetvuodet kaikille!
Voin taas hoitaa homman, mutta tarttis saada lista nimistä jotka haluavat lähteä reissuun turusta.
Eli nimi ja syntymävuosi minulle, ni saan asiaa eteenpäin.
Näihin juttuihin on yleensä kai hyvä pistää joku takaraja, ni olkoon se vaikka 6.1.2013
Samalla toivotan hyvät uudetvuodet kaikille!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Teemu Aro 1989
Hyvä Mikke!
Hyvä Mikke!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mites Hesalaiset. Ilmeisesti Tatu, H-P ja minä lähdössä. Jaakko varmistaa itsensä suuntaan tai toiseen vaikka ton Mikan deadlinen mukaan.
Mennäänkö mekin Turun kautta. Puhetta on ollut että mennään, onko eriäviä mielipiteitä? Turkulaisilla varmaan on, mutta ei kiinnosta.. ;)
Mennäänkö mekin Turun kautta. Puhetta on ollut että mennään, onko eriäviä mielipiteitä? Turkulaisilla varmaan on, mutta ei kiinnosta.. ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
No totta kai te tuutte tätä kautta ettette oo liian hyvässä pelikunnossa lauantaiaamuna.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Siellä näyttäis perjantaina olevan Paula Koivuniemi artistina. Tän pitäis ratkaista sen Jaakonkin arpomisen.
AIKUINEN NAINEN MÄ OON!!!!!!!!!!!
AIKUINEN NAINEN MÄ OON!!!!!!!!!!!
Mä niin säälin Paula Koivuniemeä sen perusteella, mitä Pete Parkkonen joutui viime kerralla kestämään..
Jaakko arpoi viimeksi jotain Steamrollerin versiota. Se ei tainnut ymmärtää että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta koko reissuun, tai ainakaan siihen mitä siitä muistaa..
Jaakko arpoi viimeksi jotain Steamrollerin versiota. Se ei tainnut ymmärtää että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta koko reissuun, tai ainakaan siihen mitä siitä muistaa..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mikko Kulmala, 1985
Kari-Pekka "Ribali" Raatevaara, 1985
-
Der Dexter
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teppo Aro, 1992.
Laskenko oikein jos saan tulokseksi 10 suamalaista jotka olis lähdössä tonne arossiin? Vois jo valmiiks soitella tonne viikkarille että mitä matka mahtaa maksaa. Jos en väärin muista ni viimeksi matka oli 25 ekee there and back again.
-
Der Dexter
mitens muuten ne paatit on lähdössä?
pitää ehkä vähän fiksailla noita työvuoroja tarvittaessa, että jotta ajoissa ehtii mestoille jne...
pitää ehkä vähän fiksailla noita työvuoroja tarvittaessa, että jotta ajoissa ehtii mestoille jne...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Perjantaina pitäis olla seiskan-kasin aikaa satamassa ja maanantaina joskus seiskan aikaan aamulla takas.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Arvotaan vielä hetki. Isyysloman viimeinen vkonloppu, katotaan raaskiiko sitä uhrata reissulle :) Mitäköhän tuolta tuli yhteiskustannuksia? Laiva n.25+pelimaksu joku 20e+junamatka (vai millä te menitte) ?e+tietty ruoat ja juomat?
- GreenMeanie
Kai se on lähdettävä tasopainottamaan teiän osaamista.
Henri-Pekka Henttonen 1988
PS. Aattelin pelata kolmantena listana zerkovaa.
Henri-Pekka Henttonen 1988
PS. Aattelin pelata kolmantena listana zerkovaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Se on ainakin miehen valinta.
Ja ei ees paskin kun ottaa sinne vaan wishnailerin tai pelaaa sitä kayazy tierii NQsta
Ja ei ees paskin kun ottaa sinne vaan wishnailerin tai pelaaa sitä kayazy tierii NQsta
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- GreenMeanie
Itseasias se tieri kyl vaikuttaa kivalta muutenkin ku miljoonilla kayazyilla. Toisaalta taas, kayazyjen juokseminen eteenpäin vois sopii mulle paremmin. TeeMpä threadin listaosiolle. Oiskos kellään ylimäärästä unittia+uata lainaan tonne?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Zerkova = Win
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "