"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Urcaen's Gate Megabattle 2013 2.3. lauantai

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
The Captain
Valvoja

Re: Urcaen's Gate Megabattle 2013 2.3. lauantai

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Riippuen siitä, mille puolelle päädyn eli mikä puoli tarvitsee enemmän vahvistuksia, voisin esittää seuraavam toivomuslistan: Mercenaryillä haaveeni olisi ulkoiluttaa Constance Blaizea Highbornilla. Tällöin tykkäisin varata itselleni Harlan Vershin, Rhupert Carvolon ja Gallantin sekä mielellään Cylenan Nysset. Jos taas Khador haluaa minut riveihinsä, niin Harkevich ja Black Ivan olisivat minulle mieluisat. Cryxin vahvistuksiksi taas voisin lähettää Neljän Tähden Bartolo Montadorin, Wrong Eye & Snapjaw'n sekä Dougal MacNailen ja Dirty Megin. Äärimmäisessä hädässä voin ulkoiluttaa Shaen johtamaa Talion charteria, mutta sooloaktivaatiorajoitukset saattavat tehdä siitä vähän kelvottoman.

Toisin sanoen minulla on joustovaraa, joten voin hyvin katsella, mitä muut haluavat, ja sovittaa itseni sinne väliin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Näin alustavasti jako tiimeihin:

Khador
Zarathustrian (Khador - Karchev)
Der Dexter (Khador, Cygnar, Circle & Legion)
Chukie (Khador - Old Witch)
+?

Menoth+Mercs
Diogenes (Mercenaries - Gorten)
Teräratas (Mercenaries - Damiano)
Yrska (Menoth, Cygnar & Cryx)
+?

Cryx
Thotmes (Cryx - Terminus)
Huussukka (Legion, Retribution & Cryx)
Jan (Cryx - Asphyxious)
+?

Loppusijoitus auki (kuunnellaan toiveita)
Aasimar (Menoth - Reznik [aiwan sama, heitin jotain]. Mahdollisesti jos fluffi rähinää haetaan, myös Cryx - Goreshade. Tiputin suosiolla Mercit ja Cygget valikoimasta)
Celebdae(Mercenaries [Highborn tai 4Star])
The Captain (Khador & Mercenaries [Highborne & Talion])
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Jos Menothia huudetaan, niin enemmän kuin mielelläni Menothilla vastaan. Yrskasta uskallan melkoisen helposti luvata, että Menothilla myös lähtee liikenteeseen (Kyllä, ajattelen hänen kukkaroaan :) ). Itse ainenkin saisin hyvän syyn hommata Judicatorin tuota rähinää varten :)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
The Captain
Valvoja

Aasimar kirjoitti:Jos Menothia huudetaan, niin enemmän kuin mielelläni Menothilla vastaan. Yrskasta uskallan melkoisen helposti luvata, että Menothilla myös lähtee liikenteeseen (Kyllä, ajattelen hänen kukkaroaan :) ). Itse ainenkin saisin hyvän syyn hommata Judicatorin tuota rähinää varten :)
Ehkä minun sitten pitää siirtyä tuonne punikkien leiriin, niin saadaan tasaisempi määrä väkeä per puoli. Jaakko voidaan varmaan painostaa 4*Syndikaatilla leikkimään cryxiläisten kanssa.
Celebdae

The Captain kirjoitti:
Aasimar kirjoitti:Jos Menothia huudetaan, niin enemmän kuin mielelläni Menothilla vastaan. Yrskasta uskallan melkoisen helposti luvata, että Menothilla myös lähtee liikenteeseen (Kyllä, ajattelen hänen kukkaroaan :) ). Itse ainenkin saisin hyvän syyn hommata Judicatorin tuota rähinää varten :)
Ehkä minun sitten pitää siirtyä tuonne punikkien leiriin, niin saadaan tasaisempi määrä väkeä per puoli. Jaakko voidaan varmaan painostaa 4*Syndikaatilla leikkimään cryxiläisten kanssa.
Joo kummin vain haluat Kapu. Mä voin olla sekä Cryxin et Khadorin leirissä kans.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aasimar

Jonkinlaista aikataulua pykätty esille sekä hivenen herätellään jospa joku olisi unohtanut tämän jo? Elikkäs onhan vielä väkeä tulossa mestoille? Haluneeko muuten Jaakko olla yhteydessä tuohon Jan asian teemoilta? Saunojille uskaltanen sitten luvata pyyhkeet talon puolesta. Ei muuta, over und out.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Mulla osu töitä kyseiseksi viikonlopuksi, enkä pysty luikertelemaan niistä pois. Jää siis tällä(kin) kertaa väliin. :/
Aasimar

Hyvällä viiveellä vastaten. Harmillista Chukien tipahtamisen puolesta, pidämme hiljaisen hetken muistollesi.
Demeliä tiedusteltu, kerran ilmoitti mielenkiintoansa. Käytännössä olisi tulossa Cygnar pelaaja, jonka takia voisin minä ja ehken Yrskakin olla ottamassa Cygnarin listat käyttöön (itselläni tosin 'caster valinta rajoittuu e/pHayleen, eCaine ja pStryker, lista tehty enemmän Haleyn pohjalle. Yrska taisikin huudella Nemon olemassa ololla). Niin ja Celebdae ei varmaankaan ole pahoillaan jos nappaa Cygnarit käyttöön? Muistelisin vaan tuolla Yrskalla olevan puutetta korteista, mutta eiköhän Celebdaelta noita löytyne tarpeen tullen lainaan?
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

En pääse, on yövuoro viikonloppu tuolloin ja enään en kerkee vaihtaa sitä pois.
Celebdae

Jees mennään siis vaan alkuperäisellä faktiosuunnitelmalla, päästään kaikki helpommalla. Vähän pelkään tosin, et jotain säätöä tässä vielä tulee, joten siksikin panttaan lopullisia skenusääntöjä vielä.

Aasimar

Sori, vahingossa napsautin "lainaa" nappulaa "muokkaa" nappulan sijaan.
The Captain
Valvoja

Asioiden helpottamiseksi voin siis korvata Chukien Khadorillani, niin saadaan kolmas faktiopelaaja siihenkin leiriin. Harkevichin ja Black Ivanin siis varaisin omaan käyttööni. Helpottaa samalla tuota Varkauden merccipelaajien elämää, kun en ole kisaamassa samoista charactereista.
Celebdae

The Captain kirjoitti:Asioiden helpottamiseksi voin siis korvata Chukien Khadorillani, niin saadaan kolmas faktiopelaaja siihenkin leiriin. Harkevichin ja Black Ivanin siis varaisin omaan käyttööni. Helpottaa samalla tuota Varkauden merccipelaajien elämää, kun en ole kisaamassa samoista charactereista.
Jees tehrään näin. Katotaan sit lähempänä vahvistanko mäkin Khador-tiimiä merceillä vaiko sit Cryxiä. Mukaan mahtuisi kieltämättä nyt kätevästi joku, joka pelaa jotain akselilla cryx/khador/menoth/mercs.

PS. Et sattuis Kapu raahaamaan maalattua Galleonia ihan huvikseen paikalle? =)

Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Lainahuuteluita buustatakseni ... oisko kellään 4 rivijantteria Forge Guardia lainaan? Perusyksikkö löytyy, mutta voisin kokonaista pelata jos jostain saan siihen apuja?
The Captain
Valvoja

Celebdae kirjoitti: PS. Et sattuis Kapu raahaamaan maalattua Galleonia ihan huvikseen paikalle? =)
Katsellaan, miten mahtuu mukaan. Pitäisi kyllä onnistua. Kunhan nyt ensin maalaan sen loppuun.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tämmöiset voisin tuoda:
Captain Damiano
Mule
Mule
Nomad
Captain Sam MacHorne & the Devil Dogs (Sam and 5 Grunts)
Steelhead Halberdiers (Leader and 5 Grunts)
Steelhead Heavy Cavalry (Leader and 2 Grunts)
Steelhead Riflemen (Leader and 5 Grunts)
Dirty Meg
Ogrun Bokur
Rutger Shaw
Stannis Brocker
Taryn di la Rovissi

Aika paljon nimettyä väkeä, liekkö ketään joilla olisi päällekäisyyksiä tulossa? Hirveetä fluffisoopaa, ja 1 pistekin on käyttämättä. Fantasiarasistina kieltäydyn ottamasta gobberia.
Celebdae

Teräratas kirjoitti:Tämmöiset voisin tuoda:
Captain Damiano
Mule
Mule
Nomad
Captain Sam MacHorne & the Devil Dogs (Sam and 5 Grunts)
Steelhead Halberdiers (Leader and 5 Grunts)
Steelhead Heavy Cavalry (Leader and 2 Grunts)
Steelhead Riflemen (Leader and 5 Grunts)
Dirty Meg
Ogrun Bokur
Rutger Shaw
Stannis Brocker
Taryn di la Rovissi

Aika paljon nimettyä väkeä,
Koko sakki myyty sulle. Rehellisesti sanottuna eihän tossa edes ole oikeastaan mitään todella kysyttyjä mercci-charruja.

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

enpähän tietenkään mitään vapaita ole osannut pyytää tuolle päivälle, vaikka ehkä jotain sellaista olen sanonut...
Mutta ei se mitään, olen edellisen yön töissä, joten pääsen sentään mestoille, tosin aamusta olen ollut jo hereillä 12 tuntia, joten voi olla kovin väsynyttä menoa, joten mun faktio- ja casterivalinnat taitaa olla sitten sellasen melko autopilootti-optioita, että hommasta tulisi edes jotain...

Kuulostaa että nappaan jonkun Butcherin tai vaiks Karsun, niitä on vissiin helppo vaan työntä eteenpäin...
Lisäksi Doomyt on helppo kantaa paikalle, hm...
kattellaan
Aliquando Insanire Iucundum Est
Aasimar

Do dih, monta yötä vielä Jouluun, mutta jospa sitten iloisesti odotellaan sitä hauskempaa tapahtumaa joka onkin ihan just kohta.
Varkauden sällit höpötteli jotain epämääräistä, että saisivat tuotua mukana puuttuvan taistelijan, jolla lykätään joko tuo Chukielle tarkoitettu noita lista tahi Menoth lista, mitä nyt katsellaan tarvittavan enemmän. Uhkailivat saavan vihiä alkuviikosta (mahdollisimman nopiaan kiitos).
Sekä huutelen tässä ja nyt, että haluneeko ketkä kaikki jo tulla perjantaina? Varkauden sällit luulisi tulevan tuolloin ainenkin, mutta olisiko ketään muita, että tiedän alkaa järjestelemään majoituksia riittävästi halukkaille.
The Captain
Valvoja

Celebdae kirjoitti: PS. Et sattuis Kapu raahaamaan maalattua Galleonia ihan huvikseen paikalle? =)
Galleoni nyt vahvistettu maalatuksi, jos vaikka haluat pelatakin sillä.

Yritän selvittää perjantain aikatauluni; alustavasti suunnitelmana on tulla vasta lauantaina, mutta varmistelen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”