Kings of War
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Pigchampion
Re: Kings of War
Äääääääh.
Juuri kun varasin pöydät 2.5. kohdalle, kesti varmaan tunnin kun sain sähköpostia töistä. Köyhän on pakko painaa, eli demopäivä siirtyy >:(
Eli ei muuta kuin uusi kyselykierros: 6.5. on aamusta iltaan vapaata ja silloin myös molemmat pöydät ovat käytössä koko päivän. Ehdotan siis tuota uudeksi demopäiväksi. Ilmoitelkaa pääsystänne.
Pahoittelut säätämisestä.
Juuri kun varasin pöydät 2.5. kohdalle, kesti varmaan tunnin kun sain sähköpostia töistä. Köyhän on pakko painaa, eli demopäivä siirtyy >:(
Eli ei muuta kuin uusi kyselykierros: 6.5. on aamusta iltaan vapaata ja silloin myös molemmat pöydät ovat käytössä koko päivän. Ehdotan siis tuota uudeksi demopäiväksi. Ilmoitelkaa pääsystänne.
Pahoittelut säätämisestä.
Itse olen Lontoossa kyseisenä ajankohtana, joten taitaa valitettavasti jäädä väliin.
Meikälle vois toimii kyl toi 6.5. Eli taistellaan (ja pivotataan) siis sillon.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
-
Pigchampion
Näyttää siltä että sovin kaikkien kiinnostuneiden kanssa demotukset erikseen. Lähestyn viestillä sitä mukaa kun aikatauluni selkenee.
Sain vihdoin inventoitua vanhat epäkuolleeni, ja kun 40k-liiga on päättymäisillään, niin Kings of Waria voisi kokeilla... eli kyselen demotuksen perään, vaikka edellisestä viestistä onkin jo reilusti yli kuukausi.
-Miikka
-Miikka
-
Pigchampion
Eipä hätää, demo järjestyy edelleen. YV:tä seuraa.
-
Pigchampion
Manticin uudet figut ja armeijadiilit tulivat juuri ennakkotilaukseen:
http://www.manticgames.com/Shop-Home/Ad ... f-War.html
Taso on yleisesti ottaen nousemaan päin, joskin esim. muumiot ovat aika käppäisiä edelleen. Armeijadiilien hinnat ovatkin sitten ihan kahjoja, kun parilla satasella irtoaa vaikkapa 2000 pisteen (Faban maailmassa n. 2400) Undead- tai Örkkiarmeija. Itse en nyt pysty mitään ostamaan, mutta kannustan kaikkia tukemaan firmaa joka tarjoaa tällaisia diilejä.
http://www.manticgames.com/Shop-Home/Ad ... f-War.html
Taso on yleisesti ottaen nousemaan päin, joskin esim. muumiot ovat aika käppäisiä edelleen. Armeijadiilien hinnat ovatkin sitten ihan kahjoja, kun parilla satasella irtoaa vaikkapa 2000 pisteen (Faban maailmassa n. 2400) Undead- tai Örkkiarmeija. Itse en nyt pysty mitään ostamaan, mutta kannustan kaikkia tukemaan firmaa joka tarjoaa tällaisia diilejä.
Peli vaikutti toimivalta (eikä vain siksi, että voitin ;). Kiitos Jorille demotuksesta, tätä pitää pelata vielä lisääkin.
Uuteen Fantasy Battleen en osaa verrata, olen viimeksi pelannut ehkä 5. laitosta, mutta KoWissa viehätti sääntöjen yksinkertaisuus ja jouheva toiminta.
-Miikka
Uuteen Fantasy Battleen en osaa verrata, olen viimeksi pelannut ehkä 5. laitosta, mutta KoWissa viehätti sääntöjen yksinkertaisuus ja jouheva toiminta.
-Miikka