Joensuun Faba+40k Pikkujoulu 2012 (15.12 - 16.12.)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Joensuun Faba+40k Pikkujoulu 2012 (15.12 - 16.12.)
Moi,
Jospa järjestettäs ilman Lauriakin <gasp!> pieni turnaus 40k? Ehdottaisin 1000pts ja semmoisella compilla että ei yli 150 pts spessuja mukaan. Olettaen että paikalla riittää pelipöytiä, ja tohon 1k riittää vaikka vähän alimittainenkin pöytä.
Omista maastoistani riittää pariin pöytään ainakin, ehkä kolmeenkin, ja vihreää verkaa on kanssa parille. Jos on kiinnostusta laadin fluffia ja skenut?
Timo
Jospa järjestettäs ilman Lauriakin <gasp!> pieni turnaus 40k? Ehdottaisin 1000pts ja semmoisella compilla että ei yli 150 pts spessuja mukaan. Olettaen että paikalla riittää pelipöytiä, ja tohon 1k riittää vaikka vähän alimittainenkin pöytä.
Omista maastoistani riittää pariin pöytään ainakin, ehkä kolmeenkin, ja vihreää verkaa on kanssa parille. Jos on kiinnostusta laadin fluffia ja skenut?
Timo
-
Dark Servant
Minä voin tuoda pikkujouluihin lautapelejä pelattavaksi.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Kuinka saatatte :DTimmon kirjoitti:Jospa järjestettäs ilman Lauriakin <gasp!> pieni turnaus 40k?
No joo, jos suinkin ehdin niin tuun kyl mielelläni pelaamaan. Pitää nyt vähän tsumplia, notta miten paljon aikaa menee tona vloppuna muihin sotkuihin. Ja ihan mukavaahan se on, että joku muukin jaksaa säätää ko minä :)
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
- Sör-Skaven
Tällähetkellä jos laskut pitää paikkaansa, niin osallistujia olisi 12. Kyselkäähän vielä muutama ihminen mukaan! ;)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Kyllähän se ois ihan hienoa Timmon jos jonku skenun vääntäisit, ei minusta ainakaan yhtään hullumpi idea. Pistekokokin sopiva.
Pari kysymystä liittyen tuohon pikkujouluun. Onko tarkoituksena varata koko viikonlopuksi hoviritari? Paljonka se tulee kustantamaan per nassu jos näin tehdään tällä ilmottautumismäärällä (12hlöä)? Jos päädytään varaamaan kuitenkin vain yhdelle päivälle, varataanko se la vai su? Itse ehdottaisin SU, koska la on tod.näk. menoa ja sunnuntaina joutaa muutenkin pelata pikku-ukoilla. Millon pitää maksaa ja kenelle?
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Hyviä kysymyksiä Peculla. Huomauttaisin että mua ei taida olla vielä laskettu mukaan ilmoittautuneisiin. Eli toinen Timo listaan myös.
Jos innostusta ei löydy tuohon 40k miniturnaukseen niin taidan tulla paikalle käväisemään kuitenkin, ja osallistun sitten tilakuluihin joka tapauksessa.
Timo
Jos innostusta ei löydy tuohon 40k miniturnaukseen niin taidan tulla paikalle käväisemään kuitenkin, ja osallistun sitten tilakuluihin joka tapauksessa.
Timo
-
Pigchampion
EDIT: Väärä ketju.
Puhe on kaiken aikaa ollut koko viikonlopusta ja juuri kyselin Vetrealta että mikä tilanne on - saako tiloja, ja mihin hintaan tarkalleen? Itse olen pääsemässä vasta sunnuntaina olemaan, lauantai kun menee muissa touhuissa.
Tehdään nyt niin että minä hoidan tuota tilojen varausta ja Joonas tai joku muu voi hoitaa kyselyt ja keskustelut siitä ketkä kaikki tulevat (sitovat ilmoittautumiset viikonloppuun mennessä!) ja onko tarkoitus varata koko viikonloppu vai vain yksi päivä.
Tehdään nyt niin että minä hoidan tuota tilojen varausta ja Joonas tai joku muu voi hoitaa kyselyt ja keskustelut siitä ketkä kaikki tulevat (sitovat ilmoittautumiset viikonloppuun mennessä!) ja onko tarkoitus varata koko viikonloppu vai vain yksi päivä.
-
Dark Servant
Minä sitoudun tulemaan.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
- Sör-Skaven
Jeeps eli tarkoitus oli vuokratat tilat La-Su ihan sen takia, ettei samana päivänä tarvitsisi kasata ja purkaa tiloja... (vie paljon arvokasta pelailu aikaa)
Jos ihmiset haluamalla haluaa vain yhdenpäivän niin kai se sekin, mutta mielellään se 2 päivää. En nimittäin henkilökohtaisesti tosiaan jaksa sitä kasaus+siivous rumpaa tehä samana päivänä väsyneenä. :I
- Joonas
Edit: Osallistujia: 13. Pari vielä lisää niin on mukavaa sitten kiitetään toisiamme kun ei niin hirveästi tarvitse per. nupin maksaa. ;)
Jos ihmiset haluamalla haluaa vain yhdenpäivän niin kai se sekin, mutta mielellään se 2 päivää. En nimittäin henkilökohtaisesti tosiaan jaksa sitä kasaus+siivous rumpaa tehä samana päivänä väsyneenä. :I
- Joonas
Edit: Osallistujia: 13. Pari vielä lisää niin on mukavaa sitten kiitetään toisiamme kun ei niin hirveästi tarvitse per. nupin maksaa. ;)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Mie voisin tulla pikku-ukkoilemaan SU, johtuen siitä että LA on muuta menoa sen verta ettei tuonne ehdi.. Jos se nyt ei mitään älyttömiä maksa, niin kaipa sitä voisi osansa kustantaa koko viikonlopusta vaikken lauantaina olisikaan tulossa pelailemaan..
Liittyen 40k turnaukseen, tämä tarkottaisi sitä, että oma osallistumiseni siihen varmistuu jos se on pelkästään sunnuntaina. Jos enemmistö tahtoo järkätä 40k turneen koko viikonlopun mittaisena, se on ihan ok, voin tulla nappien kanssa paikalle ja harrastaa vapaata pelailua sit siitä sivussa..
Liittyen 40k turnaukseen, tämä tarkottaisi sitä, että oma osallistumiseni siihen varmistuu jos se on pelkästään sunnuntaina. Jos enemmistö tahtoo järkätä 40k turneen koko viikonlopun mittaisena, se on ihan ok, voin tulla nappien kanssa paikalle ja harrastaa vapaata pelailua sit siitä sivussa..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Mie nyt rustailen tänne uudemman kerran kun nyt viikonloppuna pitäis tehdä se sitova ilmottautuminen..
Mun ilmottautuminen varmistuu siinä vaiheessa kun selviää:
a) Että hoviritari varataan vain sunnuntaiksi, jollon olen valmis tulemaan mukaan roudaamaan aamusella ja voin iltasella jäädä purkamaan kamoja.
tai
b) kuinka paljon kustantaa per nassu jos hoviritari varataankin koko viikonlopuksi ja osallistujia on 10-12kpl.
Jos tuo summa on kohtuullinen niin voin itse maksella koko viikonlopulta osallistumiseni, vaikka olenkin vasta sunnuntaina mönkimässä pelailemaan. Itseäni ei nimittäin hirveästi hotsittaisi ilmottautua sokkona jos ei tiedä kuinka paljon lysti kustantaa, varsinkin jos toi 40k turnaus (joka itselle olisi ehkä se teh juttu) on koko viikonlopun mittainen ja joudun jättämään sen väliin ja päädyn sunnuntaina pelailemaan vain yksittäisiä pelejä..
Mun ilmottautuminen varmistuu siinä vaiheessa kun selviää:
a) Että hoviritari varataan vain sunnuntaiksi, jollon olen valmis tulemaan mukaan roudaamaan aamusella ja voin iltasella jäädä purkamaan kamoja.
tai
b) kuinka paljon kustantaa per nassu jos hoviritari varataankin koko viikonlopuksi ja osallistujia on 10-12kpl.
Jos tuo summa on kohtuullinen niin voin itse maksella koko viikonlopulta osallistumiseni, vaikka olenkin vasta sunnuntaina mönkimässä pelailemaan. Itseäni ei nimittäin hirveästi hotsittaisi ilmottautua sokkona jos ei tiedä kuinka paljon lysti kustantaa, varsinkin jos toi 40k turnaus (joka itselle olisi ehkä se teh juttu) on koko viikonlopun mittainen ja joudun jättämään sen väliin ja päädyn sunnuntaina pelailemaan vain yksittäisiä pelejä..
Minä sitoudun osallistumaan kekkereihin.
Mutta en sitoudu osallistumaan mihinkään turnaukseen, koska aikatauluni ovat muuntuvaista sorttia, pahoittelut tästä.
Osallistun mielelläni koko viikonlopun kustantamiseen, mutta saattaapi olla, että pääsen itse paikalle vasta sunnuntaina.
Myöskään roudaus/raivaus apua en uskalla luvata, pahoittelut siitäkin.
-Joni-
Mutta en sitoudu osallistumaan mihinkään turnaukseen, koska aikatauluni ovat muuntuvaista sorttia, pahoittelut tästä.
Osallistun mielelläni koko viikonlopun kustantamiseen, mutta saattaapi olla, että pääsen itse paikalle vasta sunnuntaina.
Myöskään roudaus/raivaus apua en uskalla luvata, pahoittelut siitäkin.
-Joni-
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Juu mie sitoudun.
Holaa!
Hoviritari nyt varattu molemmiksi päiviksi 75e/päivä, eli 150e tulee kustantamaan. :) Jos se lupailtu ~15 ihmistä saapuu paikalle niin 10e per pää on tämä vuokra. Tietysti väen paljous vaikuttaa tähän.
Väitän että helpointa on kaikille että jokainen osallistuu koko vuokran maksuun ja hengaa paikalla sen minkä hengaa. Itsekään en lauantaina pääse mutta sunnuntaina kylläkin, enkä näe järkevänä että kyselen puolittaista vuokraosuutta. :D Nyt siis huutamaan kaikille tutuille ja kavereille että paikalle voi tulla jos osallistuu vuokranmaksuun, ja Warhammerin lisäksi paikalle voi ja pitää roijata lautapelejä ja kaikkea. Alkoholia voipi nauttia mutta kohtuudella. Oikeat juhlat voidaan pitää puareissa. Pari pikkujoulukaljaa mahtuu hammeroinnin sekaan.
Hoviritari nyt varattu molemmiksi päiviksi 75e/päivä, eli 150e tulee kustantamaan. :) Jos se lupailtu ~15 ihmistä saapuu paikalle niin 10e per pää on tämä vuokra. Tietysti väen paljous vaikuttaa tähän.
Väitän että helpointa on kaikille että jokainen osallistuu koko vuokran maksuun ja hengaa paikalla sen minkä hengaa. Itsekään en lauantaina pääse mutta sunnuntaina kylläkin, enkä näe järkevänä että kyselen puolittaista vuokraosuutta. :D Nyt siis huutamaan kaikille tutuille ja kavereille että paikalle voi tulla jos osallistuu vuokranmaksuun, ja Warhammerin lisäksi paikalle voi ja pitää roijata lautapelejä ja kaikkea. Alkoholia voipi nauttia mutta kohtuudella. Oikeat juhlat voidaan pitää puareissa. Pari pikkujoulukaljaa mahtuu hammeroinnin sekaan.
Oke, hyvä että selvis toi hinta. Itse ilmottaudun nyt sitten mukaan karkeloihin, ilmestyn sunnuntaina paikalle 2000pts kaaosmariini-armeijan kanssa pelailemaan pelejä. Saa jo nyt ilmottautua vapaaehtoiseksi ottamaan matsia kanssani :).
- Sör-Skaven
Noni tämäpä mahtavata! Ei tuo hinta niin mailmaa kaatava ole.
Joten mie nyt merkkailen ketkä ovat varmistaneet pääsynsä.
Joten mie nyt merkkailen ketkä ovat varmistaneet pääsynsä.
-
Pigchampion
Olisiko mahdollista saada autokyytiä Kanervalan suunnalta? Roudattavaa on niin reilusti että muuten ei oikein paikalle pääse.
Itse otan varmaan mukaan sekä 40k että Kings of war -armeijat. Jälkimmäistä myös demotan mielelläni, minulta löytyy sääntökirja ja armeijalistat. Faba-armeijat on helppo siirtää tähän systeemiin ja peli on ensimmäisten testien perusteella hullun hauska, nopea, sujuva ja verinen.
Itse otan varmaan mukaan sekä 40k että Kings of war -armeijat. Jälkimmäistä myös demotan mielelläni, minulta löytyy sääntökirja ja armeijalistat. Faba-armeijat on helppo siirtää tähän systeemiin ja peli on ensimmäisten testien perusteella hullun hauska, nopea, sujuva ja verinen.
Btw, mihis aikaan sunnuntai aamuna sinne on mahdollista päästä sisään ja pelailemaan? Mielellään sitä tietty mahd. aikaseen itte kömpis paikalle niin kerkiää pelailla enemmän kuin sen yhden pelin :).