Warmachine-videopeli (Kickstarter)
Re: Warmachine-videopeli (Kickstarter)
Parit artikkelit luettuani huomasin ainakin kolme "tunnetumpaa" nimeä WhiteMoon Dreamsin listoilla, Scott Campbell oli konseptitaiteilija kahdessa ekassa Falloutissa, Jay Koottarappallil teki taidetta Looking Glassille, Insomniacille ja Paradoxille. Itse pelikehittelyä puljussa johtaa Kevin Mack joka oli senior game designer alkuperäisissä Medal of Honoreissa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Jotka oli ihan hirveetä tuubaa.Pariah kirjoitti:Itse pelikehittelyä puljussa johtaa Kevin Mack joka oli senior game designer alkuperäisissä Medal of Honoreissa.
http://www.linkedin.com/in/kevinmack
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kyllä nekin yleisönsä löysivät, vaikka Call of Duty jyräsikin :Ppetskules kirjoitti:Jotka oli ihan hirveetä tuubaa.Pariah kirjoitti:Itse pelikehittelyä puljussa johtaa Kevin Mack joka oli senior game designer alkuperäisissä Medal of Honoreissa.
http://www.linkedin.com/in/kevinmack
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
PP pistää kovan luokan markkinointia tälle kickstartterille:
http://privateerpress.com/community/pri ... er-7-09-13
Osallistujat saavat limited-version uusista normi-figupeliin tulevista character-junnuista. Niin ohan tää kans masiina-spoileri sit samalla.
http://privateerpress.com/community/pri ... er-7-09-13
Osallistujat saavat limited-version uusista normi-figupeliin tulevista character-junnuista. Niin ohan tää kans masiina-spoileri sit samalla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Lisäksi:
" a new character who represents a number of firsts for WARMACHINE."
Mitähän sieltä huomenna puskee?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- Ihme_apina
Tietäis kellon ajan millon aukee, noissa on yleensä rajattuja määriä vähän halvempia early-bird pledgei joita en oo ennen mistään muusta ehtiny nappaan ni jos tästä :)
Toivottavasti ei mee liian kalliiks ottaa noit kaikkii eri jannui, noista vois jopa saada ihan ok voiton jos esim joutuu odottaa vuoden-puoltoista et tulee normiskulptit myyntiin.
Toivottavasti ei mee liian kalliiks ottaa noit kaikkii eri jannui, noista vois jopa saada ihan ok voiton jos esim joutuu odottaa vuoden-puoltoista et tulee normiskulptit myyntiin.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Uusimmassa insiderissa esiteltiin jo nimeltä kaikille vakiofaktioille tulevat Junnummat Junnut: http://privateerpress.com/community/pri ... er-7-09-13petskules kirjoitti:Lisäksi:
Mä luulen et tunnin päästä tai sit iltapäivällä. Luulen et sikäläistä aikaa klo 12 yöllä, mikä on tunnin päästä. Ne oli ainakin julkaissut (mun mielestä) sen ilmotuksen et päivä jäljellä joskus iltapäivästä Suomen aikaa.Ihme_apina kirjoitti:Tietäis kellon ajan millon aukee, noissa on yleensä rajattuja määriä vähän halvempia early-bird pledgei joita en oo ennen mistään muusta ehtiny nappaan ni jos tästä :)
Toi on jo linkitetty, Tero puhui toisesta spoilerista, joka sisältyy tohon samaan insideriin. Luetaan niitä viestejä =)Pariah kirjoitti:Uusimmassa insiderissa esiteltiin jo nimeltä kaikille vakiofaktioille tulevat Junnummat Junnut: http://privateerpress.com/community/pri ... er-7-09-13petskules kirjoitti:Lisäksi:
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Nyt kun lueskelin taas tota insideria, niin siinä mainitaan kultaiset stattikortit näille ennakkofiguille.
Kultaiset kortit ovat ilmeisesti aikaisemmin (mk 1) esiintyneet mm. turnauspalkintoina (saat turnausvoittajacasterille kultaisen kortin tms.) ja niitä on PP:n foorumeilla kovasti kyselty takaisin.
Itse olisin noista todella kiinnostunut jos tulisivat laajemmaltikin saataville. Olisivat tosi hienoja palkintoja turnauksiin.
Kultaiset kortit ovat ilmeisesti aikaisemmin (mk 1) esiintyneet mm. turnauspalkintoina (saat turnausvoittajacasterille kultaisen kortin tms.) ja niitä on PP:n foorumeilla kovasti kyselty takaisin.
Itse olisin noista todella kiinnostunut jos tulisivat laajemmaltikin saataville. Olisivat tosi hienoja palkintoja turnauksiin.
- The Captain
- Valvoja
Pyh. Pyhempi. Pyhin.
Olin suunnitellut taktikoivani tämän kickstarterin niin, että katselen, miten tilanne kehittyy, ja pledgeän jotain pientä sitten loppuvaiheessa saadakseni pelin.
Sitten Berman lausuu taikasanat "limited-edition sculpt", ja keräilijäpörriäiseni saa hepulin.
Yhtäkkiä huomaan nojaavani Refresh-nappiin ilman järjellistä ylärajaa pledgelle pikkupojan virnistys kasvoillani.
Also: Kovnik Andrei Malakov!
Olin suunnitellut taktikoivani tämän kickstarterin niin, että katselen, miten tilanne kehittyy, ja pledgeän jotain pientä sitten loppuvaiheessa saadakseni pelin.
Sitten Berman lausuu taikasanat "limited-edition sculpt", ja keräilijäpörriäiseni saa hepulin.
Yhtäkkiä huomaan nojaavani Refresh-nappiin ilman järjellistä ylärajaa pledgelle pikkupojan virnistys kasvoillani.
Also: Kovnik Andrei Malakov!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
mun google-fu on persiistä.. ainakin nöäin yövuoron jälkeen,... mihin mä mun taalani laitan? (siis juu, toi cygge junnu on hieno ja vaatii mun rahani) mutta mistä löytyy niiden rahoitus optio sivut ?
-
Der Dexter
ei vielä missään, ei ole kickstarter kaiketi auennut, tänään se on merkattu aukeavaksi...
tai sitten en osaa sitä sivustuoa kattella laisinkaan.
tai sitten en osaa sitä sivustuoa kattella laisinkaan.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ei oo vielä auennut.
Cryxin nappi on pikkusen bad ass. Predator meets WM. Mut Cygnarin ja Retrin kinkut on naisia ja kaikki tietää, millasia narttuja kaikki tän pelin naiset on.
Joo, asiantuntevaa ja syväluotaavaa metaamista.
Cryxin nappi on pikkusen bad ass. Predator meets WM. Mut Cygnarin ja Retrin kinkut on naisia ja kaikki tietää, millasia narttuja kaikki tän pelin naiset on.
Joo, asiantuntevaa ja syväluotaavaa metaamista.
? Kuppikoko on kieltämättä keskimääräistä fantasiaa. Muuten eSorsa, Denny ja Haley ovat enemmän kickass päästä kuin siitä heikommasta.petskules kirjoitti: Mut Cygnarin ja Retrin kinkut on naisia ja kaikki tietää, millasia narttuja kaikki tän pelin naiset on.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Lähinnä viittasin mun teoriaan, jossa jokainen warmachinen pelillisesti vittumaisista hahmoista on nainen:
Eiryss, Madelyn, Haley, Denny, Satyxikset, Warwitch Siren, Morvahna, Ayana, ym ym.
Peli menee yleisesti ottaen ihan hyvin sen jälkeen kun poistaa kaikki naiset vastustajalta.
Eiryss, Madelyn, Haley, Denny, Satyxikset, Warwitch Siren, Morvahna, Ayana, ym ym.
Peli menee yleisesti ottaen ihan hyvin sen jälkeen kun poistaa kaikki naiset vastustajalta.
Ne meni ja teki sen. Tie on auki Karcheville.. :D ... eiku sittenkin :(Additionally, you can get your hands on the first warcaster character ever to die and cross factions, Commander Dalin Sturgis, months before his 2014 release. This model includes two different heads, weapons, and power plants so that you can build his heroic Cygnar incarnation if you prefer to play him living, or you can make his undead Cryx incarnation, Sturgis the Corrupted, and let him lead the forces of the Dragonfather! Sturgis is a limited-edition sculpt and comes with both Cygnar and Cryx exclusive gold stat cards, to match your modeling choice, as well as a limited-edition collector’s coin commemorating both his light and dark sides. (from MoM)
Tää on kyllä mielenkiintoista miten PP ei oo hypettäny alkuvuonna juurikaan mitään ihmeellistä, mut nyt yhtäkkiä niiltä tulee aivan täysin pelin suuntaa muuttavia julkaisuja ja hirveetä teasausta..
Miksei L&Lssä spoilattu jotain tämmösiä?
Tietsikkapeli ei varsinaisesti kiinnosta mut figut sit taas...
Tietsikkapeli ei varsinaisesti kiinnosta mut figut sit taas...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "